PDA

View Full Version : God lørdag morgen


Farmer
16-09-2006, 04:04
God lørdag morgen Norge. Sitter nå i US Airways sin Lounge i Charlotte( Bra lounge forresten) og venter på fly videre til LGA i NYC. Fløy en helt OK A319 fra Cancun, hvor jeg igjen spurte om bedre sete og fikk 3A foran gardinen. Denne flighten var mange ganger bedre enn den jeg hadde nedover på tirsdag, med et humørfyllt crew som virkelig hadde glimt i øyet. Ikke noe mat her heller,men ettersom jeg kom rett fra en større Mexikansk lunsj gjorde ikke det noe. Denne gangen var jeg jo godt forberedt, og ble positivt overrasket. Egentlig utrolig hvor mye besetningen betyr for kundens oppfatning av produktet.
Når jeg kommer fram til NYC rett før midnatt er det rett inn til hotellet ved Times Square, og jeg får meg en hel dag i NYC før SK904 tar meg til Arlanda i morgen kveld.

Egil
16-09-2006, 07:31
Aj aj aj, morgenstund har gull i munn!!!
Nettopp ferdig med å losse "postflyet" og sende de få passasjerene som har klart å komme seg opp tidlig en lørdagsmorgen!
Nå venter fellesfrokost med nystekte vaffler + + + :D

Ser ut til å bli nok en dag med sol fra blå himmel og ca 20 grader! Men hadde gjerne byttet bort alt dette mot en dag i NY med Farmer ja. . .

Egil

LN-FHU
16-09-2006, 07:50
God morgen fra Tromsø

Tegner til en bra dag idag. Jobb til 1300, hjem å sove litt, pakke for avreise London i morra, så ut å ta noen øl sammen med jobben :cool:

temperatur pr. kl. 0649 er 13 grader.

Ha en strålende dag :nor

EB
16-09-2006, 08:18
Glad lørdag! Klar for en treningsøkt på morgenkvisten. Så brunch med mat og mange, mange aviser. ha en bedre lørdag - hvor du måtte være i verden!

Someone
16-09-2006, 12:47
God morgen fra København. Selv om noen skyer nå har dukket opp etter 5 dager med strålende sol ser det fortsatt ut til at det bli en fin dag som først og fremst skal brukes til og kjøpe inn endel nødvendige saker til hybelen.

Tommy777
16-09-2006, 20:40
Originally posted by Farmer

God lørdag morgen Norge. Sitter nå i US Airways sin Lounge i Charlotte( Bra lounge forresten) og venter på fly videre til LGA i NYC. Fløy en helt OK A319 fra Cancun, hvor jeg igjen spurte om bedre sete og fikk 3A foran gardinen. Denne flighten var mange ganger bedre enn den jeg hadde nedover på tirsdag, med et humørfyllt crew som virkelig hadde glimt i øyet. Ikke noe mat her heller,men ettersom jeg kom rett fra en større Mexikansk lunsj gjorde ikke det noe. Denne gangen var jeg jo godt forberedt, og ble positivt overrasket. Egentlig utrolig hvor mye besetningen betyr for kundens oppfatning av produktet.
Når jeg kommer fram til NYC rett før midnatt er det rett inn til hotellet ved Times Square, og jeg får meg en hel dag i NYC før SK904 tar meg til Arlanda i morgen kveld.


Imponert! Tror dette er en av få op ups jeg har sett på US for non us elite medlemmer

God tur hjem!

TOS
16-09-2006, 20:46
God kveld fra Tromsø! Her har vi akkurat feiret ferdig en 9-årsdag med 12 ivrige, og ikke akkurat støysvake gutter. Godt at det er over....:smile2

Farmer
17-09-2006, 01:24
Originally posted by Tommy777

Originally posted by Farmer

God lørdag morgen Norge. Sitter nå i US Airways sin Lounge i Charlotte( Bra lounge forresten) og venter på fly videre til LGA i NYC. Fløy en helt OK A319 fra Cancun, hvor jeg igjen spurte om bedre sete og fikk 3A foran gardinen. Denne flighten var mange ganger bedre enn den jeg hadde nedover på tirsdag, med et humørfyllt crew som virkelig hadde glimt i øyet. Ikke noe mat her heller,men ettersom jeg kom rett fra en større Mexikansk lunsj gjorde ikke det noe. Denne gangen var jeg jo godt forberedt, og ble positivt overrasket. Egentlig utrolig hvor mye besetningen betyr for kundens oppfatning av produktet.
Når jeg kommer fram til NYC rett før midnatt er det rett inn til hotellet ved Times Square, og jeg får meg en hel dag i NYC før SK904 tar meg til Arlanda i morgen kveld.


Imponert! Tror dette er en av få op ups jeg har sett på US for non us elite medlemmer

God tur hjem!


Vel, jeg gjorde ikke annet enn å spørre pent. Nå hjelper det sikkert å være sånn høvelig pen i tøyet vil jeg tro. Lyktes med op up på 3 av 4 US flighter så det er nok en bra uttelling skal jeg skjønne deg rett ;-)
Da er jeg vel installert på SK904 på vei vestover. Må vel passe på å ikke sitte opp hele natten på nett her, slik at jeg ikke sovner når jeg skal ta en kaffe med Savipix på ARN i morgen;-)

Tommy777
17-09-2006, 05:58
woah.. Det lover dårlig for et amerikansk flyselskap som ikke klarer å gi bort alle setene til sine elitemedlemmer... På UA har du nesten ikke sjans som Premier medlem. Det er uhyre sjelden å se et F sete ledig.

Good for you, håper du fikk sove litt. På 946 natt til onsdag ble det 0 på meg :(

BU9001/V2.0
17-09-2006, 11:16
Originally posted by Farmer

Da er jeg vel installert på SK904 på vei vestover. Må vel passe på å ikke sitte opp hele natten på nett her, slik at jeg ikke sovner når jeg skal ta en kaffe med Savipix på ARN i morgen;-)

Hvis ikke dere snur snart blir kaffen kald på Arlanda.

:D