PDA

View Full Version : God mandag morgen fra Shioe

Concorde98
05-01-2020, 22:58
God morgen fra Japan. Siste dagen i dag før ANA skal ta oss til Haneda i kveld. Der overtar en ny ANA med business class. :) Så satser på litt søvn vestover. Til slutt er det Lufthansa som tar oss fra Frankfurt til OSL i morgen. Før det skal vi se litt mer her i dag i området. Ha en fin en! :)

LN-MOW
06-01-2020, 00:20
Og her hvor det fortsatt er søndag, er det NFL playoffs. Halftime i Philly - Go Seahawks!

Hickok
06-01-2020, 00:27
Og her hvor det fortsatt er søndag, er det NFL playoffs. Halftime i Philly - Go Seahawks!

… Beast Mode is back!

LN-MOW
06-01-2020, 01:43
… Beast Mode is back!

oooooooh yeah ... 7 sacks. Lynch og Clowney ryddet godt opp bak. Nå blir det Green Bay neste søndag i minusgrader.

Ruby
06-01-2020, 05:15
God morgen fra hula i Bergen. Øs pøs ute men her inne i fragleberget har vi det supert.
Noen få timer igjen så er det rett i seng.
Ha en fin fin mandag :)

EB
06-01-2020, 05:18
Endelig mandag:-) Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes. Ettermiddagen byr på en treningsøkt - så da er vel alt som det skal være.

SudCaravelle
06-01-2020, 06:10
God morgen fra DXB.. Her koser vi oss lounge-løse og nyter livet i avgangshallen. Dragen fant faktisk ut nå at vi skal tilbringe det meste av dagen på en 737.

Henshaw
06-01-2020, 07:12
Morn fra retning jobb. I egoismens navn er jeg glad for at Sud nå er på vei hjem så han endelig må slutte med slike ekle god morgen poster, takler dårlig å være misunnelig.
Ryktene sier også at det er full arbeidsuke nå, så kanskje man må runde av dagen med de siste pepperkakene og juleølen?

Someone
06-01-2020, 07:37
Mornings fra Hvalstad stasjon. Straks blir det L1 til Lysaker. Montro hva jeg lærte forrige uke som faktisk sitter? Men blir vel mye hilsing i dag også tenker jeg. Ha en fin dag

Martin
06-01-2020, 07:41
SudCaravelle er på veg til riktig klima, og Concorde98 er på veg til korrekt tiddsone, så da kan vel første hele uka i 2020 begynne på ordentlig? :p

God morgen fra jobben. Som sagt: Første hele uke siden i fjort etter det som føles som en hel haug med små, oppstykkede uker.

En kollega innvier ferieåret sitt allerede i morgen, og en annen er sykmeldt så jeg tror det blir nok å gjøre denne uka.

Ha en god en :)

Scandinavien_Airlines
06-01-2020, 07:47
God Mandag fra sofaen hvor jeg ligger syg:-(, dog stadigvæk på dagens BEDSTE tidspunkt! Nemlig 7.47 :-)

Chriscross
06-01-2020, 07:54
God morgen fra DXB.. Her koser vi oss lounge-løse og nyter livet i avgangshallen. Dragen fant faktisk ut nå at vi skal tilbringe det meste av dagen på en 737.

Fint med tilbakemelding om det fortsatt er blokkerte midtseter på denne ruta.

God morgen fra Prærien. Hadde det fortsatt vært flyplass her hadde nok sikten vært utfordrende. Planen er en skitur til Grønnland samt slalom på Tryvann med bandittene i ettermiddag.

Martin
06-01-2020, 08:34
Fint med tilbakemelding om det fortsatt er blokkerte midtseter på denne ruta.

Så lenge de flyr med 737-800 så er det vel det?

Fnate
06-01-2020, 08:55
God morgen fra toget. Ny dag bortekontor venter. Tror også dagen blir relativt rolig.

Ha en fin en.

