LN-REF
19-09-2020, 05:14
Etter å ha vert om bord i båten i fire-fem veker nå her i Mobile, AL, blei det endeleg tid til å sette seg ned for å skrive rapport for utreise til USA 17. August. Har vert travel og lange dagar hittil pga. overhaling av to av Hovudmotorane samt vedlikehald og sjekk av de elektriske anlegget ombord med dertil prøvetur som gjekk veldig bra
Hadde også i utgangspunktet ikkje tenkt å skrive rapport denne gangen da turen eg trudde ville bli ganske så lik dei tre andre turane eg har hatt over Atlanterhavet via Amsterdam sidan COVID-19 stengte grensene verden over i Mars i år
Men så blei det litt annerleis med at det blei via Paris denne gangen, samt ny flytype for meg i loggboka mi. Så da blei det en rapport likevel Håper Dere liker den!
Trip Report frå dei tre andre turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151561)
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151957)
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152037)
Som vanleg fekk eg reiseruta på fredag ettermiddag sammen med Travel and Health Questionnaire som er rederiet sitt eige online skjema kor man blir godkjent for å reise eller ei basert på den man svarer ang. COVID-19. Av en eller anna ukjent grunn var det vanskeleg få finne flybilletter via AMS på tirsdagen etter helga. Så denne gangen blei det via CDG, men da med å reise til Gardermoen på måndags ettermiddag for overnatting der på hotell
SK1327 BUSINESS 17AUG AALESUND-AES OSLO-OSL 18:30 19:25 OK 00:55h ADULT 2PC
AF1275 ECONOMY 18Aug OSLO-OSL PARIS-CDG 06:05 08:35 OK 02:30h SEAMAN 2PC
AF3620 ECONOMY 18Aug PARIS-CDG ATLANTA-ATL 10:20 13:45 OK 09:25h SEAMAN 2PC
DL4676 ECONOMY 18Aug ATLANTA-ATL MOBILE-MOB 17:37 17:55 OK 01:18h SEAMAN 2PC
Fekk velge sete og sjekke inn på AES-OSL heime, mens boarding pass måtte hentes på Vigra av en eller anna grunn
Kona kjørte meg den korte turen ned på kaia i Langevågen for 17:00 båten til Ålesund som tar 7 min over Borgundfjorden, kun 5-10 passasjerer på denne avgangen
Fra Ålesund sentrum tok eg flybussen til Vy kl. 17:23 ut til Vigra som tar 19 min, her var det kun 5 passasjerer med
Lite folk på flyplassen så gjekk raskt å få boarding pass til OSL samt komme seg igjennom sikkerhetssjekken selv om Fast Track var stengt.
På med munnbind når boarding for SK1327 AES-OSL med LN-RRL "Jarlabanke Viking" i Star Alliance farger som er en Boeing 737-883WL, starta med sete rad 15-32, deretter alle.
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport111.jpg
Boarding complete 18:28, pushback 18:32 og i lufta 18:40
SAS hadde satt av rad 1 til 12 for business denne kvelden, eg hadde sete 02C så sammen med 13 andre som kun brukte rad 1 til 6 så vi hadde god plass. Bak rad 12 satt det 42 så til sammen bare 66 passasjerer på denne flighten
Som vanleg i desse tider, ingen servering så stille og roleg tur. La også merke til at Inflight magasinet også var tatt vekk, eller var vel kanskje i produsert i det heile siste måneder?
Landa 19:19 og var parkert ved stand 72 som var gate C8 tre minutter seinere
Raskt ut av terminal på Gardermoen for å finne shuttlebussen til Comfort Hotel Runway. Vel på bussen kunne sjåføren fortelle at det hotellet har vært stengt sidan April, mens eg var flytta over på Clarion Hotel & Congress Oslo som ligger vegg i vegg omtrent.
Ho i resepsjonen beklaga seg at dei ikkje hadde ringt meg om dette, men rart at det ikkje blei opplyst om dette når man bestilte rommet bare tre dager tidligere? Anyway, raskt innsjekk, rom i fjerde etasje med middag/drikke inkl. i bookinga
Rom 4124 var heilt kurrant, men frykteleg dårleg air condition. Så det blei veldig lite søvn den natta dessverre pga veldig varmt…
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport112.jpg
Restauranten hadde en veldig enkelt meny,
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport113.jpg
…kor eg gjekk for Caesar Salat som var veldig god og ikkje minst en svær porsjon, drikke blei Fanta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport114.jpg
Som nemnt, blei det lite søvn så 03:15 gav eg opp og tok meg en dusj, deretter rusla ned i resepsjonen til 04:00 for utsjekke samt at tidleg frukost skulle være klar da. Denne bestod av en pose med God Morgon Yoghurt, WASA Sandwich Cheese & Chives, MellomBar Kokos og Sjokoladebar, Sunniva appelsin juice samt et eple
Venter på Shuttlebussen 04:09 tilbake til Gardermoen, forøvrig fekk alle beskjed av bussjåføren om å bruke munnbind
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport115.jpg
Lite folk på OSL så tidleg denne morgonen, ingen kø ved Business innsjekk til Air France. Som forventa var det litt mas om visumet til USA, han i skranken skjønte ikkje helt det med at man kan fortsatt reise til USA med B1 OCS visa.
