View Full Version : Nigeria truer med å utestenge Turkish Airlines
Nigerianske myndigheter er misfornøyd med at Turkish Airlines til stadighet ikke klarer få med all bagasjen på deres flyvninger fra Nigeria og truer nå med å snarlig utestenge selskapet fra Nigeria
https://www.aviation24.be/airlines/turkish-airlines/nigerian-government-disallows-turkish-airlines-into-the-country-after-poor-passenger-treatment/
Nigerian government disallows Turkish Airlines into the country after “poor passenger treatment”
Truer?
Synes eg leste på Hangar at TK er blitt utestengt.
(Leste ikke vedlagt link pga blokkert av jobb filter)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Truer?
Truer i den forstand at de har frem til 16/12 til å komme med tiltak (eller siden det er Nigeria: bestikke de riktige personene)
De truet med å utestenge Delta for noen år siden også, fordi de bare brukte ‘slitne gamle 767er’ ..... ikke sikker på hve de bruker nå, men de byttet til 777 en periode.
Truer?
Synes eg leste på Hangar at TK er blitt utestengt.
(Leste ikke vedlagt link pga blokkert av jobb filter)
Kan være fordi Hangar.no ikke akkurat leser info veldig godt før de skriver sakene.
Står kjempemye feil der, og har også fjernet kommentarfeltet slik at de ikke alltid får opprettende kommentarer fra personer som leser.
Kan være fordi Hangar.no ikke akkurat leser info veldig godt før de skriver sakene.
Står kjempemye feil der, og har også fjernet kommentarfeltet slik at de ikke alltid får opprettende kommentarer fra personer som leser.
Et eksempel er at de har brukt 737MAX-bilde, der det var en 737-800 innblandet i en hendelse i mai i år. LOT-maskin som tok av med nesten 1tonn mer enn rapportert på load sheet.
I dette tilfelle så kan det være meg som ikke leste skikkelig. Begrenset hva aldrende øyne ser på en liten iPhone [emoji851]