PDA

View Full Version : Glad lørdag:-)


EB
11-01-2020, 07:07
God morgen fra Ris. Klar for ny dag på TravelExpo...men først blir det frokost med en kollega i Oslo sentrum. I kveld skal vi på Optimist litt lenger ned i veien her. Ha en bra lørdag du også

robertaas
11-01-2020, 07:26
God lørdag fra Padova. Her skal dagen startes med å dra utenbys for å gå i labyrint. Føler at jeg er litt sent ute da jeg skal gjøre det i sta....eh... i Stra. Så er det tilbake til byen for å komme seg inn i det jeg klarer av klassiske bygg og hager i løpet av dagen. Høper at jeg klarte ta unna det mest kødannende igår. Sa er det å gruble på svar på det evindelige spørsmålet i Italia: pasta eller pizza? At hamburger også kommer fra italia er antagelig ikke et holdbart svar.

https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=48169&stc=1&d=1578723716

Reiselivsmessen gjorde jeg meg ferdig med i sta .... eh... forrige helg så her er det altaå reell reising på tapetet denne helgen.

Ha en god en alle som gjør ting i sta.

roger
11-01-2020, 07:34
Morn frå Trondheim. Her er alt som vanleg. Mini har tenkt å stå opp halv seks sidan det er helg. Han som til vanleg må løftast opp av senga litt før sju. Dette er noko fjas.

Neste veka ser det ut til at jobblivet går litt tilbake til normalen, og osloturane begynner å ta seg opp igjen, etter rimeleg lang pause.

God laurdag!

Someone
11-01-2020, 09:02
Mornings fra Hvalstad. Her ventes det bare på eggerøren før frokosten er klar. Blir dratt med i en familiebursdag på Nesodden i dag, selv om jeg helst skulle gjort noe annet. Men i kveld blir det sofaen og noe godt i glasset. Ha en fin dag

Desk pilot
11-01-2020, 09:22
God formiddag fra Mosjøen. Ute begynner det å lysne. Dagen er nå 1 time lengre enn ved vintersolverv. :) Har vakthelg denne helga. Produksjonen har ikke gått helt på skinner i natt, så det blir noen granskinger ute på produksjonsstedene i løpet av dagen. Ha en flott lørdag alle sammen.

RJon
11-01-2020, 09:31
God lørdag fra Skottland.

Ganske vindfullt og vått ute i dag, skal heldigvis løye utover formiddagen. Tenker det er best å holde seg til inneaktiviteter i dag.

Siste helga på fri, før 6 ukers all inclusive venter et sted lengre sør-vest hvor temperaturen er mere behagelig.

Ha en fin lørdag, forhåpentligvis uten alt for mye trekk. :)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Ruby
11-01-2020, 10:27
God og meget våt morgen fra Stavanger. Her har himmelens sluser åpnet seg. Sterk vind har vi også.
Har vert ute på en rundtur å hentet hjem ungdommen og noe mer utomhus har jeg ikke på planen.
Dette skal bli en rolig og sløv inne-dag.
Ha en fin en :)

SudCaravelle
11-01-2020, 11:10
God morgen fra Vettakollen. Her sitter vi og slapper av foran peisen etter en laaang frokost og ser været herjer med byen nedi der. Lite planer i dag, kun en arving skal leveres til en venn og det er vel det. Kjøkkentjenesten begynner om ikke så lenge. Morgendagens bacalao og kveldens mexe-orgie skal klargjøres.

Fnate
11-01-2020, 11:16
Litt sliten lørdag fra BA763. Det ble litt sent i går og litt mye vin så formen er litt sånn passe. Sulten er jeg også, så jeg håper det ikke er laks på menyen.

Ser de har forbedret bort drink-bordet på 1E også. Makan.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200111/c723a744a336ae45bfc000d7e58998c6.jpg

Kort layover på LHR og en av "stambaljene" - BA269 - videre. Første langtur på 3 mnd.

Ha en fin en.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

LN-MOW
11-01-2020, 13:58
Jau .. da var laurdagen i god gang. Her ventes det skikkelig uvær, så man må vel ut og sikre havemøbler og annet løsøre i påvente av at meterolygene som vanlig overdriver. Men ser det går hardt for seg borte i vest, så bedre føre var.

Ellers blir dagen preget av papirinnsamling, eller rettere sagt innsamling av bilag for skatteoppgjøret. Har fått ansvaret for svigerbeistet også, siden hun er på pleiehjem, og det blir litt av en jobb ... menmen .. sånn er det.

Nå må jeg grave et hull i bakken.

Hickok
11-01-2020, 14:51
Ser de har forbedret bort drink-bordet på 1E også. Makan.

Det var der på torsdag, så det er nok ikke noe nytt, sikkert bare noe galt.

God morgen fra Denver. Her går det i fotball på skjermen, og en kamp til skal sees før det blir å hente leiebil og kjøre til Deadwood. Eneste målet er å rekke kick-off på 49ers-Vikings kl. 14:35, noe som neppe går, men jeg er der ikke så veldig mye senere.

Fnate
11-01-2020, 15:15
Det var der på torsdag, så det er nok ikke noe nytt, sikkert bare noe galt.

Var vel en av de nye 320'ene som nok ikke skal ha det, tror jeg.

De kliner til på bakken da. I dag kom Special Services og lurte på om jeg trengte hjelp til å komme meg igjennom security og videre til flyet.

robertaas
11-01-2020, 17:57
Ser de har forbedret bort drink-bordet på 1E også. Makan.
Ser ut til at de har tenkt forbedre inn en person i midtsetet.

Det er faktisk noe man kunne forbedret til en differensiator for selskapet:
-pene damer kunne godtatt å registere seg for frivillgi evaluering av smekterhet og ofte fått gatis oppgradering til midtsete.

Jeg skulle tro dette hadde solgt flere dyre billetter, men er usikker på om festbremser som ikke var i målgruppen ville laget bråk av det.

ATC-flyradar
11-01-2020, 19:10
God kveld fra en forblåst Groruddalen - med en terrasse på 24 m2 åpen mot sør - så ble dette er mottagersenter for disse harde vindkuler - så trekket på grillen forvant nesten, potter gikk dukken.
Så fortsatt ha en fin lørdagskveld og morgendagen.

Jan