View Full Version : God morgen fra Takayama
Concorde98
02-01-2020, 22:24
Morn morn fra Japan. :) Så ankom vi Takayama i går da det var mørkt, i dag satser vi på og se mer i dagslys. Takayama virker som en fin by med gamle japanske bygninger.
Ellers sov man fantastisk godt igjen og klokken seks japansk tid er man lys våken. Rart det der, sliter mer ved reise vestover jeg. Er det flere som har det sånn? :)
Ha en fin en!
God Fredag ettermiddag fra Christchurch :)
På tide å reise videre fra NZ, et kort hopp til Sydney i First med EK.
Hadde håpet å komme meg litt ut av byen i løpet av helga, men tenker det er best å ikke dra på de alt for store ekspedisjonene.
Ha en finfin fredag folkens! :)
God morgen fra bassengkanten i Pattaya.
Siste dag her før reisefølget forlater Pattaya og et litt hardt liv til fordel for rolige dager på Koh Lanta.
Godt Nyttår!
Glad fredag fra Røros. Klar for ukens siste arbeidsdag før jeg i ettermiddag grønner ned til OSL med Widerøe til en helg uten så alt for mange planer. Ha en bra fredag du også.
SudCaravelle
03-01-2020, 07:18
God morgen fra høyden.. merkelig nok skimter vi økt aktivitet av grå fartøy nede i havnen. Ganske reduserte foreldre her i dag etter en fantastisk aften på Amazonico i går.. for et rått sted. Anbefales å prøve en av deres filialer. I dag blir det brunch/pool day på en ikke så veldig diskret yacht Club. (Håper der lager en beroligende Bloody Mary)
48137
Mornings fra Hvalstad stasjon. L1 er 3 minutter sen, men ennå lenge til dagens første møte. Så får jeg se hvor mye av all infoen jeg blir bombardert med på jobben som faktisk sitter. Hjelper sikkert med litt godt i glasset i kveld. Ha en fin dag
Desk pilot
03-01-2020, 07:49
Han søkke for et vær! Regn, vind, sludd og noen skikkelig kvasse vindkast. Godt jeg arbeider innomhus. Ute er det omtrent bare hunder og hundeeierne som beveger seg på sine obligatoriske lufteturer. Vi får satse på at med litt kaffe i koppen så blir dagen mye bedre :) Godt tur til Concorde98 som opplever facinerende Takayama i dag. :up:
God morgen fra toget. Kontordag venter, før det blir toppmøte i det topphemmelige subforumet her.
Det er så hemmelig at informasjon kun kan utveksles muntlig og over en dose sannhetsserum. Medlemslisten er hemmelig. Så hemmelig at medlemmer stadig glemmer at de var medlem.
Ha en fin en
God morgen fra bassengkanten i Pattaya.
Siste dag her før reisefølget forlater Pattaya og et litt hardt liv til fordel for rolige dager på Koh Lanta.
Godt Nyttår!
Velkommen til forumet (ca 1 år på etterskudd)!
FlyingDutchman
03-01-2020, 09:24
God morgen fra hjemmekontoret!
Fant ut at jeg heller sover 25 minutter ekstra framfor å bruke den tiden i bilen.
Siden jeg har et ganske løst definert arbeidsforhold ditt jeg skulle i dag tviler jeg på at noen kommer til å savne meg. Tviler egentlig på at noen i det hele tatt er til stede i dag, selv om dagen føles som en tirsdag.
Ha en flott siste arbeidsdag (for de som er på jobb) før helgen kommer plutselig! Og til dere som er på en ikke-arbeidsreise, kunne godt tenkt meg å være i deres sko. Kos dere!
God morgen fra Bergen. Hjemmekontor i dag, før turen går til Horten i morgen (WF til TRF), og en litt forlenget uke. Det blir tatt igjen neste helg, da det blir langhelg til Denver og omegn. Er ikke mye som har startet opp igjen etter julen, så det er en myk start.
God morgen fra hybelen i Bergen. Etter sen vakt i går med påfølgende TV titting ble det sen kveld i går/natt og sove-lenge-dag i dag. Nå skal en ut å trimme, slik at vi kommer opp i 10k på telleren. Så blir det en +12 timers på jobb når kvelden kommer.
Ha en fantastisk fredag :)
Trallalalala fra møkkaværet i det dype sør. Fint med ti-fredag - trenger flere slike.
Australsk og newzalandsk popmusikk surrer på Alexa-Spotify-spillofonen. Prøv Split Enz Radio for godartet massasje av øregangene. Ferdig med episode 7 av Messias. @Fnate kan rolig jobbe seg nedover på episodelisten, Episode 7 er ihvertfall ikke noe sted å stoppe.
Kontordag venter, før det blir toppmøte i det topphemmelige subforumet her.
Det er så hemmelig at informasjon kun kan utveksles muntlig og over en dose sannhetsserum. Medlemslisten er hemmelig. Så hemmelig at medlemmer stadig glemmer at de var medlem.
Oioioioi - da er jeg sikkert også, eller har vært medlem. Husker ihvertfall ingenting av det men følgeselgen er ekspert på dette med Toppmøter. Colagate på Renaissance ved Nærflyplassen står fortsatt friskt i minnet glemmeboka. Chemtrailbalja har tydeligvis nylig passert.
Trallalalala fra møkkaværet i det dype sør. Fint med ti-fredag - trenger flere slike.
Australsk og newzalandsk popmusikk surrer på Alexa-Spotify-spillofonen. Prøv Split Enz Radio for godartet massasje av øregangene. Ferdig med episode 7 av Messias. @Fnate kan rolig jobbe seg nedover på episodelisten, Episode 7 er ihvertfall ikke noe sted å stoppe.
Oioioioi - da er jeg sikkert også, eller har vært medlem. Husker ihvertfall ingenting av det men følgeselgen er ekspert på dette med Toppmøter. Colagate på Renaissance ved Nærflyplassen står fortsatt friskt i minnet glemmeboka. Chemtrailbalja har tydeligvis nylig passert.
Da er sannelig jomfrua dratt med på Messiah også. Så en episode til i går og det virker skikkelig bra.
Det var jo for øvrig tidenes toppmøte. Her dro også chemtrailbalja nettopp over, og når støvet hadde lagt seg hadde jeg booket både meg og Elefant til Whitehorse.