Log in

View Full Version : Glad søndag fra Gjøvik

EB
15-12-2019, 06:48
God morgen fra Gjøvik. Nespresso i koppen og snart klar for å ta italieneren på sin første tur til Røros. Julebord med kollegaer i kveld...og julefrokost med kunder i morgen tidlig...behøver jo ikke roe ned fordi det snart er jul. Ha en bra arbeidsdag du også.

robertaas
15-12-2019, 07:47
God søndag fra verdensmetropolen Luton. Etter å ha gjort meg ferdig med helgens severdigheter fikk jeg igår kveld en veldig dårlig idé, å bryte mine egne reiseregler. Istedenfor å legge meg lot meg meg inspirere av alle skandinaverne på hotellet som brukte Luton som base camp for å se London som bare er 20-40 minutter unna med tog. Jeg tenkte å dra en tur for å se litt på julelysene selv om jeg jo allerede har besøkt London før. Julelysene i Luton er ikke akkurat så mye å se på.

De kjente lokasjonene i London var i motsetning til Luton stappfulle av turister, og som enda en landeplage kom det et skikkelig styrtregn... som varte. Og da jeg prøvde gå litt sidegater utenom massene var det ei dame som fikk hjerteattakk og falt sammen på gaten forran meg. Ambulansen lovet at saken hadde prioritet, men det tok likevel omtrent en halvtime før de kom... i styrtregnet.

https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=48045&stc=1&d=1576391279

Så nå skal jeg etter hotellfrokost, som minner mye om den inkluderte frokosten på billighoteller i USA, til flyplassen i klær som enda ikke er tørre. Skoene er fortsatt gjennomvåte, buksen er gjennomvåt og jakken er gjennomvåt. Og ryggsekken er stappet til randen etter helgens fangst på Primark så jeg får sjekket hvor strenge Wizzair er.

Ha en god en alle som idag må gjøre bot for helgens handligner.

Someone
15-12-2019, 09:44
Mornings fra Hvalstad. Gårsdagen julebord på Schrøders sitter i kroppen. Ut på julekonsert og middag i dag, så greit å komme i gang med repareringen. Men først skal litt egg og bacon inntas. Ha en fin dag

FQTV
15-12-2019, 09:59
Mornings fra havet.

Her er egg og bacon unnagjort. Vakten har begynt.
Det er merkelig nok litt stillere her også på en søndagsmorgen enn de andre uke dagene selv om alle dagene liksom skal være like.

Bare 10 dager igjen......til hjem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ForeverSAS
15-12-2019, 10:05
Lat morgen fra Snillfjord.:)

Lite action på planen her denne dagen, så da kan man vel egentlig bare surre rundt og gjøre ingenting.

I morgen kaller siste arbeidsdag for i år, så fra klokken 14.00 i morgen er det i alle fall juleferie. På nyåret venter ny sammenslått kommune, nye forhold på jobb og ikke minst en vurdering av videre vei for dette VTAO-tiltaket man har. Nå skal juleferien brukes til å fatte en endelig avgjørelse for hva man tenker og ønsker, så får man se.

En god en ønskes.:)

Henshaw
15-12-2019, 11:36
Morn fra Kolsås.
Kompis krever inn gjeld fra flytting så helgen brukes på Ensjø med pensel og rulle. Kjøleskapet hans er godt fylt med øl så det skal vel gå

Ruby
15-12-2019, 15:53
God søndag fra Bergen. Her skulle det jobbes en 12 timer også i dag, men da sjefen hørte jeg var på vei til å passere 60 timer denne uka, ble det gitt ordre om å ikke møte opp.
Det passet bra da gamlingen har bursdag. Følgelig blir det en bedre julemiddag hos opphavet.
Ha en god søndag :)