Da eg endeleg fekk boarding pass, møtte eg en kollega stod rett bak meg og som skulle på same båt. Han har vert på div. andre båter i rederiet sidan 2012 når han sist var hos oss så det var et hyggelig gjennsyn
Lite folk i sikkerhetssjekken og lite folk på utlands terminalen også. På vei til gate E11 kjøpe vi med oss en varm baguett for turen til Paris samt fylte på vannflaska
Boarding starta med Zone 1-3, med Sky Priority gjekk eg rett om bord når det passa meg, selvsagt med maske på. Ved Stand 41 stod Air France sin F-GRHR som er Airbus A319-111 og venta på oss for å fly AF1275
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport116.jpg
Kun min andre tur i AF sine A319, men totalt tur no. 14 som inkl. Northwest, TAP, Lufthansa, British Airways og Air Canada
Eg satt langt bak på sete 21D, hadde heile tre-seteren for meg sjølv så etter takeoff 06:17 og baguetten, la eg med til å sove.
Våkna etter 1.5 timer da det var veldig mas om COVID-19 skjema som alle måtte fylle ut. Dette for å spore alle om det i ettertid skulle vise seg at noen på flighten var smitta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport117.jpg
Forøvrig talte eg 52 passasjerer om bord kor ingen satt på business
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport118.jpg
Usikker på om det var noko servering på denne flighten siden eg sov mesteparten av den.
Ingen In-flight Entertainment, men USB ladekontakt mellom seta til å ladde mobilen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport119.jpg
Vi landa på CDG kl. 08:17
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport120.jpg
…og hadde en lang taxing tilbake til Terminal F samt vente 10 min på et anna fly som stod ved får gate, så vi var ikkje parkert før 08:39
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport121.jpg
Vel inne i terminalen var det et lite å stykke å gå til K-gater, men måtte først gjennom passkontroll sidan vi skulle ut av Schengen. Her var kun en grensevakt på jobb, så det var lang kø og det gjekk frykteleg seint. Og selvsagt var det mange som hadde veldig kort tid til neste fly og dermed måtte snike i køen. Heldigvis kom det etterkvart to grensevakter til, og da gjekk det ganske så greitt eigentleg selvom det tok oss 20 min å kommer seg igjennom
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport122.jpg
Butikker var åpne inne på K, men lite folk
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport123.jpg
Vår flight var frå gate K41 kor vi var der 09:14, ikkje så mange passasjerer ved gate men så var det vel 1 time til avgang også
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport124.jpg
Hadde også i utgangspunktet ikkje tenkt å skrive rapport denne gangen da turen eg trudde ville bli ganske så lik dei tre andre turane eg har hatt over Atlanterhavet via Amsterdam sidan COVID-19 stengte grensene verden over i Mars i år
Men så blei det litt annerleis med at det blei via Paris denne gangen, samt ny flytype for meg i loggboka mi. Så da blei det en rapport likevel Håper Dere liker den!
Trip Report frå dei tre andre turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151561)
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151957)
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152037)
Som vanleg fekk eg reiseruta på fredag ettermiddag sammen med Travel and Health Questionnaire som er rederiet sitt eige online skjema kor man blir godkjent for å reise eller ei basert på den man svarer ang. COVID-19. Av en eller anna ukjent grunn var det vanskeleg få finne flybilletter via AMS på tirsdagen etter helga. Så denne gangen blei det via CDG, men da med å reise til Gardermoen på måndags ettermiddag for overnatting der på hotell
SK1327 BUSINESS 17AUG AALESUND-AES OSLO-OSL 18:30 19:25 OK 00:55h ADULT 2PC
AF1275 ECONOMY 18Aug OSLO-OSL PARIS-CDG 06:05 08:35 OK 02:30h SEAMAN 2PC
AF3620 ECONOMY 18Aug PARIS-CDG ATLANTA-ATL 10:20 13:45 OK 09:25h SEAMAN 2PC
DL4676 ECONOMY 18Aug ATLANTA-ATL MOBILE-MOB 17:37 17:55 OK 01:18h SEAMAN 2PC
Fekk velge sete og sjekke inn på AES-OSL heime, mens boarding pass måtte hentes på Vigra av en eller anna grunn
Kona kjørte meg den korte turen ned på kaia i Langevågen for 17:00 båten til Ålesund som tar 7 min over Borgundfjorden, kun 5-10 passasjerer på denne avgangen
Fra Ålesund sentrum tok eg flybussen til Vy kl. 17:23 ut til Vigra som tar 19 min, her var det kun 5 passasjerer med
Lite folk på flyplassen så gjekk raskt å få boarding pass til OSL samt komme seg igjennom sikkerhetssjekken selv om Fast Track var stengt.
