PDA

View Full Version : God torsdag morgen i otta fra flybussen

Norge Rundt På 14 Dager
16-01-2020, 04:32
Ja sitter på flybussen, skal til Wengen for å se verdenscupen i alpint

EB
16-01-2020, 04:56
Glad torsdag fra Røros. Klar for den store møtedagen...går fra det ene møtet til det andre fra 08:00 til 17:00....så da er det godt å komme i gang å få litt egentid på kontoret også. Ha en flott torsdag der du er - her er det påskestemning med sol og skikkelig fin vinter.

Polaris
16-01-2020, 07:35
Tilbake på jobb etter noen feriedager. Gleden står i taket... Meh.

Konstaterer at det ikke blir vinter i år. "Den gang da" når det kunne fryse is på Nederlands kanaler, virker å forbli "den gang da" - da vi her i området har hatt ned mot ca 3 grader, men stort sett bare 8-10 grader med gråaktig regnbyger siden Oktober. I gamle dager brukte det å snø her jeg bor, det har det ikke gjort på mange år. Men det er vel bare fake news all together. Meh.

Verden trenger en pest :p Dagens kontroll på WHO don-siden viser at det nye coronaviruset ikke har særlig til dødelighet. Så det hjelper nå ikke :p

Scandinavien_Airlines
16-01-2020, 07:47
Goodmorgen fra Næstved her på dagens bedste tidspunkt som jo som altid er 7.47 :-)

TriStar
16-01-2020, 08:02
God morgen fra Grønland. Rolig arbeidsdag da den skal tilbringes på et seminar. Bookingfingeren har jobbet litt siden nyttår. CT til Singapore/Bangkok er på plass sammen med en Florida-tur på høsten. Sistnevnte til meget hyggelig pris på januarsalget til SAS. Ha en strålende torsdag[emoji3]

SudCaravelle
16-01-2020, 08:31
Hei fra kontoret. Det ble 4 kilometer i bassenget i dag og ny rekord. Tror oppskriften er at det bare ble en halv flaske rødvin i går og nesten seks timer søvn. En annen biefekt av å drikke litt mindre er at man får snakket litt med kona (hyggelig jente forresten, fant ut at har gått BI og har fødselsdag i mai)

I kveld er det møte med en av våre største kunder og ut på middag senere.

Someone
16-01-2020, 08:36
Mornings fra Hvalstad. Stuck hjemme med sykt barn frem til jeg blir avløst etter lunsj. Men er vel godt Nespressomarinert innen da. I kveld skal det ikke gjøres annet enn å fyre opp HBO’n. Ha en fin dag

Scandinavien_Airlines
16-01-2020, 08:37
God morgen fra Grønland. Rolig arbeidsdag da den skal tilbringes på et seminar. Bookingfingeren har jobbet litt siden nyttår. CT til Singapore/Bangkok er på plass sammen med en Florida-tur på høsten. Sistnevnte til meget hyggelig pris på januarsalget til SAS. Ha en strålende torsdag[emoji3]

Hvor i Grønland, Nuuk? meget dejlig by, har engang sejlet der op, jeg mangler dogg fortsat at afprøve AirGreenland bound for kangerlusuaq, men det kommer nok med tidden :-)

Someone
16-01-2020, 08:38
Hvor i Grønland, Nuuk? meget dejlig by, har engang sejlet der op, jeg mangler dogg fortsat at afprøve AirGreenland bound for kangerlusuaq, men det kommer nok med tidden :-)

Grønland er også en bydel/område i Oslo [emoji6]

SudCaravelle
16-01-2020, 08:41

Grønland er kult som pokker.. Skal med junior der i morgen og fornye passet hans på politi-kammeret. (Og få i snørrungen en kebab før han blir helt Heming)

FlyingDutchman
16-01-2020, 09:12
God morgen fra kontoret.
Virker som noen har renset kaffemaskinen, for kaffen smaker bedre enn vanlig. Grei start på dagen det :)

Ha en fin en!

Martin
16-01-2020, 09:26

Grønland er også en bydel/område i Oslo [emoji6]

Er faktisk både et område kalt Grønland samt en plass kalt Nordpolen i Oslo. Så man kan fint gå fra Grønland til Nordpolen. Evt. ta trikken ^_^

God morgen fra jobben. Nok å gjøre. Nå prøver jeg meg på to-tre ting på en gang.

Ha en god en

FlyingDutchman
16-01-2020, 10:52
Skal fly airBaltic for første gang i påske, og de er flinke med å sende e-post for å få meg til å kjøpe plass til koffert, rompa, og mer.
Men det som kom i dag tok kaka, for de viser seg å være enda mer glad i laks enn SAS!

Fikk valget å forhåndsbestille dette:
"Teriyaki salmon with rice, vegetables and dessert - 11.49 EUR with juice and 14.49 EUR with wine.

Grilled chicken with fried potatoes and mushroom sauce, slightly salted salmon and cake - 14.49 EUR with juice and 16.49 EUR with wine."

Så, om man ikke vil ha laks men kylling, så får man litt laks med kyllingen likevel. Logisk.

TriStar
16-01-2020, 12:00

Dessverre ikke Nuuk, men Oslo[emoji3] Enkelte kan nok mene at det er vel så eksotisk som Nuuk, men etter å ha bodd der i 14 år har man funnet seg ganske godt til rette i denne flerkulturelle bydelen i Oslo. «Det andre» Grønland er fortsatt på min bucket list.