PDA

View Full Version : Frisk onsdag fra Røros


EB
26-02-2020, 06:04
Med minus 19 grader blir det garantert en frisk start på dagen. Snø og brøytekanter som i gamle dager...du kan vel si at sportsbutikkene går bedre her enn mange andre steder i landet:-) Klar for en dag med både interne og eksterne møter. Ha en digg onsdag du også.

SudCaravelle
26-02-2020, 06:21
God tidlig morgen fra skogkanten... Tre matpakker skal klargjøres så er det svømmehallen neste.

Uken er allerede halvveis.. Sprøtt.

Someone
26-02-2020, 07:53
Mornings fra Hvalstad. -3 ute og vi er som vanlig i god rute for å rekke barnehageåpning. Så litt mer på billetter hjem fra Nice i lørdag, og ingen Coronaeffekt der. Prisene spratt jo opp 20% på noen dager, fra et alt høyt nivå. Så vurderer gamble på å drøye litt på å booke hjemturen. Tett i nesa og småforkjølet er jeg også, mens satser på en løpetur i kveld for det. Ha en fin dag

Ruby
26-02-2020, 07:55
God morgen fra Stavanger. På jobben er det mye som rører på seg så her er det klart for to dager med ekstrajobbing på Sola. Blir vel også tid til et pling ned til Tallin.

Ha en nydelig onsdag :)

ATC-flyradar
26-02-2020, 09:32
God morgen fra Oslo nord med minus 5 grader nå kl 08:30 og det er varslet pent vær resten av dagen og det blir plussgrader (kanskje i ettermiddag)

Ha en flott onsdag hvor enn du befinner deg.

Jan

Martin
26-02-2020, 10:26
God onsdag fra jobben.

Audit på gang. Du er ikke skikkelig effektiv før det står en fyr i skjorte og vest og henger over skulderen din mens du jobber. "Dessverre" måtte jeg reise meg opp for å gå bort å spørre en kollega om noe, og da fant han seg et annet offer i mellomtiden.

Ha en god en :)

Polaris
26-02-2020, 10:30
God onsdag fra jobben.

Audit på gang. Du er ikke skikkelig effektiv før det står en fyr i skjorte og vest og henger over skulderen din mens du jobber. "Dessverre" måtte jeg reise meg opp for å gå bort å spørre en kollega om noe, og da fant han seg et annet offer i mellomtiden.

Ha en god en :)


Så pent de kler seg da, jeg pleier å auditere i sikkerhetsutstyr og/eller genser og jeans variant avslappet :p

Futura
26-02-2020, 10:39
God morgen fra Lommedalen. Litt vind, men ellers fint vær i dag. Bitte litt kontorering på morgenen og så ut for div arbeid. Det er -3 nå og skal bli ca null grader på det varmeste i dag. Jeg konstaterer ellers at Minimums temperaturen på natta i Delhi nå er oppe i 12 grader og i Jaipur 15, noe som er litt mer levelig en da vi var der for 16 dager siden, da det var 6 i Delhi og 8 i Jaipur. og romtemperaturen var 2 grader høyere enn ute.

Martin
26-02-2020, 12:28
Så pent de kler seg da, jeg pleier å auditere i sikkerhetsutstyr og/eller genser og jeans variant avslappet :p

Dressjakke også, faktisk. Når jeg turte å se ordentlig etter.

Bizflyer
26-02-2020, 13:24
God lunsj fra Oslos havnekant!
Friskt og fint her i dag også. Spesielt frisk tur fra Oslo S og til jobb på en Tier, men så våkner man iallefall.

Testet Bjørvika Vin i går! Topp vinbar med supert utvalg! Der skal jeg nok igjen!!

I kveld går turen tilbake til det blide sørland med SAS.

God onsdag ønskes!

ForeverSAS
26-02-2020, 13:54
God ettermiddag fra Orkland. :)

Strålende vær- kort sagt upåklagelig. Sol, skyfri himmel, noen blå grader og vinterpreget landskap.

Her har man lagt bak seg noen travle dager, så i dag blir det heller rolig på denne kanten av landet. Burde vel dog ta en tur ut for å skrape vekk litt snø og is fra trappen, og kanskje ta en leteaksjon i en garasje i samme slengen.

En fin fin en øsnkes. :)

Tjab
26-02-2020, 14:05
God Onsdag fra Havet. Her er været faktisk helt strålende.

Forøvrig er det bare å ringe tavex å kjøpe, samt ringe pareto å selge. Yaiks!

Eirik
26-02-2020, 23:08
God kveld bra Bygdøy. :)
Syntes Norwegians transport opp fra Berlin i dag hadde litt morsom registrering.
Lot meg ellers imponere av billettprisen på expresstoget fra sentrum ut til Scønefeld, hele 36 kroner for halvtimelange turen !

Fnate
26-02-2020, 23:19
God makan fra Lillestrøm. Etter hjemmekontordag, div reisebookinger, anskaffelse av Pesos og mysing på Homeland er det nå snart køya... Etter en episode til med Homeland.

Elefanten styrer med utvikling av et nytt reisekonsept og alt er bra

Ha en fin en