View Full Version : Trist torsdag fra Narita
petter380
09-01-2020, 02:54
God formiddag fra Narita, som bader i 12c og sol. Turen til Japan denne gang ble kortet ned pga. dårlige snøforhold (relativt til Norge er det gode forhold [emoji6]), og da passer det greit å reise hjem før Golden Week starter her i landet.
Også trist/vemodig at det sannsynligvis er siste gang på Narita ettersom SAS har flyttet ruten til Haneda. Kjenner Narita utenat etter 7 turer hit, går på auto-pilot selv med leiebil [emoji2957] Jaja, all good things come to an end, Haneda er bra den også de gangene jeg har flydd domestic i Japan.
Nå har jeg to uker med forumlesing å ta igjen, det blir bra. Godt nyttår forresten [emoji2]
Concorde98
09-01-2020, 04:44
God morgen fra Lillestrøm. :) Så skal man på jobb igjen og det er helt greit etter 16 dager fri. Fortsatt litt japansk tid i kroppen så lett å våkne. :) Dessuten er det fredag i morgen alt! Ha en fin en!
PS Koffertene vi savnet ble levert litt etter 10 på formiddagen i går så det var god service når de først ble borte. Til tross for 5 timer på Frankfurt var det der de ble rotet bort. En time connection på Haneda gikk greit.
Concorde98
09-01-2020, 04:46
God formiddag fra Narita, som bader i 12c og sol. Turen til Japan denne gang ble kortet ned pga. dårlige snøforhold (relativt til Norge er det gode forhold [emoji6]), og da passer det greit å reise hjem før Golden Week starter her i landet.
Også trist/vemodig at det sannsynligvis er siste gang på Narita ettersom SAS har flyttet ruten til Haneda. Kjenner Narita utenat etter 7 turer hit, går på auto-pilot selv med leiebil [emoji2957] Jaja, all good things come to an end, Haneda er bra den også de gangene jeg har flydd domestic i Japan.
Nå har jeg to uker med forumlesing å ta igjen, det blir bra. Godt nyttår forresten [emoji2]
God flight hjem igjen! :) Ja jeg hørte det var spesielt mild vinter i Japan i år fra svigers. Var i Takayama og der var det bart men litt snø i lufta. Sikkert litt mer snø nordover.
God morgen fra Flytoget. Liten tur til LHR på programmet i dag. Var nesten som jeg hadde begynt å føle litt flyskam, året er jo allerede 9 dager gammelt, og man har ikke vært ute å flydd enda. #ekteflyskam
Ønsker alle en god dag, både ute og hjemme!
Ingen trist morgen her på Ris:-) God morgen - hjemmekontoret åpner om noen minutter og så går det slag i slag med planlegging av helgens jobb. Nå klar for dagens første Nespresso.... nyt torsdagen der du er.
God morgen fra L12 til GEN.. Nå blir det BA til DEN på meg. Sete 3K bør vel kunne være levelig i en 747 antar jeg? Låner 62K hjem igjen i neste uke, men skal sitte forsiktig.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
God morgen fra L12 til GEN.. Nå blir det BA til DEN på meg. Sete 3K bør vel kunne være levelig i en 747 antar jeg? Låner 62K hjem igjen i neste uke, men skal sitte forsiktig.
Sent fra min SM-A530F via TapatalkDet er en stund siden jeg var på OSL Lounge sist, men har den blitt veldig mye dårligere i det siste? En søt croissant evt kald havregrøt var alternativene. Det var også masse pålegg, men ingenting å ha pålegget på. Og så lukter det kraftig nymalt, men lukten kommer i hvert fall ikke her inne fra.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Mornings fra L1. Merker timingen med barnehagelevering og tog ikke sitter helt ennå, men kommer seg vel. En uke ut i ny jobb, så tror jeg at det var en god ide takke ja til dette [emoji3] Ha en fin dag
FlyingDutchman
09-01-2020, 09:03
God morgen fra Trondheim. Fine perlemorskyer over byen i dag.
Ellers en rolig dag, med kun ett møte. Så i dag får jeg faktisk gjort noe, hurra!
Ha en fin dag dere :)
Også trist/vemodig at det sannsynligvis er siste gang på Narita ettersom SAS har flyttet ruten til Haneda. Kjenner Narita utenat etter 7 turer hit, går på auto-pilot selv med leiebil [emoji2957] Jaja, all good things come to an end
Ofte skriver du lure ting, Petter. Men trist med Narita??? MAKAN!!! Du er koko :)
Låner 62K hjem igjen i neste uke, men skal sitte forsiktig.
DOBBELT MAKAN!!! Sitt pent
God morgen fra toget. 2 normale kontordager venter, etter å ha underholdt glade forumister i går kveld.
Neste tur er først på lørdag
God morgen fra SVG. Turen går til Oslo for møter. På eftan skal onkel-unger besøkes før det blir øl med broderen på kvelden.
Ha en fin fin torsdag :)
Synes ikke Narita er noe spesielt jeg da men men. Hver sin smak som man sier. :D Narita ligger jo langt i pokker i vold uansett med et saktetog til byen selv om Keisei Sky Access forsåvidt funker.
God formiddag fra Oslo. Kroppen er stiv og støl etter noen skidager på Hafjell men men det er vel sunt det har man sagt selv om det kun ble nedoverski. Et par ærend i sentrum men utover det ikke så mye.
ATC-flyradar
09-01-2020, 10:12
God formiddag fra mitt hjemmekontor og leser gjennom nyhetene - og det er det samme som går igjen i nyhetsbilde :)
Jan
SudCaravelle
09-01-2020, 10:24
Ikke så veldig trist dag fra kontoret i gokk.. Det er nemlig allerede torsdag og date med Dragen i sofaen.. Dagens utfordring er om det blir rødt eller hvitt i glasset fra en vinkjeller som har vokst i kvalitet og størrelse siden før jul.
I morgen ar det jaggu fredag også.. Utrolig.
G'mooorgen! Dagen ble åpnet med med en kaffekopp under stjernene. Ingen dårlig start.
Får vel så smått begynne å samle sammen ting og tang for skatteoppgjøret ..
Synes ikke Narita er noe spesielt jeg da men men. Hver sin smak som man sier. :D
Du har nok ikke vært i The Barge Inn, Jet Lag Club og The Cage i Narita :colgate: