View Full Version : Air Europa charter 1998
Fløy TRD-PMI med Air Europa sommeren 1998, er rimelig sikker på at det var charter.
Noen som har anelse om hvilken flytype det kan ha vært? Eneste jeg er sikker på er at det var NB.
Hei. Jeg husker hvertfall at Air Europa fløy med B757 fly i den tiden. Charter til Norge. Di fløy EVE-LPA Vinter sesongen 97/98 med B757-200. Jeg var selv med på en av turene ned til LPA og hjem . Vinteren 97/98. Svaret ble ikke akkurat det du lurte på. Men måtte bare skrive dette.
Temmelig sikkert 737-300 eller -400.
Hei
Dette er jo Air Europa tråden. Jeg prøvde å google litt. Men lete ikke så mye. Men har ikke Air Europa B737 MAX i flyflåten sin nå??
Hei
Dette er jo Air Europa tråden. Jeg prøvde å google litt. Men lete ikke så mye. Men har ikke Air Europa B737 MAX i flyflåten sin nå??
De har vel 20 i bestilling. To er bygd og står lagret, men er ikke levert. Om de noen gang blir det er vel høyst usikkert ..
Du ser så vidt en her .. Renton i fjor ..
Takk for svar. Er det pengene + økonomien som stopper for leveringen tro??? Air Europa var vel inne i en periode der di slet kraftig. Nær konkurs eller hva det var
Takk for svar. Er det pengene + økonomien som stopper for leveringen tro??? Air Europa var vel inne i en periode der di slet kraftig. Nær konkurs eller hva det var
Ja, de sliter.
Skjønner. Men di holder ennå seg i live. Air Europa. Til å være Spania`s nest største flyselskap etter Iberia.
Sto der fortsatt i november ..
Ja ser det. Står i bakgrunnen