PDA

View Full Version : Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19


LN-REF
11-07-2020, 00:22
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19

Dette er min tredje tur til eller frå USA etter at Trump innførte innreiseforbudet til USA frå Europa den 12. Mars

Trip report frå dei to andre turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151957)
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19 (Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19)

Så etter knappe seks veker ombord var det tid for heimreise igjen frå Mobile i Alabama. Vanlegvis bytter vi på onsdager, men siden båten var inne i helga vart det bytte søndagen denne gangen. Dette også pga COVID-19 flyr vi ikkje helikopter til og fra båten da må man være 14 dager i karantene først før man får fly ut, og et utvida testregime før man får reise inn igjen.

Som vanleg kom reiseruta fredagen før, og som vanleg blei det den faste ruta via ATL og AMS. Sist kjørte vi bil til ATL pga få eller ingen fly på MOB-ATL, nå flyr Delta to ganger dagleg så da blei det tilbake til å fly igjen. Og siden KLM fortsatt ikkje flyr til AES, blei det via OSL denne gangen også

DL 4833 ECONOMY 05JUL MOBILE-MOB ATLANTA-ATL 12:23 14:40 OK 01:17h SEAMAN 2PC
KL 622 ECONOMY 05JUL ATLANTA-ATL AMSTERDAM-AMS 16:45 07:00 OK 08:15h SEAMAN 2PC
KL 1143 ECONOMY 06JUL AMSTERDAM-AMS OSLO-OSL 09:30 11:15 OK 01:45h SEAMAN 2PC
SK 1320 BUSINESS 06JUL OSLO-OSL AALESUND-AES 12:35 13:30 OK 00:55h ADULT 2PC

Var ikkje heilt happy med å fly KLM over dammen, så tenkte å sende en mail for å forandre til Delta siden eg liker dei bedre. Sist gjekk desse to flightane med kun 15 min mellomrom, men når eg sjekka rutetidene nå så gjekk Delta endel seinare og dermed kunne det bli knapt i Amsterdam med tanke på å nå neste fly om det skulle være litt forsinkelser ut og gå. For øvrig ser det ut til at Delta nå flyr en flight nr. to ca. annakvar dag

KL 622 16:45 07:00 PH-BHC, landa 06:39
DL 72 17:40 08:00 N803NW, landa 08:02
DL 74 18:30 08:50 N807NW, landa 08:57

Forøvrig var vi seks som skulle via AMS denne dagen kor av vi var tre på KL 622, to på DL 72 og en på DL 74.

Innsjekk blei gjort på nettet 24 timer før avgang for MOB-ATL-AMS-OSL, OSL-AES ordna seg selv etter ankomst AMS

Våre avløsere flydde først til Amsterdam på fredagen for overnatting der før dei fløy sammen med United via JFK og IAH til MOB på lørdag for overnatting der på vårt faste Holiday Inn hotell ved Tillmanns Corner. Søndags morgen blei dei henta 07:00 for den korte turen ned til båten. Så en rask handover fram til 09:15 når vi blei henta av vår faste sjåfør. Turen til flyplassen tok ca. 30 min

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport59.jpg

Ikkje akkurat Avinor priser på parkeringa
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport60.jpg

Vel inne i terminalen så var det ganske så stille ved innsjekk, kun Delta som var åpen siden både American og United først flyr seinare på ettermiddagen.

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport62.jpg

”Mot Normalt” som Leif Juster sa, så hadde eg bagasje som eg måtte sjekke inn noko eg blei minna på seinare i turen korfor det var mange år siden sist eg gjorde det. Hadde valg sete 10B ved innsjekk som er midtgangs sete, skjønte ikkje heilt først da eg fekk nytt boarding pass korfor eg hadde fått sete 09A som er ved vindu. Grunnen var at Delta hadde som vanleg oppgradert meg til Comfort+ Videre såg eg at eg også hadde blitt oppgradert til Economy Comfort på ATL-AMS-OSL

Før vi gjekk opp og gjennom sikkerhetssjekken, sjekka vi i Info skranken om baren på innsida var åpen, ho var ikkje sikker på om den var åpen igjen pga COVID-19, men uansett så var det stengt på søndager.

