PDA

View Full Version : God onsdag morgen


Savipix
13-09-2006, 08:12
God onsdag morgen fra Sigtuna!

På jobb 30 minuter sent på grund av ett försenat tåg. Blir en del möten idag innan jag kommer härifrån.

Grattis CK till ditt nya kjöp!

Egil
13-09-2006, 08:38
Ja god morgen folkens!!

Ble litt dårlig med posting i går da den årlige havariøvelsen og "ekstremvær" på Helgeland tok all min tid...
Til tider virket det som om alle fly mellom Bodø og Trondheim måtte innom MJF, he he! Heldigvis ikke sååå galt da :p

Dagen i dag har startet på samme måten, men vi satser på at morgentåke og lavt skydekke vil lette slik at det blir en mer normal dag i dag!!

LN-MOW
13-09-2006, 11:47
Vaatt og trist i Atlanta. Lillegutten 'invaderte' ved firetiden, da han sa at han haddde sett lyn. Saa han kroep sammen i armkroken min og forsvant rett tilbake i droemmeland ... ^_^

Har ikke sett noe til Tor selv, men regner med at rushtrafikken er godt f*** opp .. det er gjerne slik naar det rgner i Atlanta.

Men jeg har fersk Starbucks klar i termokoppen og Kommisjonen paa Nomad'en, saa jeg er klar til aa kaste meg ut i uvaeret ...

The Ticketor
13-09-2006, 11:51
Forkjølelse på vei, føles som om hodet er fullt av bomull.

Håper på en stille og rolig dag, og at forkjølelsen snur. Har ikke tid til å bli syk.

Ellers fikk jeg resultatlisten fra mitt første pistolskytestevne. Det er bare en ting å si: There´s a new sheriff in town!

Savipix
13-09-2006, 11:52
og hjem fra jobb blir det en Hyundai Santa Fe og ikke tog. Livet som Salgsanvarlig er "a royal pain in the a**" ibland. :rolleyes:

Someone
13-09-2006, 12:18
God dag. Nok en deijlig efterårsdag her i Køben. Ferdig med dagens forelesning. Nå venter noen timer med leseing før det er tid for fotballtrening. Ha en fin dag