PDA

View Full Version : Endelig fredag:-)

EB
17-01-2020, 05:13
God morgen fra Erzscheidergården. Kofferten skla pakkes før det blir en bra arbeidsøkt og så grønner jeg ned til OSL i ettermiddag. Absolutt klar for en rolig helg hjemme. Ha en digg fredag du også.

FQTV
17-01-2020, 05:47
Morn fra bøljane blå.

Dagen i dag blir å svinge over til nattskift, noe som er pågående. Litt vakt utover morgenen, så litt søvn på dagen før det er nattskift igjen. Sånn går nå dagen i dag og forhåpentligvis helgen. Taco til kvelden blir bra.

God helg!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
17-01-2020, 06:54
Mornings fra Hvalstad. Begynner dagen hjemme med sykt barn og litt lett nespressomarinering, før avløsning kommer til lunsj. Men først må han andre leveres i barnehagen. I kveld skal det lages pizza og nytes noe godt i glasset. Ha en fin dag

Futura
17-01-2020, 07:24
God Morgen fra Lommedalen. Siste morgen jeg våkner i egen seng på nesten 4 uker. Neste gang er vi nesten halvveis i februar. Blir en tur først til Regnskapsfører I Oslo, så litt mer kontorering ett par timer, før avreise til Sandefjord og 2 netter på Hotell. På Søndag blir det direkte fra Sandefjord til OSL, der DY skal få ta oss til Dubai, for de 9 første dagene av ferien tilbringes i UAE

SudCaravelle
17-01-2020, 08:12
God morgen fra skogkanten.. Litt uggen i dag, men det er bare deilig når man vet at det er fredag. Snart ned til Grønland for å fikse pass, så på Centra å få tak i noen skikkelige biffer og ribbe til helgen.

I dag er jeg aupair igjen som betyr Totenflak og en fin Burgund i sofaen etter arvingene har sloknet.

FlyingDutchman
17-01-2020, 09:37
God morgen fra Gløshaugen!
Datamekking står på programmet resten av dagen, kun med et lite avbrekk for lunsj samt et veldig kort møte (sparke noen studenter i gang).
Dette blir bra!
Gleder meg til helgen, slappe av i store mengder og kanskje til og med ta en tur til Vassfjellet om været er bra nok til å stå på ski.

Ha en flott dag!

dimmaua
17-01-2020, 10:07
God morgen fra Sopot. Kveldsvakter denne uken med Gatwick i kveld og Keflavik i morgen. Strålende sol her så langt i dag, da blir det en tur langs stranda. Ha en god fredag alle sammen! :fly

Ruby
17-01-2020, 14:03
God fredag fra Stavanger. Også i dag måtte en utom gamle-jobben for litt arbeid/dugnad, men klarte å komme meg hjem etter lunsjen. Nå slappes det av litt før det på kvelden blir et lite "toppmøte" med øl og mat på by`n.
En meget god helg ønskes! :)

Fellowship
17-01-2020, 15:23
Her hjemmekontor i dag etter noen lange dager, og før ulike oppgaver i morgen

God helg! :)

LN-MOW
17-01-2020, 15:32
Hei og hå .. er sånn omtrent midt i arbeidsuka. Sol og fint ute, men tempen har droppet til nærme frysepunktet, så slutt på t-skjorteværet for en stund.

Fikk en telefon i går morges (klokken 0500) fra en journalist i Dagbladet som ville vite om jeg visste hva som skulle hente ISIS-dama i Erbil ... Hvorfor han ringte meg er utenfor min forståelse, men de som ringer klokken 5 om mårran vil uansett havne langt ned på varslingslisten .. hvis det hadde eksistert en slik .. :p

Oh well, slik går nå dagan ... nå blir det lufting av bikkjene før jeg brygger litt (mer) kaffe og logger på .. Fortsatt god fredag, enten dere plages av tabloidpressen eller ikke ..

Martin
17-01-2020, 15:44
Fikk en telefon i går morges (klokken 0500) fra en journalist i Dagbladet som ville vite om jeg visste hva som skulle hente ISIS-dama i Erbil ... Hvorfor han ringte meg er utenfor min forståelse, men de som ringer klokken 5 om mårran vil uansett havne langt ned på varslingslisten .. hvis det hadde eksistert en slik .. :p

What? På ditt amerikanske nummer?

Her ble jeg for øvrig oppringt av ei som utgav seg for å være fra Microsoft og som påstod at det var noe galt med datamaskinen min. Da jeg svarte at "My computer is perfectly fine" la hun bare på. Seriøst? Gadd ikke å prøve å lure meg en gang?

Tror jeg akkurat kom i mål jobbmessig, så da tror jeg det ble helg. Litt sånn "så der"-dag i dag, så nå er det straks hjem til to kalde Crabbies som venter i kjØLeskapet hjemme.

Ha en god en :)

Twin Otter
17-01-2020, 15:51

Virker som det er lagt et ganske strengt lokk på hele saken og at svært lite informasjon har sluppet ut til mediene. Bare en liten refleksjon her. Hva om man hadde ventet med å gå ut med informasjonen om hjemhentingen før den var gjennomført? Reaksjonene fra enkelte hold hadde vel antakeligvis blitt de samme.

Hei fra Stavanger. Kaffe i koppen her og snart skal man ut for en liten bandøvelse.

Eirik
17-01-2020, 16:52
God aften fra Bygdøy. Her er mor og barn omsider sendt avgårde sørover, så her skal det sløves etter beste evne, lytte til regnet, og muligens, bare muligens anskaffes en flaske hvitt og litt take away fra Alex. Koble til TV´n igjen skal og vurderes, det er jo tross alt fredag !

Fnate
17-01-2020, 17:26
God kveld fra Helsinki. Fin flight over med Finnair A350. Fabelaktig crew!!! Skippet middag og sov 7 timer.

Jeg og elefanten hadde fyllt ut på en lapp at vi heller ville vekkes med kaffe og Cola 1,5 time før landing og det funka som ei kule.

Fortsatt litt trøtt men det skyldes vel mest at jeg er forkjølet etter å ha gått rundt i et kaldt California.

Nå bærer det hjem med Finnair. En kort kveld med Storsmurfen og så drar hele familien til TFS i morgen kl 07.50 via LHR og MAD. Elefanten har stått for bookingen, så han føler presset.

Ha en fin fredag

WF789
17-01-2020, 20:06
Nå bærer det hjem med Finnair. En kort kveld med Storsmurfen og så drar hele familien til TFS i morgen kl 07.50 via LHR og MAD. Elefanten har stått for bookingen, så han føler presset.

Si ifra om du vil hilsen over en cola (evt noe sterkere), skal være her nede 20 dager til.