Eg hadde natt før jobba til 04:00 med å bunkre båten, så etter nokre få timer søvn blei det ikkje tid til frokost så var nå litt svolten og med stengt bar såg det ikkje lyst ut. Redninga blei Uber Eat. Prøvde først BK, men den gjekk i dass og blei aldri levert, prøvde så Wendys som låg også i nærheten og etter nokre minutter blei burger levert som vi inntok ute i finevêret
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport63.jpg

Jada, Home of the Airbus in US
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport61.jpg

Med kun en avgang var det ingen i sikkerhetssjekken så etter 2-3 min var man ved Cruise City Bar og Grill som hadde kiosk delen åpen mens Bar og Grill var stengt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport64.jpg

Vi flyr alltid fra Gate 2 som ligger rett ved baren, en svært sjelden gang har vi komt inn på Gate 1
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport65.jpg

Dagens maskin var av samme type og selskap som da vi kom sist til Mobile, nemlig Canadair CRJ 900 men denne gang med reg. N326PQ, tilhører Endeavor Air og som flyr på vegne av Delta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport66.jpg

Boarding gjekk raskt og som vanleg boarda dei fra bakerste seter og framover. Vel nede i broa før man gjekk inn på sjølve flyet, avleverte eg handbagasjen som gjekk i cargohold. Vel inne delte dei ut Hand Sanitizer til alle. Siste mail før avgang var frå Delta som opplyste om ankomst ATL til gate D36

Pushback før rutetid, men så kom ATL på lufta og informerte om Wheel Up 12:36. Captainen kjørte så sakte han kunne mot rullebana, men som han sa så Run out of Pavement så det blei en liten stopp. Lina up 12:35 og var i lufta 12:36 som instruert

Vanlegvis er dei rundt med tralla og deler ut drikke og noko snaks, for å minske kontakt med passasjerer, delte flyvertinna ut etter ca. 10 min en liten pose som bestod av ei flaske vann, Biscoff som er som ei pepperkake og KIND Dark Chocolate Chunk. ”Så enkelt kan det gjørast SAS!”
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport67.jpg

I tillegg hadde flyvertinna på en tablet/mobil sete nummer og namn på samtlige passasjerer så veldig hyggelig gest med ”Refvik, Welcome Onboard”

Seteconfig på dette flyet er C12Y64. Det vil seie i praksis seterad 1-4 Business Class med 1+2 seter kor det var 5 passasjerer, resten med 2+2 seter kor rad 5-9 Comfort+ med 11 passasjerer og rad 10-16 Economy med 25 passasjerer. Totalt 41 passasjerer som da tilsa at flyet var vel halvfullt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport68.jpg

Som vanleg på denne korte flighten er det setebelte på heile tida. Flyet var for øvrig utstyrt med ”takboks” kor å det å sende tekstmeldinger er gratis hos Delta

Ved ankomst ATL var det litt venting på Ground Crew før vi fekk gå av, så litt venting på handbagasjen ved Planeside Valet, dette er tralla som dei laster på handbagasje fra flyet for så å bli heist opp til broa
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport69.jpg

Vel inne i Terminal D så var det faktisk en del passasjerer her en kva det har vert i det siste
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport70.jpg

Våre flighter var fra Terminal F så vi tok toget dit kor vi plana å gå til Ecco som er vår faste plass. Lite folk på toget
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport71.jpg

Vel framme så var både Ecco og det meste stengt på Terminal F, kun Starbucks som var åpent. Også på Terminal E var alt stengt blei vi fortalt så da tok vi likegodt toget tilbake til Terminal D. Eg skreiv i min forrige trip report at man ikkje kunne gå mellom F og E, det stemmer ikkje - men hver obs på at det tar 15 min å gå

