View Full Version : God søndag, siste morgen i Mumbai
Vi ender alltid opp med å gjøre det vi egentlig hadde planlagt dagen før.
Så i dag er vi tidlig oppe for å ta en av de første båtene ut til øya der Elefant grottene er. Vi må sjekke ut før vi går de ca 10 min ned til India Gate, der båtene går fra. I går var vi der i 12.30 tiden og det var en sinnsyk kø. Vi endte dermed opp med å ta sightseeing med en lokal sjåfør i 3 timer. Vi følte derfor at vi fikk med oss det vi skulle og at det var verdt de 3300 rupies det kostet. Etter sightseeingen gikk vi gatelangs på i noen markedsgater før vi var tilbake på hotellet ved 18 tiden. Jeg kjøpte en skjorte og vi kjøpte en universal og en India adapter for å kunne koble til europeiske apparater og vi spiste noe Street Food ved 16 tiden og følte ikke for å spise noe etter det. Med 27 grader var det også noen grader varmere enn dagen før. Nå er det å pakke, spise frokost og begi seg til båten. Kl 18.50 går toget fra Mumbai sentral station. Vi skal være fremme i Jaipur i morgen rett før kl13 og har bestilt førsteklasse biletter, Dvs at vi får 2 eller 4 manns kupe. Ved 4 manns må vi dele med noen andre. Det er en halv vogn med 1 klasse. totalt 18 senger, 1,5 vogn med 2 klasse og 6 vogner med 3dje klasse. Alle måltider skal være inkludert i vår billett, som koster 450nkr. Jeg er litt spent på hvordan togturen blir. Vi kunne valgt Doronto (nonstop) ekspress, med avgang kl 23.15, men jeg tror ikke vi ville klare å soven før langt på natt. Nå har vi alt sittet på toget i 5 timer når klokken passerer midnatt, så da tror jeg vi sovner lettere. Vi bruker 2 timer mer enn Doronto Ekspress, men kan få noe ut av dagen i Jaipur like vel.
Håper alle får en like minnerik dag som meg.
Hau hau .. ser ut som at min trofaste Stressless står i fare for å takke for seg .. Ser ikke ut som at det finnes møbelverksteder som vil jobbe på slike, og faren for at prisen blir avskrekkende høy er også til stede. Vel vel, den har tjent meg godt i 25 år og reist fra Norge til Atlanta til Seattle og tilbake til Atlanta, så har uansett fått godt utbytte av den.
Dagens store overraskelse var den nye Ole Paus-skiva. Samarbeidet med Motorpsycho sitter som en kule og plata er en fryd å høre på.
Snart bingetid, men først skal jeg ha en liten knert.
God søndag fra Siem Reap. Melder om strålende sol, flau vind og god temperatur. Det går i sløving ved bassenget. En jobb jeg trives meeget godt med.
Fin fin søndag ønskes :)
God morgen fra Reykjavik. Klar for siste dagen her på,Sagaøya. Avslutter om vulkanene holder seg i ro i den Blå Lagune på vei til flyplassen. Bra dager, bra folk, bra mat og bra drikke...kommer snart tilbake. Ha en bra søndag du også.
Scandinavien_Airlines
02-02-2020, 07:47
Goood Søndag fra København hvor dagen står på afslapning her på dagens bedste tidspunkt, 7.47 <3
Concorde98
02-02-2020, 09:48
God morgen fra Stavanger lufthavn. Fin tur til Stavanger og nå skal SAS ta oss hjem fra Sola til sola på Østlandet. Ser jeg hadde samme sete i samme maskin 17 mai i fjor. Ha en fin en! :)
Mornings fra havet.
Helgen blåser bokstavlig talt avgårde.
SAR besøk i helgen.
Øvelse seinere i dag.
Litt dødtid brukes til shopping på rufo sine sider.
Viktig å opprettholde utgiftene som om man var hjemme.
Forblåste hilsener fra havgapet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mornings fra Hvalstad. Alt rukket en skitur i Vestmarka. Kona og eldstemann er avsted på skikurs og den minste banditten sover. Så nå er det en liten stund med fred og ro. Etterhvert dukker svigers opp, så får vel hive meg over grytene. Og litt pakke forberedelser må unnagjøres. Ha en fin dag
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200202/540a35a52f17b1d9cca3680a10265c7c.jpg
FlyingDutchman
02-02-2020, 11:35
God morgen fra Trøndelag.
