PDA

View Full Version : God morgen Norgen...


EB
20-09-2006, 07:01
God morgen! Det er mørkt ute - kanskje ikke så rart når dagen har blitt over 6 timer kortere enn den var ved midtsommer. En rolig formiddag - som avløses av nok en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bedre onsdag...

CK
20-09-2006, 08:06
G'ONSDAG! Jammen har det blitt mørkt! Ut og hente avisen før klokken 6 og det er fremdeles tussmurkt der ute, og bare ti små grader. Det er like før man kan begynne å synge (som Jokke) "Nå kommer vintern..."

Og - det blir spennende å se hva Asker og Bærum Tingrett kommer til i dag. I dag faller nemlig dommen i saken Økokrim har anlagt mot SAS Braathens for angivelig industrispionasje.

FBU 4EVER
20-09-2006, 08:17
Men kl. 0700 var det blitt lys på Nærsnes!Stryke et par uniformskjorter,pakke og så avsted til CPH og videre til NRT.Dere får greie dere uten FBU 4EVER noen dager.Ha en fin onsdag!:)

Savipix
20-09-2006, 09:45
Bonjour!

Sista dagen på kontoret den här veckan. I kväll blir det kundmöte i Västerås och i morgon tar jag SK1881 därifrån till CPH och 793 vidare till Nice och Monaco Yachtshow. Det blir 4 Savipix fria dagar här på forumet.
:MON

LCH78
20-09-2006, 09:56
og mens andre deler av Norge sutrer over tussmørke og 10 grader kl 0600.. så kan Finnmark melde om at kl 0420 så var det 2 grader og bekkmørkt her :) Er akkurat kommet fra en jetpaktur til Tana og der inne var det ikke mere enn 1 grad nå på morrakvisten :)

FBU 4EVER
20-09-2006, 11:15
Og akkurat da jeg skulle til å ta på meg uniformen,så ringer de fra crewcontrol i CPH og sier at NRT-maskinen blir forsinket.Nå skal jeg ikke møte før nærmere 1730 i ettermiddag.Da rekker jeg å hente Retro A319-modellene som kom til postkontoret igår!:) Og NRT-stoppet blir tilsvarende kortere.Bra! For det er så kjedelig der ute i rismarken.:cry:

Falcon
20-09-2006, 11:36
God formiddag fra veikrysset vest av Oslo. Nå er været strålende, og resten av arbeidsdagen ser ut til å bli riktig bra også. Leverte Saaben til Saab-huset i morges for en sjekk av styringen - vil jo ikke risikere å sitte med rattet i hånda på E18 - og fikk øye se en snasen 9-5 Biopower til en fordelaktig pris. Det er bare så synd at jeg tenker på Dame Edna etter en liten kommentar fra EB nylig... Også blir Saab mindre og mindre Saab. Nå er de fine instrumentene og betjenigsorganene fra Trollhättan nesten fullstendig erstattet av hyllevare fra Opel. :(

Vi ble forresten informert om at Farmer ikke var involvert i statskuppet i Thailand på et allmøte i morges. Det var godt å høre; tenk om WIAS hadde blitt sittende med makten der nede. :)

Desk pilot
20-09-2006, 11:49
Det var godt å høre; tenk om WIAS hadde blitt sittende med makten der nede.

Det første som hadde blitt innført da var antakelig en direkterute mellom Thailand og MJF :colgate:

LN-FHU
20-09-2006, 11:53
God formiddag fra Heathrow

Sitter aa ser ut av vinduet og ser den ene 777'en bli fulgt av 747, A340 i flere varianter, 757, A300, A319/20/21, MD'er og masse snadder fra all verdens selskap, i heftige roeykfylte landinger og braak og lukt. Hadde en overflyvning her i gaar , da en 747 paa final, tydelig fikk beskjed om aa avbryte, og sekunder etter at han hadde gaatt over hustakene her , kom en bil paa banen og plukket opp gummi eller noe...

Ha en flott dag der ute i verden :nor

Falcon
20-09-2006, 11:53
Originally posted by Desk pilot

Det var godt å høre; tenk om WIAS hadde blitt sittende med makten der nede.

Det første som hadde blitt innført da var antakelig en direkterute mellom Thailand og MJF :colgate:

Med DHC8-100, naturligvis. :D

LN-MOW
20-09-2006, 12:54
Atlanta melder 11 grader - kaldeste morgen paa denne siden av sommeren! Og til natten er det meldt 8. Faar begynne aa titte i skapet om jeg har en jakke som fortsatt er brukendes ...

Dagen - og morgendagen - byr paa heldagsmoeter med potensiell ny kunde. Foerste gang jeg skikkelig skal i ilden, saa dette blir spennende ..

Thomas
20-09-2006, 13:02
Senjobb igår, senjobb idag, senjobb i morgen - nok å hengre fingra i frem til 1OKT gitt.

Skal bli bra med langhelg før man jobber 2 dager til uka for så å sette snuta mot "Det Store Eple" :old

Skyfritt her oppe, men det blåser gætt..

G-COLE
20-09-2006, 13:12
God dagen fra Bergen også !
Fri fra jobben i dag, så to nattevakter før det er helg....

I natt har det blåst og regnet litt her kan man si .... -Vi hadde et "partytelt" stående på altanen. -I dag når vi titta ut var det liksom ikke slik det var i går....
Vinden hadde leket seg litt med det kan man si ! -Så igrunnen ut som om det hadde vært bombet hehe !
Men heldigvis var det skrudd fast i gulvet, og så er det av den sammenleggbare typen. så vi skal nok få det ihop igjen. -Må sette på noen nye skruer her og der, så bli det som nytt !

Nå skal jeg avsted og titte på en bærbar pc.......

Egil
20-09-2006, 15:34
Originally posted by Desk pilot

Det var godt å høre; tenk om WIAS hadde blitt sittende med makten der nede.

Det første som hadde blitt innført da var antakelig en direkterute mellom Thailand og MJF :colgate:

He he, hadde ikke vært meg imot! En daglig avgang MJF BKK sånn ca kl 1400 :lol:

salmon-air
20-09-2006, 16:34
Originally posted by CK

G'ONSDAG! Jammen har det blitt mørkt! Ut og hente avisen før klokken 6 og det er fremdeles tussmurkt der ute, og bare ti små grader. Det er like før man kan begynne å synge (som Jokke) "Nå kommer vintern..."

Og - det blir spennende å se hva Asker og Bærum Tingrett kommer til i dag. I dag faller nemlig dommen i saken Økokrim har anlagt mot SAS Braathens for angivelig industrispionasje.

Ti små grader`???
Her er det 2 små grader og snø i Andslia.

Bardufoss.

Someone
20-09-2006, 19:10
God kveld fra København. Tilbake etter en dag på golfbanen etter vi var endel i klassen som samlet 40 stykker til en klasse turnering i golf, med dertil mat og drikke etterpå;)

dc-8-63
20-09-2006, 19:29
...endelig tilbake paa sykkelen igjen...etter 1 maaned med sykefravaer....En meget god foelese selv i frisk regn.......