View Full Version : God søndag morgen
God morgen fra Ris på denne første søndagen i advent og i desember. Kaffe må til når man først var i seng 03:00. Sjekket inn på ettermiddagens grønne til Røros...så det skal bare pakkes litt først. Ha en bra søndag du også.
Concorde98
01-12-2019, 08:15
God morgen fra Lillestrøm. Her nytes nykvernet kaffe fra Wien på denne første søndagen i advent. Fortsatt tenker jeg på hvor flott turen var i går. Jeg virkelig liker sånne turer hvor det blir gjort noe spesielt! :) 600 tallet ble jo bra da. Avslutningen ble en 360 graders piruett på rullebanen under en flott solnedgang, så avskjeden til 600'en fikk en fin ramme. Ha en fin dag alle sammen. :)
God morgen fra Hvalstad. Frokost inntatt, espressoen er i koppen og rådyrene som har restefest under naboens epletre står og ser dumt på meg. Vedder på det var en av de som begikk hærverk i Hagen i sommer. Vel, etterpå blir det nok en grøtfest før litt trening er planlagt i kveld
robertaas
01-12-2019, 10:24
God advent fra tarmbyen. Fikk gått og sett nok igår så det blir ikke noe oppsamlingsheat før jeg drar. Fikk også kjøpt inn bildekalender for neste år. Tyskerne kan dette med kalendre. Usa-ianerne vet jo ikke engang når uken starter.
Har hatt utsikt til smørmaskinen under frokosten og ingen har brukt den. Folk har lært. En annen maskin som derimot virket er trykknappstyrt dusj. Det har raskt kommet seg opp på ønskelisten min.
Siden det er arbeid på jernbanelinjen og busstreik så tenker jeg at det er lurt å starte returen tidlig.
Ha en god en alle som vet å trykke på de riktige knappene.
Mornings fra Bergen.
En rolig helg gir overskudd til søndags tur i skog og mark. Må teste de nye turskoene som ble kjøpt på Blakk Fredag.
Seinere blir det papirarbeid som må være klart til i morgen. Ikke det store men det må bare gjøres.
Så blir det jobb i neste uke med tilhørende God Jul.
Fredfull søndag ønskes.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mornings fra Thon Hotell i Sandvika. Straks utsjekk og lett lunch på Egon.
I går tok vi faktisk julebuffet på hotellet og den var overraskende god.
Ha en fin en
ForeverSAS
01-12-2019, 11:49
En sånn middels en fra Snillfjord.:)
Hvor det hvite har tatt kommandoen i landskapet, men på den lyse siden sånn sett: Man får jo i alle fall brent noen kalorier på all måkingen...
Her er planen at man etter hvert skal hjelpe en nabo med å få på kjettinger på traktoren, for det er mildt sagt rom for litt brøyting på området. Utover det satses det på en rolig søndag- som forhåpentligvis kan avrundes med pizza og en hektisk siste runde på den norske ball-fronten. Så får man se om det blir jobb i morgen- det er mulig at det må snikes inn en fridag.
En god en ønskes.:)
G’morgen, ja ... regn og torden preget natten, men det skal være over nå. Desember steg inn med nesten 20 varmegrader ute, men i morgen på denne tiden skal det mer normale 2 være tilbake.
Kaffe og ipad denne stille morgenen, og nypyntet juletre står i den andre enden av rommet. Huset er tømt for unødvendige familiemedlemmer så da kan man slappe av de siste to dagene av helgen.
Ferske bilder finnes i bildeforumet, for de som måtte være interessert. Tjallabajs ...
God første adventssøndag fra Konkurrenten sin buss på vei til Torp og videre til GDN for fem nye arbeidsdager. 2 arbeidsøkter til og så kommer julefri helt frem til 6. Januar! Ha en flott dag, alle sammen!