PDA

View Full Version : God lørdag fra Shenzhen


robertaas
07-12-2019, 02:28
God lørdag fra den kinesiske småbyen Shenzhen. Under 10 millioner folk her, men likevel skikkelig "Blade Runner"-vibber da jeg så ut av hotell-vinduet.

https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=47998&stc=1&d=1575681586

Skal etter frokost først opp i Ping An. Var innom for å sjekke forholdene igår og de påstod at man kunne komme opp til 564 meter og ikke bare 562,4. Det er uansett det høyeste man som besøkende slipper opp i noen bygg. Det høyeste utsiktsetasjen som jeg var på i Burj Khalifa (554meter?) er nå nede på tredjeplass.


Skal så rundt for å se hva mere byen har å by på. Har allerede sikret sete etter oppgradering for tilbaketuren, men 7D var ingenting å rope hurra for. Håper andre seter blir ledige i løpet av dagen.

https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=47999&stc=1&d=1575681586

Ha en god en alle som skal tilbringe dagen i fremtiden.

Someone
07-12-2019, 06:19
Mornings fra Hvalstad. Gutta er oppe og Nespressomaskinen fyrt opp. Siden kona skal arrangere julebord, så søker vi gutta tilflukt hos de gamle i kveld. Ha en fin dag

Geiraage
07-12-2019, 07:19
God morgen fra Indre Østfold
Reisebagen er klar og snuten vender snart til det årlige julemarkedet i Kraków.
Ha en flott dag

EB
07-12-2019, 07:38
God morgen fra Ris. Kick-starter meg selv med en to-tre kopper Nespresso. Gårsdagens julebord kjennes - så da kan vi vel konstatere at det var vellykket. Trening om to timer...skal også bli godt. Nytt juleselskap i kveld. Ha en bra lørdag du også.

Fellowship
07-12-2019, 07:48
God morgen fra Romsås
Våknet uventet tidlig i dag, kalender er oppdatert og nå venter et skikkelig krus med English breakfast Tea, så prioriteringene er i orden :)

Litt jobb, og deretter litt familiehygge

Ha en god lørdag!

TriStar
07-12-2019, 08:44
God morgen fra Grønland. Her skal det bores et hull i taket, strekkes litt ledning og monteres en lampe. Deretter blir det å sette kursen mot gamle trakter på Kongsberg. Der venter pinnekjøtt, øl & dram. Ha en finfin lørdag[emoji3]

Ruby
07-12-2019, 09:23
God morgen fra Bryn. Grisekaldt ute, men bedre inne. Nå serveres det frokost. På eftan blir det SK hjem til SVG.
Nyt lørdagen :)

LN-MOW
07-12-2019, 13:24
Hepp fra vestsørøst. Straks er det Huddersfield-Leeds som gjelder. Så blir det jobbing resten av dagen.


WE ARE LEEDS!