View Full Version : God torsdag fra Ris
God morgen. Nespresso og Delfiakkae er dagens kombo...selv om juletreet er ute så nytes både mat, drikke og søtsaker. Ha en tipp topp annen dag du også.
God morgen fra Sk4697. Sete 10E i 5.40t, så det blir fint.
Trenger en GT når tralla kommer nå.
Ha en brillefin dag
God morgen fra Oslo. Her ligger man bare og sløver. Kan gjøre det en stund til. Uansett premier league er det som står på dagens program. Satser selvsagt på at Liverpool øker gapet i kveld
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
God morgen fra Kongsberg.
Kald og fin vintermorgen med -9 grader og klar og fin himmel. Vi får prøve på en liten trim i dag også før godstolen skal inntas for å følge VM i hurtigsjakk.
God morgen fra Sk4697. Sete 10E i 5.40t, så det blir fint.
Trenger en GT når tralla kommer nå.
Ha en brillefin dag
Og, det fine er at du bare får en serveringsrunde i Plus, så husk å bunkre opp når du har muligheten.
God morgen fra Bergen. Her blir det en rolig dag med fotball på skjermen. I morgen blir det England, og fotball live. WF til Liverpool, og så tog til Preston.
Solen skinner, Oslofjorden glimrer. Like vel, en Ikke fullt så god morgen fra Lommedalen. En av naboene valgte å forlate oss i går og etterlate seg 3 mindreårige jenter, som helt sikkert hadde hatt behov for en "Normal" far. Etter aktiviteten i huset å dømme forlot han denne verden i heimen. Trist som Faen.
Vi som er igjen får ta vare på hverandre, så i dag står det en spasertur med kona på programmet, da vi må øke den fysiske aktiviteten en del hakk. Ellers har det snevet av influensa jeg har hatt siste uke før den store kvelden forlat meg, så for første gang på 4 år er jeg frisk i romjulen.
Morn fra Vierli.
Her er det fyr i ovnen, solen skinner på flotte skiforhold. Da svigerfar fra nord Tyskland er med på tur så blir det neppe den lengste turen i felleskap i dag
FlyingDutchman
26-12-2019, 10:43
Bedre jul fra Trøndelag!
Ringte nettopp Tallinn, og fikk oppgradert reisen til SIN fra C til F på returen. Nå kan jeg glede meg de neste 10 mnd :D
Ha en strålende dag!
Og, det fine er at du bare får en serveringsrunde i Plus, så husk å bunkre opp når du har muligheten.
Nå sitter ikke vi i PLUS, men det går det en fyr rundt og serverer jevnt. Så de får god service. Bedre service enn plass, siden balja er stupfull, så jeg er glad vi ikke betalte ekstra for det. Tvert om har vi sånn EBD kort så det er bare å labbe bak i fallet og hente det man vil. :)
#thisisluksuslife
SudCaravelle
26-12-2019, 10:53
Hei fra Jumeirah Al Qasr hvor hvilepulsen truer.. Litt sent fremme i natt, men Jumeirah leverer 100% hele tiden og går fremdeles og måper.. Fra du lander så er du på fløyel. Rart å henge På området der barna praktisk talt vokste opp og hadde over 200 helger. Nevnte jeg at frokosten slår 4S ned i støvlene? (Selv med svindelen kalkun-bacon :p)
48099
Mornings fra Hvalstad. Kona og eldstemann er på skitur, yngste bølla sover så nå skal det lages en espresso og jeg omsider får litt alenetid med å sitte humre til juleheftene. Middagsselskap i Sandefjord i kveld, men blir en dagstur av det. Ha en fin dag
Nå sitter ikke vi i PLUS, men det går det en fyr rundt og serverer jevnt. Så de får god service. Bedre service enn plass, siden balja er stupfull, så jeg er glad vi ikke betalte ekstra for det. Tvert om har vi sånn EBD kort så det er bare å labbe bak i fallet og hente det man vil. :)
#thisisluksuslife
Det er bra. Jeg har blitt nektet mer enn en servering i Plus før (med EBD) til MAN, og klaget til SAS etterpå, og fikk da beskjed at det var rett. Det skulle nå kun være en servering til Leisure destinasjoner. Bra det er bedre bak i Go.
Sympatier til Lommedalen. Man kan lure på hva som sendte ham over kanten, gårsdagens mediaoppslag hjalp sikkert ikke, men fryktelig trist uansett.
G’morgen fra vestsørøst. Her er det slutt på høytiden, og ting er tilbake til normalen. Det rapporteres om laber rushtrafikk, så det er nok likevel en del som har tatt seg fri.
Og det har jeg også. Så det blir nok litt fotball, ja ....
Chriscross
26-12-2019, 13:16
Hei fra Jumeirah Al Qasr hvor hvilepulsen truer.. Litt sent fremme i natt, men Jumeirah leverer 100% hele tiden og går fremdeles og måper.. Fra du lander så er du på fløyel. Rart å henge På området der barna praktisk talt vokste opp og hadde over 200 helger. Nevnte jeg at frokosten slår 4S ned i støvlene? (Selv med svindelen kalkun-bacon :p)
Jeg trøster meg med at den ølen koster sikkert 250 kr mens min fra Tax-free Gardermoen koster 10kr og er bedre. Dessuten skinner solen her også og utsikten mot nabolaget ditt er hyggeligere enn utsikten til verdens mest harry hotell. Temperaturen diskuterer vi ikke....
Fredelig ettermiddag her på Prærien etter skitur med yngstejenta samt Sats. Barna ser en kald film nr 2. Jeg sitter i godstolen med Euroman etter å ha lest en artikkel på ap om hvordan forklare barn om selvmord.
livinspeed
26-12-2019, 14:51
God ettermiddag fra innenlandskantina på OSL. Her var det ikke vanskelig å få plass i dag. Et par glass vin og en pølse eller to før det bærer videre til SVG.
Ha en fin en!
Chriscross
26-12-2019, 15:24
Bedre jul fra Trøndelag!
Ringte nettopp Tallinn, og fikk oppgradert reisen til SIN fra C til F på returen. Nå kan jeg glede meg de neste 10 mnd :D
Ha en strålende dag!
Reiser du alene, eller fikset du to seter?
FlyingDutchman
26-12-2019, 15:26
Reiser du alene, eller fikset du to seter?
To seter! Av fire seter i kabinen. F er mini-mini på en 777.
FlyingDutchman
26-12-2019, 18:39
Forresten, det er ruten mellom Frankfurt og Singapore som har en del ledige seter i F, har ikke funnet andre ruter.