Tilbake på D enda vi opp på Mustard Seed BBQ. Matservering var stengt, men baren var åpen så det blei tid til et par Stella
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport72.jpg

Toget tilbake til F var like tomt denne gangen også
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport73.jpg

Ved F5 stod KLM sin Boeing 787-9 Dreamliner med reg. PH-BHC som skulle ta oss over Nord-Atlanteren i natta som kom
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport74.jpg

Boarding hadde begynt fra bakerste rader og fremover, men med Sky Priority gjekk eg rett om bord uten noko kø. Mitt sete denne gangen var 12D som er i Economy Comfort som nevnt tidligere. Lite folk så var heldig å få en treseter for meg selv.

Har følgt med KLM siste året og har lagt merke til at dei plasserer mest mulig passasjer sammen lengst bak i flyet, her sitter man gjerne tett med to passasjerer pr. tre seter, mens lenger framme var det mange ledig tre setere. Så om man har mulighet til Economy Comfort så er det så absolutt en fordel nå i desse COVID-19 tider og avstand til med passasjerer

Seteconfig på dette flyet er C30W48Y216. Det vil seie i praksis seterad 1-8 Business Class med 1+1+1+1 seter kor det var 8 passasjerer, resten med 3+3+3 seter kor rad 10-15/16 Economy Comfort med 10 passasjerer og rad 16/17-44 Economy med 88 passasjerer. Totalt 106 passasjerer som da tilsa at flyet var vel 1/3 fullt berre
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport78.jpg

Første del av safery videoen omhandla COVID-19
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport76.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport77.jpg

Estimert flytid var 7:35 fra Purser, 7:33 fra Captain mens InFlight sa 7:32. (Faktisk flytid var 7:30)
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport75.jpg

Forøvrig var all annonsering fra Cockpit kun på engelsk og ikkje på Hollandsk også som det bruker å være. Grunnen til dette fann eg aldri ut av

Dei var litt strikse på at man måtte ha på maska heile tida, selv satt flyvertane ved døra og venta på avgang uten maske så ikkje akkurat ”Lead by an example” her nei. Eg bruke maske heile tida utanom da eg låg i seta og sov, var ingen som kommenterte noko på det

LN-REF
11-07-2020, 00:39
Vi hadde take off 17:08 mot øst, etter ca. 45 min kom dei rundt med matservering som bestod av en rett utan valg muligheter. Dette var Med Cavatoppi som var store makaroni med en slags gratinert ost på toppen. I tillegg reven gulrot med 5 store rosiner samt en Brownie til dessert. Drikke var kun softdrinks eller vann, ingen kaffi/te eller alkohol
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport79.jpg

Etter at dei hadde samla inn bretta, kom dei rundt med en plastpose med div. fast og flytande som skulle holde for resten av turen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport80.jpg

Dette var flaske vann, to små bokser vann, boks brus, liten ost og crackers, to Oats ’n Honey, KitKat, Oreo kjeks og ei banan
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport81.jpg

Så blei alt lys og alle skjermer som ikkje var i bruk slått av og alle vinduer dimma ned til heilt mørkt. Men selvfølgelig er det alltid noken i nærheten av en som for en hver pris må ha lys og skjerm på uten at man bruker dette. Denne turen ingen unntak

Eg var trøtt av siste dager arbeid, så la meg i tre seteren og sov resten av turen uten å sjå en einaste film eller serie

Nermer seg landing i AMS, men tok først ei lita runde for å lande mot vest
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport82.jpg

Vårt fly ved gate E2 på Schiphol
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport83.jpg
Vel inne i terminalen blei vei møtt av Grensepoliti som sjekka passa til alle, dei knapt såg på mitt før eg blei vinka videre.