FlyingDutchman
06-01-2020, 09:03
God morgen fra Trondheim!
Bestilte en tur i går, så må vel søke om fri i dag. Fremdeles uvant å måtte be noen om å få lov til å ta fri framfor å bare skrive i kalenderen at man er borte, slik det var hos forrige arbeidsgiver.
Turen består av 6 legs for å komme seg fram og tilbake TRD-AMS. Det hadde fint gått an med kun 2 legs (KLM) eller 4 legs (SAS), men nå er det slik at ungene liker å fly, har lyst å sammenligne lounger på ARN, CPH og OSL (både innenriks og utenriks), samt at det da blir sølvkort på gjengen (vi har vært lite flinke å fly SAS i 2019). Så tja, hvorfor ikke?
Flymessig er det litt kjedelig, kun 737-800 og A320NEO.

Ha en flott dag!

Martin
06-01-2020, 09:21
En kollega innvier ferieåret sitt allerede i morgen, og en annen er sykmeldt så jeg tror det blir nok å gjøre denne uka.

Og der var det enda en kollega som glimret med sitt fravær. Men siden Sverige har en rar helligdag i dag, får jeg uansett ikke gjort det jeg skulle gjort for syk kollega nummer en, så da så.

Har jeg ferie snart??

FlyingDutchman
06-01-2020, 09:34
Og der var det enda en kollega som glimret med sitt fravær. Men siden Sverige har en rar helligdag i dag, får jeg uansett ikke gjort det jeg skulle gjort for syk kollega nummer en, så da så.

Har jeg ferie snart??

I Nederland er det dagen for julegrantenning. Litt mer bokstavelig enn det man er vant til her i Norge, som illustrert med et bilde.
Vanligvis er det 6. januar, men det legges ofte til en tilgrensende helg nå til dags. Selveste 3 konger feires derimot ikke.

https://images0.persgroep.net/rcs/wf6XTZwDq6zupjzwieuD-6V06ZE/diocontent/163584873/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Futura
06-01-2020, 10:48
God morgen fra Lommedalen. Jeg får ønske herr SUD med familie velkommen hjem til Norge om noen timer. Håper de fant lungen i toppetasjen, som heter Mc Donalds. og at det ikke var for mye lidelse å sitte på en 737 i 8 timer. Så kan jeg berolige forumet med at når jeg om 2 uker begynner å plage dere med disse god morgen trådene, så blir det fra de dårligste og billigste hoteller, restauranter og gatekjøkken, godt spredd utover Emiratene og India. Fullt oppnåelig for enhver lommebok.
Blir en del kontorering i dag. Må sjekke en del fakturaer og fullføre regnskapet som skal til regnskapsfører. Middagen blir vel restene etter gårsdagens Spagetti med Italienske kjøttboller (Nei ikke noe Spagetti Rimini på boks), før jeg skal møte noen kompiser i Drammen på kvelden.

RJon
06-01-2020, 11:44
God kveld fra China Southern sin Businesslounge i Guangzhou,

Hadde en fin tur fra Sydney i Biz med en A380, nå er det noen timer venting før en Dreamliner ska ta meg til Amsterdam. Satser på at setet og servicen er like bra på neste strekket.

Ha en finfin mandag folkens! :)

Hypern
06-01-2020, 13:30
God ettermiddag fra Hafjell. Øl og skikjøring hører ikke sammen sier de. Jeg: .....
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200106/8335e3f20fed114cb0f87a47d5ca2773.jpg

Lite tips for folk som tar kollektivt
. Om man viser frem en togbillett til Lillehammer får man 20 prosent rabatt på heiskortet

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

SudCaravelle
06-01-2020, 14:29
Vi overlever og alt er så langt over forventningene. Har rad 2 og 3 hvor midtsetene er blokkerte og benplassen er meget bra. Dette er en helt klart levelig måte å forflytte seg på i forhold til pris.

48145