Prøver å finne tilbake noen gamle styreprotokoll for å finne ut hva som er vedtatt, men protokollene ser ut til å ha forsvunnet helt. Ikke bra. Heldigvis kun en velforening og ikke noe aksjeselskap, men likevel irriterende å måtte bruke tid på slikt.
Ha en flott dag dere!
Tja god veldig tidlig morgen fra Los Angeles. Jetlag kan gå å henge seg men er vel forventa når man reiser over mange tidssoner
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Chriscross
02-02-2020, 13:55
God søndag fra Askerlandet. Ute hos de gamle slik at den yngre harde lærer seg litt snakring. Tror det blir smykkeskrin, forhåpentligvis uten lyd. Tryvann ble testet ut ved åpning og været er jo så fint at jeg nesten har lyst på en tur til.
Ellers er en spent på hva som skjer på Virusfronten. Det er rart hvor personavhengig kundeservice kan være. Etter mye frem og tilbake skulle vi få bytte retur fra pvg med nrt, men hørte plutselig ikke mer og så dessuten at avgangene hadde blitt fulle. Sas telefonen vil nå ikke gjøre noe før på mandag. Det er visst mye som foregår i kulissene i helgen så spent på ny status i morgen.
livinspeed
02-02-2020, 23:42
God kveld fra Sørlandet. Var en hard start på dagen etter trettiårslag i går, enn gøy var det. Fri i morgen, så da er det en god unnskyldning for å svære sent oppe og se Superbowl. Glemte dog å handle øl og potetgull, får ta det igjen neste år.
Ja, superbolle skal ses her og. Wings, burgere og tatertots er under produksjon. Kanskje blir det en stang selleri også. Kanskje.
Var en liten utflukt til nærflyplassen i dag. Et par resultater kan ses på facebook, mer kommer i bildeforumet etterhvert. 'More to love' og Virgin thank you' er blant høydepunktene.
Ja, superbolle skal ses her og. Wings, burgere og tatertots er under produksjon. Kanskje blir det en stang selleri også. Kanskje.
Var en liten utflukt til nærflyplassen i dag. Et par resultater kan ses på facebook, mer kommer i bildeforumet etterhvert. 'More to love' og Virgin thank you' er blant høydepunktene.Det er vel det eneste som forener The Divided States of America?
Superbolle? Er det den derre fortballkampen som var før og etter den Springsteenkonserten for noen år siden?
https://youtu.be/R06FMoT-hkk
Scooter01
03-02-2020, 01:03
.
Det er vel det eneste som forener The Divided States of America?
Superbolle? Er det den derre fortballkampen som var før og etter den Springsteenkonserten for noen år siden?
https://youtu.be/R06FMoT-hkk
Hvorfor er det alltid noen som må svare så negativt?
Hva er galt med wings og football? -og det har ingenting (fort) tid å gjøre,- har noen av dere sett Springsteen "live"? -hva synes du om Clarence Clemons?
Synd at vi her i Norge går glipp av reklamene, -bryggerihestene i noen av dem er jo helt fantastiske....
- slutt å mobbe!
Scooter01
Beklager virkelig om du misforstod innlegget mitt. Ja, jeg har sett Springsteen live opptil flere ganger, både med og uten Clarence, og innrømmer at det ble en smule fuktig i øyekroken da de på de første konsertene uten Clearence innførte et minutts stillhet i låta «10th Avenue Freeze Out» og viste bilder av Clarence på storskjermene.
Er ganske interessert i musikk, men ikke så veldig interessert i idrett. Det prøvde jeg å formidle på en litt humoristisk måte.
Hmm .. ja, selleri er en uting. Beklager at jeg nevnte det.
:stir: :USA:
Scooter01
03-02-2020, 01:42
Kanskje blir det en stang selleri også. Kanskje.
-Du bør kanskje prøve en "Bloody Caesar med sellerien"......(til frokost i morgen)
- Dette har ingenting med idrett å gjøre, men "KULTUR" -spør Abid Raja....
Scooter01
Superbowl er genialt - 85 mph gjennom Los Angeles - lite trafikk og null Politi - nå en Stone IPA ved svømmebassenget Hipster Livet er fantastisk
Superbowl er genialt - 85 mph gjennom Los Angeles - lite trafikk og null Politi - nå en Stone IPA ved svømmebassenget Hipster Livet er fantastiskTrudde superbowl var den dagen med mest politi ute for å ta fyllekjørere og sånt? Var uansett en spennende kamp selv om jetlagen er noe jeg kjemper i mot . Fikk uansett i meg noe typisk superbowl mat og øl . Kunne ikke la jetlag komme i veien