På med munnbind når boarding for SK1327 AES-OSL med LN-RRL "Jarlabanke Viking" i Star Alliance farger som er en Boeing 737-883WL, starta med sete rad 15-32, deretter alle.
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport111.jpg
Boarding complete 18:28, pushback 18:32 og i lufta 18:40
SAS hadde satt av rad 1 til 12 for business denne kvelden, eg hadde sete 02C så sammen med 13 andre som kun brukte rad 1 til 6 så vi hadde god plass. Bak rad 12 satt det 42 så til sammen bare 66 passasjerer på denne flighten
Som vanleg i desse tider, ingen servering så stille og roleg tur. La også merke til at Inflight magasinet også var tatt vekk, eller var vel kanskje i produsert i det heile siste måneder?
Landa 19:19 og var parkert ved stand 72 som var gate C8 tre minutter seinere
Raskt ut av terminal på Gardermoen for å finne shuttlebussen til Comfort Hotel Runway. Vel på bussen kunne sjåføren fortelle at det hotellet har vært stengt sidan April, mens eg var flytta over på Clarion Hotel & Congress Oslo som ligger vegg i vegg omtrent.
Ho i resepsjonen beklaga seg at dei ikkje hadde ringt meg om dette, men rart at det ikkje blei opplyst om dette når man bestilte rommet bare tre dager tidligere? Anyway, raskt innsjekk, rom i fjerde etasje med middag/drikke inkl. i bookinga
Rom 4124 var heilt kurrant, men frykteleg dårleg air condition. Så det blei veldig lite søvn den natta dessverre pga veldig varmt…
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport112.jpg
Restauranten hadde en veldig enkelt meny,
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport113.jpg
…kor eg gjekk for Caesar Salat som var veldig god og ikkje minst en svær porsjon, drikke blei Fanta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport114.jpg
Som nemnt, blei det lite søvn så 03:15 gav eg opp og tok meg en dusj, deretter rusla ned i resepsjonen til 04:00 for utsjekke samt at tidleg frukost skulle være klar da. Denne bestod av en pose med God Morgon Yoghurt, WASA Sandwich Cheese & Chives, MellomBar Kokos og Sjokoladebar, Sunniva appelsin juice samt et eple
Venter på Shuttlebussen 04:09 tilbake til Gardermoen, forøvrig fekk alle beskjed av bussjåføren om å bruke munnbind
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport115.jpg
Lite folk på OSL så tidleg denne morgonen, ingen kø ved Business innsjekk til Air France. Som forventa var det litt mas om visumet til USA, han i skranken skjønte ikkje helt det med at man kan fortsatt reise til USA med B1 OCS visa.
Da eg endeleg fekk boarding pass, møtte eg en kollega stod rett bak meg og som skulle på same båt. Han har vert på div. andre båter i rederiet sidan 2012 når han sist var hos oss så det var et hyggelig gjennsyn
Lite folk i sikkerhetssjekken og lite folk på utlands terminalen også. På vei til gate E11 kjøpe vi med oss en varm baguett for turen til Paris samt fylte på vannflaska
Boarding starta med Zone 1-3, med Sky Priority gjekk eg rett om bord når det passa meg, selvsagt med maske på. Ved Stand 41 stod Air France sin F-GRHR som er Airbus A319-111 og venta på oss for å fly AF1275
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport116.jpg
Kun min andre tur i AF sine A319, men totalt tur no. 14 som inkl. Northwest, TAP, Lufthansa, British Airways og Air Canada
Eg satt langt bak på sete 21D, hadde heile tre-seteren for meg sjølv så etter takeoff 06:17 og baguetten, la eg med til å sove.
Våkna etter 1.5 timer da det var veldig mas om COVID-19 skjema som alle måtte fylle ut. Dette for å spore alle om det i ettertid skulle vise seg at noen på flighten var smitta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport117.jpg
Forøvrig talte eg 52 passasjerer om bord kor ingen satt på business
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport118.jpg
Usikker på om det var noko servering på denne flighten siden eg sov mesteparten av den.
Ingen In-flight Entertainment, men USB ladekontakt mellom seta til å ladde mobilen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport119.jpg
Vi landa på CDG kl. 08:17
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport120.jpg
…og hadde en lang taxing tilbake til Terminal F samt vente 10 min på et anna fly som stod ved får gate, så vi var ikkje parkert før 08:39
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport121.jpg
Vel inne i terminalen var det et lite å stykke å gå til K-gater, men måtte først gjennom passkontroll sidan vi skulle ut av Schengen. Her var kun en grensevakt på jobb, så det var lang kø og det gjekk frykteleg seint. Og selvsagt var det mange som hadde veldig kort tid til neste fly og dermed måtte snike i køen. Heldigvis kom det etterkvart to grensevakter til, og da gjekk det ganske så greitt eigentleg selvom det tok oss 20 min å kommer seg igjennom
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport122.jpg
Butikker var åpne inne på K, men lite folk
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport123.jpg
Vår flight var frå gate K41 kor vi var der 09:14, ikkje så mange passasjerer ved gate men så var det vel 1 time til avgang også
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport124.jpg