Det var litt fleire passajerer denne gangen enn tidligere, og langt fleire åpne butikker mellom E gater og passkontrol for Schengen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport84.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport85.jpg

Også i passkontrollen var det fleire passasjerer enn sist,
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport87.jpg

samt at denne gangen var Self Service også åpent
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport86.jpg

Også mellom D og C gater var det nå åpne butikker samt at man kunne møte på andre passasjerer her også
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport88.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport89.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport90.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport92.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport93.jpg

Food Court oppe i 2. etasje var fortsatt stengt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport91.jpg

Vi var sugne på en kaffi og en liten frokost så vi satte oss ned rett før passasjaen over til B gater
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport94.jpg

Mens vi satt her observerte vi relativt mange familer som kom inn via sikkerhetssjekken som var like ved, og det var til tider litt hektisk faktisk
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport95.jpg

Borte ved B-gater var det litt mindre aktivitet,
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport96.jpg

kor Tribune som eg pleier å stikke innom om eg har tida fortsatt var stengt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport97.jpg

LN-REF
11-07-2020, 00:52
Ved Gate B20 stod mitt neste fly og venta som var Embraer E190STD med reg. PH-EZE som blei min tredje tur i akkurat denne maskina siste året
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport98.jpg

Igjen med Sky Priority var eg først om bord og fann mitt sete som var 04C
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport99.jpg

Som vanleg stod ”matpakka” i setet allereie,
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport100.jpg

og som vanleg var det den velsmakandes skiva, litt vann og den h……. Stroopkoekje eller ”Bread Beemster cheese and spread with Amsterdam unions” som KLM kaller skiva
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport101.jpg

Så kom turen store overraskelse; ingen avgang på Polderbaan denne gangen! WOW, det er lenge siden sist. I stedenfor tok vi av på Buitenveldertbaan som er Runway 09-27 kor for vår del tok av mot vest på 27 kl. 09:47

Forran oss var PH-EXK og forran han igjen en heilt kvit trippel-sju utenom logo fra Northwind som tok av for Moskva

Seteconfig på flyet er CY100. Det vil seie i praksis på denne flighten seterad 1-2 Business Class med 2+2 seter kor det var 4 passasjerer, rad 3-7 Economy Comfort med 13 passasjerer og rad 8-20 Economy med 55 passasjerer. Totalt 72 passasjerer som da tilsa at flyet ca. tre/firedeler fullt

Turen var still og roleg og blei benytta til å sjå litt serier på mobilen

Landa i Oslobygda kl. 11:13, på vei til gate blei vi minna på kordan ståa er hos Norwegian dessverre med parkerte Dreamlinere
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport102.jpg

Vårt fly ved P45 som da er kombigate E15 for Schengen og F15 for Non-Schengen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport103.jpg

Var kun vårt fly som kom fra utlandet på dette tidspunktet så gjekk veldig raskt i passkontrollen, spesielt for oss norske som kunne bruke automat. Men var ikkje alle som skjønte at dei måtte ta av maska slik at Grensekontroll kunne sjekke opp mot bilde i passet

Taxfree var som sist heilt tomt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport104.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport105.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport106.jpg

Dobbelprising på Baylies, kan no tippe kva pris som var gjeldande, blei kompensert med ei lita gåve i kassa
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport107.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport108.jpg

Så tilbake med til det med innsjekka bagasje og leksjon 1 korfor eg unngår dette.

Selv med litt tid i tax-free butikken måtte man vente på bagasjen på bandet. Så drasse denne opp i andre etasje for selvbetjent Bag Drop. Denne virka ikkje siden min bag hadde bag tag fra Delta. OK, så over i kø for å komme til betjent Bag Drop skranke, her var det dessverre ikkje alle passasjerer som fekk meg seg her var det kun Bag Drop så enkelte bruke lang tid på å sjekke inn også, så køen voks. Da det var min tur, fann vedkommende agent fra SAS at han skulle flytte på bagasjevogner som ikkje stod heilt slik han hadde tenkt seg det. Heldigvis blei agent nr. 2 ledig så eg gjekk til ho. Joda, kva skjer så? Heile bagasjebandet stopper og eg får ikkje scanna baggen min. Nå begynte tida å løpe frå meg, den var nesten 12:00 og boarding starta 12:05 for min neste flight. Etter 10 min kom service folk og fekk bandet i gang igjen.

