PDA

View Full Version : Bedre mandag med gode nyheter


dc-8-63
02-03-2020, 03:56
.....skulle egentlig starte et nytt prosjekt i London neste mandag, men akkurat nå dumpet det inn en e-post med full stop i all International Travel. Blir vel en tur ned til Facebook Fremont California for å hente MacBook og iPhone som jeg skulle få i London, kanskje jeg kan fly fra Everett ;) Uansett betyr dette at et møte med Fnate neste helg ute på verdens beste lille øy - så en god plan for en god uke
!

EB
02-03-2020, 04:36
God mandag morgen fra Ris. Kofferten er pakket og vi er klare for noen dager med skoletysken - først gjensyn med Hamburg hvor jeg sist var for 33 år siden. Starte uken med ferie er også godt!

Fnate
02-03-2020, 05:27
Uansett betyr dette at et møte med Fnate neste helg ute på verdens beste lille øy - så en god plan for en god uke
!

Det var gode nyheter!!! Fnate er klar.

God morgen fra Lillestrøm. Her er det ikke noe travel ban, så det bærer straks opp til OSL for å rekke BA761 til London.

Ikke bare det, men med 2 kolli innsjekket bagasje da man skal ha med masse dill til den første destinasjonen og dermed likesågodt kan sjekke inn alt. Makan.

Ha en fjong dag

ForeverSAS
02-03-2020, 05:36
God morgen fra Orkland. :)

Klart og kaldt, og det skal visst bli brukbart på den fronten i dag.

Her var man oppe klokken 05.00 for første gang i år, og det betyr at jobben kaller- også det for første gang i 2020. Noen timer med en vaskestaven kaller for undertegnede, og det er jo alltids greit med et påfyll på kontoen. Selv om kommunenavnet/arbeidsgiver er nytt, er oppgavene mer eller mindre som i 2019.

Med første arbeidsdag på 2,5 mnd tror jeg det blir heller rolige tilstander på denne kanten i ettermiddag.

En god en ønskes. :)

Hickok
02-03-2020, 07:32
God morgen fra bussen (aka WF405). 3 dagers uke i Horten denne gang og hjem igjen onsdag kveld. Ha en regnfull uke!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Someone
02-03-2020, 07:47
God morgen fra L1, som er 5 minutter forsinket. Fikk drevet litt flyselskap nødhjelp i går kveld og booket WF TRF-CPH for eldstemann og meg i sommer. Returen blir vel til OSL, men foreløpig ikke Coronakrisepriser der ennå, så får holde litt på bookingen. Blir første tur med propell for eldstemann, så da kan det krysses av. Ha en fin dag

SudCaravelle
02-03-2020, 07:59
Med den headingen fra deg DC-8-63 så hadde jeg ventet at en viss oransje fyr hadde pakket sammen sakene sine :D

God morgen fra kontoret.. Fin svømmetur og man kom seg ut av snøkaoset, måtte det smelte i dag. I dag er det full hente/bringe styr og tenkte jeg skulle lage en ramen på gårsdagens ribbe-rester.

Martin
02-03-2020, 08:18
Blir vel en tur ned til Facebook Fremont California for å hente MacBook og iPhone som jeg skulle få i London,

Hørtes fryktelig tungvint ut å reise helt til California for å få seg ny telefon og Laptop? Dog ikke fullt så tungvint som London, kanskje...

God mandag fra jobben. Ny uke, nye muligheter, også videre.

Ha en god en :)

ATC-flyradar
02-03-2020, 08:51
God morgen fra Rykking i Bærum - stedet hvor det ikke noen flyplass. Obs det blir tid til trening av kroppen og gå igjennom flyprat.no

Jan

eirikma
02-03-2020, 08:56
God morgen fra TOS som vanlig. Et dypdykk inn i min andre kaffekopp her mens man konstaterer at SE-REY har Recaro seter i blått stoff. Lurer på hva LN-RNU har. Kommer inn som SK4552, så er vel den som skal tilbake mot BOO og TRD som SK4571. Ser den tok seg en strafferunde over Sørreisa før de starta innflygingen, sikkert pga snørydding.
Fredagen byr på et gjensyn jeg har ventet en stund på, for da er det til TRF med Q400 fra TRD. Noob som jeg var valgte jeg WF738 til TRD fra BOO, noe som betyr FOT flight og null opptjening. Prøvde for øvrig på booking med SK4566 hit, WF627 til BGO og WF427 til TRF, men søkemotoren til reisebyrået ville ikke godta det. Makan... Nuvel, bare to flights igjen til gullkort etter denne arbeidsperioden. Noe sier meg at jeg blir å jakte gull før vinteren er omme...
Ha en fin mandag!

Bizflyer
02-03-2020, 10:04
Etter å ha unnagjort 6 flyreiser og 3 hotellnetter i forrige uke, er det deilig å vite at man har en hel uke hjemme/ på kontoret.

Ny uke kommer alltid brått på, og av en eller annen grunn sover jeg alltid elendig natt til mandag. Så i ettermiddag blir det take-away pizza og en lur som står på programmet....

Nuvel! God uke ønskes!

LN-MOW
02-03-2020, 13:13
Hørtes fryktelig tungvint ut å reise helt til California for å få seg ny telefon og Laptop? Dog ikke fullt så tungvint som London, kanskje...




Jeg måtte til Bodø ... ;)

G’morgen. Livet går videre. Ser markedene i øst er i bedring, det er alltid et godt tegn. Her hos meg skal det sikkert bli verre før det blir bedre igjen, men det er tross alt lys i tunellen. Med både kone og svigermor i høy risikogruppe, trenger vi ikke noen viltspredende epedemi. Så langt ser det ut til å begrense seg til ‘lommer’ - vi håper det holder seg slik.

Fridag, men tusen ting som må ordnes. I tillegg kommer bøttebaletten. Men først det viktigste. En kaffekopp til.

FQTV
02-03-2020, 14:49
God dag fra havet.

Endelig tilbake med litt rutiner og gjøremål [emoji51]

Nattskift er vel og bra. 3 vakter igjen så er det dagskift, og snart hjem igjen siden 0 grader og 45 knop vind gir litt lengsel til varmere strøk. Har en billett fra Alicante til Bergen og jeg leiter høyt og lavt etter utreise billetten.
Mye å holde styr på gitt [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk