View Full Version : God torsdag morgen i otta fra flybussen
Norge Rundt På 14 Dager
16-01-2020, 04:32
Ja sitter på flybussen, skal til Wengen for å se verdenscupen i alpint
Glad torsdag fra Røros. Klar for den store møtedagen...går fra det ene møtet til det andre fra 08:00 til 17:00....så da er det godt å komme i gang å få litt egentid på kontoret også. Ha en flott torsdag der du er - her er det påskestemning med sol og skikkelig fin vinter.
Tilbake på jobb etter noen feriedager. Gleden står i taket... Meh.
Konstaterer at det ikke blir vinter i år. "Den gang da" når det kunne fryse is på Nederlands kanaler, virker å forbli "den gang da" - da vi her i området har hatt ned mot ca 3 grader, men stort sett bare 8-10 grader med gråaktig regnbyger siden Oktober. I gamle dager brukte det å snø her jeg bor, det har det ikke gjort på mange år. Men det er vel bare fake news all together. Meh.
Verden trenger en pest :p Dagens kontroll på WHO don-siden viser at det nye coronaviruset ikke har særlig til dødelighet. Så det hjelper nå ikke :p
Scandinavien_Airlines
16-01-2020, 07:47
Goodmorgen fra Næstved her på dagens bedste tidspunkt som jo som altid er 7.47 :-)
God morgen fra Grønland. Rolig arbeidsdag da den skal tilbringes på et seminar. Bookingfingeren har jobbet litt siden nyttår. CT til Singapore/Bangkok er på plass sammen med en Florida-tur på høsten. Sistnevnte til meget hyggelig pris på januarsalget til SAS. Ha en strålende torsdag[emoji3]
SudCaravelle
16-01-2020, 08:31
Hei fra kontoret. Det ble 4 kilometer i bassenget i dag og ny rekord. Tror oppskriften er at det bare ble en halv flaske rødvin i går og nesten seks timer søvn. En annen biefekt av å drikke litt mindre er at man får snakket litt med kona (hyggelig jente forresten, fant ut at har gått BI og har fødselsdag i mai)
I kveld er det møte med en av våre største kunder og ut på middag senere.
Mornings fra Hvalstad. Stuck hjemme med sykt barn frem til jeg blir avløst etter lunsj. Men er vel godt Nespressomarinert innen da. I kveld skal det ikke gjøres annet enn å fyre opp HBO’n. Ha en fin dag
Scandinavien_Airlines
16-01-2020, 08:37
God morgen fra Grønland. Rolig arbeidsdag da den skal tilbringes på et seminar. Bookingfingeren har jobbet litt siden nyttår. CT til Singapore/Bangkok er på plass sammen med en Florida-tur på høsten. Sistnevnte til meget hyggelig pris på januarsalget til SAS. Ha en strålende torsdag[emoji3]
Hvor i Grønland, Nuuk? meget dejlig by, har engang sejlet der op, jeg mangler dogg fortsat at afprøve AirGreenland bound for kangerlusuaq, men det kommer nok med tidden :-)
Hvor i Grønland, Nuuk? meget dejlig by, har engang sejlet der op, jeg mangler dogg fortsat at afprøve AirGreenland bound for kangerlusuaq, men det kommer nok med tidden :-)
Grønland er også en bydel/område i Oslo [emoji6]
SudCaravelle
16-01-2020, 08:41
Grønland er kult som pokker.. Skal med junior der i morgen og fornye passet hans på politi-kammeret. (Og få i snørrungen en kebab før han blir helt Heming)
FlyingDutchman
16-01-2020, 09:12
God morgen fra kontoret.
Virker som noen har renset kaffemaskinen, for kaffen smaker bedre enn vanlig. Grei start på dagen det :)
Ha en fin en!
Grønland er også en bydel/område i Oslo [emoji6]
Er faktisk både et område kalt Grønland samt en plass kalt Nordpolen i Oslo. Så man kan fint gå fra Grønland til Nordpolen. Evt. ta trikken ^_^
God morgen fra jobben. Nok å gjøre. Nå prøver jeg meg på to-tre ting på en gang.
Ha en god en
FlyingDutchman
16-01-2020, 10:52
Skal fly airBaltic for første gang i påske, og de er flinke med å sende e-post for å få meg til å kjøpe plass til koffert, rompa, og mer.
Men det som kom i dag tok kaka, for de viser seg å være enda mer glad i laks enn SAS!
Fikk valget å forhåndsbestille dette:
"Teriyaki salmon with rice, vegetables and dessert - 11.49 EUR with juice and 14.49 EUR with wine.
Grilled chicken with fried potatoes and mushroom sauce, slightly salted salmon and cake - 14.49 EUR with juice and 16.49 EUR with wine."
Så, om man ikke vil ha laks men kylling, så får man litt laks med kyllingen likevel. Logisk.
Dessverre ikke Nuuk, men Oslo[emoji3] Enkelte kan nok mene at det er vel så eksotisk som Nuuk, men etter å ha bodd der i 14 år har man funnet seg ganske godt til rette i denne flerkulturelle bydelen i Oslo. «Det andre» Grønland er fortsatt på min bucket list.