Så over til sikkerhetssjekk, her var Fast Track stengt men med få passasjerer i kø burde det gå greitt. Min bag blei selfølgelig tatt til sides utan at eg skjønte da korfor. Forran meg var det andre som også hadde fått bag tatt til sides. Han første hadde gløymt å ta ut ei lita flaske med Hand Sanitizer, da slo det meg at det var grunnen hos meg også. Person nr. to var tilfeldig kontroll, så her var det full sjekke. Endeleg min tur og da var det bytte av personell slik at vedkommende som stod der forsvant kor det tok nokre min før neste var på plass og kunne fortsette. Eg forklarte eg hadde ei lita flaske i top lomma. Neida, var ikkje derfor den var tatt til sides, det var pga dei to Baylies flaskene som var plukka ut i tilfeldig kontroll. Så var det å ta dei ut av forsegla pose, scanna ei og flaske for så å lage ny forsegla pose på det. Sa at det ikkje var nøye siden dette var min siste flight og et var innafor allereie. Neida, om det skulle gå brannalarm og alle måtte ut, ville eg ikkje få med flaskene inn igjen om dei ikkje var forsegla på nytt, så det måtte ho gjere.

Haster så avgårde til gate A20 kor klokka nå 12:15-12:20 for så å oppdage at boarding ikkje hadde begynt enda!

Men etter nokre få min starta dei med seterad 20-32, så 10-32 før dei avslutta med Alle-32. Eg hadde sete 4C og eg talde ca. 14 passasjerer i business. Har ikkje tallet forlenger bak, men kanskje to/tredjedels fullt tenke eg.

SAS maskina i dag var en -800 med reg. LN-RGG og namnet Asgerd Viking, faktisk første gang eg har reist med akkurat denne maskina
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport109.jpg

Ingen servering hos SAS, ikkje engang en liten pose med ei flaske vann eller noko. Tok av mot sør kl. 12:45 og landa på Vigra mot sørvest 43 min seinare

Så leksjon 2 korfor eg unngår innsjekka bagasje for på Vigra så tømmer dei først flyet for vår bagasje, lar trallene så stå og vente til dei har lasta flyet med bagasjen til dei som skal med tilbake til Oslo. Så man står i en ”evigheter” og venter på bagasjen før en kommer seg heim

Siden man må i 10 dagers karantene, unngår eg buss og båt så tar heller taxi rett heim som tar 43 min

Fnate
11-07-2020, 11:27
Tusen takk for nok en super COVID long haul rapport. Eksotisk og spennende å lese. Så keep them coming.

Discus
11-07-2020, 13:46
Tipp topp rapport - kjekt å lese

LN-KOG
12-07-2020, 20:04
Hvordan var karantenen da du kom hjem? Får vi rapport derfra også?

Men seriøst: Interessant lesning - og godt at du kom hjem.

Cloudmaster
12-07-2020, 22:23
Nå merker jeg at jeg savner å være på langtur. Takk for fin rapport!

livinspeed
12-07-2020, 23:52
Som en av under 400 av oss her på bjerget lukter jeg enda på følelsen av å bli tiltalt med "thank you mr Refvik", så jeg er litt sjalu der!

