PDA

View Full Version : Mandag


EB
23-03-2020, 05:55
God morgen fra Ris. Nyheter, Nespresso før det skal merkes bursdagsfrokst for husets 54-åring. Så skal hjemmekontoret åpnes. Ettermiddagen bur på en tur i marka....forhåpentligvis på et sted hvor folk ikke går i kø. Ha en bra mandag.

Concorde98
23-03-2020, 06:23
God morgen fra bussen i retning Oslo hvor en ny travel dag på laboratoriet må settes i gang. Ha en fin dag alle sammen!

TriStar
23-03-2020, 06:40
God morgen fra hjemmekontoret. Fortsatt en smule jetlag da man er lys våken kl 6... Litt nyheter og kaffe før man snart starter arbeidsdagen. Fire skypemøter står foreløpig på agendaen. Ha en fin uke[emoji3]

Someone
23-03-2020, 06:51
Mornings fra Hvalstad. Bøllene er foret, kona har vpknet til liv, så får vel etterhvert sparke i gang hjemmekontoret. Hjemmekontor, samt å forsøke få barna løpt fra seg, står på dagens program. Ha en fin dag

Ruby
23-03-2020, 07:59
God morgen fra Stavanger. Da er en snart halve karantenetiden gått, men det blir nok ikke store forskjellen når vi er ferdig heller. Her blåser det surt i dag, og verre skal det bli. Har fyrt opp i ovnen, frokost unnagjort og nå nytes kaffe. Blir først en film, så en formiddags lur.
Ha en bra mandag :)

SudCaravelle
23-03-2020, 08:33
Good morning fra skogkanten. Nå er fem stykker klare til å gyve løs på dagens ganske forskjellige oppgaver.

Fikk en forfjamset mail fra Europeiske/If i dag - Jeg ba om kontonummeret deres da jeg mener de har betalt meg for mye for Washington-turen, er ikke vi nordmenn såpass ærlige ;)?

Fellowship
23-03-2020, 09:40
God formiddag fra hjemmekontoret. Kald vind ute har jeg forstått, men har andre oppgaver jeg kan utføre og noen telefoner jeg kan ta om en stund.

Alle planlagte arrangementer og turer de neste 3 måneder ser ut til å være avlyst nå.

Først en tekopp til! Etter lunsj får jeg ringe og høre hvordan det går med min gamle mor, som jeg ikke får lov til å besøke enda.

Take care, astronauter!

Fnate
23-03-2020, 11:13
God morgen fra Lillestrøm. Karantenekontor her også. Siste dagen i denne omgang. Kaffe i koppen og en god del eposter allerede besvart. Får unne meg litt lunch.

Ha en fjong dag.

Bergern
23-03-2020, 11:31
God formiddag fra rett vestenfor!
Første uke av Afrikareisen er godt igang, idag med kansellering av hjemreisen fra Mauritius. Godt man sitter vel plantet i egen sofa. Fikk forøvrig positiv melding igår kveld om at jeg er negativ. Vi tar med oss det vi får :D
Deilig beste dagen i uken ønskes!

eirikma
23-03-2020, 11:43
God formiddag fra Finnmarks vestlige kant!
Her signeres det reiseregninger før man gjør seg klar til ettermiddagsarbeid.
Så fikk man etterregistrert siste flighten som utløste gull, så venter på at kortet skal komme i posten.
Da skal man lage lunsj.
Ha en fin mandag!

Tjab
23-03-2020, 11:47
Good morning fra skogkanten. Nå er fem stykker klare til å gyve løs på dagens ganske forskjellige oppgaver.

Fikk en forfjamset mail fra Europeiske/If i dag - Jeg ba om kontonummeret deres da jeg mener de har betalt meg for mye for Washington-turen, er ikke vi nordmenn såpass ærlige ;)?

Tommel opp :up:


God dag fra Kristiansund. Leter med lykt og lupe etter nyheter/signaler som er någenlunde positive. Forhåpentligvis mister Trump tålmodigheten ovenfor USSR og Saudi.

AirbusTrond
23-03-2020, 11:56
God dag fra jobb! Vi vanlige to er på plass. Hyggelig med litt selskap. Det spøker naturlig nok for påsketur hjem til Ålesund, og selvsagt også for andre planlagte reiser framover. Har billett til Bergamo 16. juli. Får bare ta tiden til hjelp og finne ut av ting, returbilletten fra Varna er også i boks, men kan jo gjøre endringer på utreisen etter hvert.

Forsikring & ærlighet - ja, der det det så ymse. Min far betalte tilbake penger fordi han synes han fikk for mye for egenarbeid etter vann i kjelleren. En av sjefene mine skrytte av hvor mye han hadde fått ut av selskapet da et tre blåste ned i hagen. Det finnes da en gylden middelvei, vil jeg si.

God mandag !

LN-MOW
23-03-2020, 12:31
G’morgen .. Fridag og man gjør seg jo visse observasjoner. Folk er i det store og hele idioter. Unntatt meg, selvfølgelig. Er som Pondus der.

I dag skal det ryddes og stables i fryseren(e), så vi får plass til mer ... er dog litt usikker på hva vi trenger. Kona finner nok på noe ...

Her i Georgia er det sånn halvveis business as usual. Serveringssteder, med enkelte unntak, har stengt spiserommene men prøver å holde det gående med takeout.

Spritsjappene er fortsatt åpne.

Mye lagrede fly på ATL. Mulig jeg tar meg en tur ned en dag når utferdstrangen blir for stor ....


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

KnutW
23-03-2020, 12:31
Forhåpentligvis mister Trump tålmodigheten ovenfor USSR og Saudi.

Du mener vel overfor RFSSR?

Tjab
23-03-2020, 12:39
Du mener vel overfor RFSSR?

Jeg skrev USSR med vilje :) Vurderte RDFR.
Men ja, jeg mener Putistan, Russland.

Fant forøvrig noe nyheter jeg syns kan tyde på noe positivt da: https://oilprice.com/Energy/Crude-Oil/Saudi-Arabias-Oil-Price-War-Is-Backfiring.html