Tusen takk for rapportene du legger ut i dizzie tider, veldig interessant å se hvordan prosessen for å reise ut og inn er :)

Bergern
13-07-2020, 16:03
Strøkent!
Det er så deilig å se at flyverdenen våkner til liv igjen. Fikk selv tatt meg en pre-boardingpils forrige onsdag. Første på på fem måneder :drunk:
Supert at du deler. Tusen takk for turen :)

Savipix
14-07-2020, 10:12
Kan jag rapportera den här posten för att den framkallar abstinenser hos mig?

Super läsning :)

SBT
14-07-2020, 21:51
Grunnen til at Flightdeck annonserte kun på engelsk, var vel fordi den piloten som gjorde det, ikke var hollandsk. Jeg har fløyet med en KLM maskin med norsk pilot, siden flighten gikk fra Norge, så annonserte han på norsk, og hmmm..... engelsk eller hollandsk, tror jeg.

LN-KOG
24-07-2020, 21:26
Grunnen til at Flightdeck annonserte kun på engelsk, var vel fordi den piloten som gjorde det, ikke var hollandsk. Jeg har fløyet med en KLM maskin med norsk pilot, siden flighten gikk fra Norge, så annonserte han på norsk, og hmmm..... engelsk eller hollandsk, tror jeg.

Jeg må si jeg er imponert over at du vet hvor i Nederland pilotene kommer fra... Hollandsk er ellers en ganske stygg dialekt. Gelderlandsk og brabantsk er mye behageligere. :D

SBT
26-07-2020, 17:55
Du sikter vel til at Holland er kun en del av Nederland, men de fleste mener vel at Holland er identisk med Nederland.

LN-KOG
26-07-2020, 19:19
Du sikter vel til at Holland er kun en del av Nederland, men de fleste mener vel at Holland er identisk med Nederland.

Tja, jeg vet ikke om "de fleste" mener det, men ja. Landet het rett nok Koninkrijk Holland i fire år for over to hundre år siden, men det er en liten del av et større land.

Det blir litt som å kalle Norge for Agder.

KnutW
27-07-2020, 01:07
Blir vel litt som «de fleste» (i hvert fall de som ikke kjenner noen skotter eller walisere) kaller Storbritannia for «England»?

Martin
27-07-2020, 01:20
Blir vel litt som «de fleste» (i hvert fall de som ikke kjenner noen skotter eller walisere) kaller Storbritannia for «England»?



Presterte å si «Er ikke du fra England?» til min walisiske engelsklærer på ungdomsskolen. Gjorde ikke det igjen.

view
31-07-2020, 02:02
Tja, jeg vet ikke om "de fleste" mener det, men ja. Landet het rett nok Koninkrijk Holland i fire år for over to hundre år siden, men det er en liten del av et større land.

Det blir litt som å kalle Norge for Agder.

Nja, det blir vel ikke akkurat som å kalle Norge for Agder.

Nederland selv har relativt nylig innsett at de har en del av ansvaret for at mange av oss har vokst opp og lært om dette landet som "Holland".

https://www.aftenposten.no/verden/i/MRJ7gM/nederland-vil-ikke-lenger-kalles-holland

Artikkel fra høsten 2019 der altså. Sier ikke at du tar feil i at det offisielle navnet er og har lenge vært Nederland, men det blir litt lite nyansiert å si at det blir som å kalle Norge for Agder når nederlenderene selv aktivt har promotert "Holland" helt frem til nylig.

Back on track: takk til LN-REF for meget interessant lesning om flyvning fra et stengt land, hvertfall for de fleste av oss om dagen og skildring fra den flyvende eh, nederlender.

C-klasse
18-09-2020, 02:51
Blir vel litt som «de fleste» (i hvert fall de som ikke kjenner noen skotter eller walisere) kaller Storbritannia for «England»? Hupp Holland

Eriksan
19-09-2020, 11:47
Morsomt å lese en trip report igjen. Er det bare benplassen som skiller comfort fra economy på KLM?

LN-REF
19-09-2020, 12:50
Ja, samt at man kan legge sete litt meir bakover også