PDA

View Full Version : Glad lørdag fra Ris

EB
30-11-2019, 05:49
God morgen på den siste dagen i november. Stille og rolig her i huset...nyheter på nett og radio sammen med en kopp Nespresso eller fire. Trening om et par timer før det blir en rolig formiddag her hjemme. Helgens andre julebord i kveld. Ha en bra lørdag du også.

Concorde98
30-11-2019, 06:09
God morgen fra Park Inn OSL. Etterhvert bærer det over mot ARN og siste turen med Boeing 737 600 i SAS sin tjeneste. Spennende å se hva som skjer på de to timene tilbake! Noen andre som er med? Ha en fin en! :)

Someone
30-11-2019, 06:45
Mornings fra Hvalstad. -5 og klart, og barn og pappa er oppe for lengst. Lite på agendaen, men litt ski på TV og en grøtfest i ettermiddag er planen. Ha en fin dag

fluxie
30-11-2019, 06:54
God morgen fra LH866. Ble nesten lynsjet på flighten fra Singapore i natt da jeg nektet å gi opp mitt sete til noen som absolutt måtte sitte sammen. Gjerrige tyskere skal jo ikke betale for setereservasjon. Flyvertinnen var flau over hele opplegget, og tilbød meg hele utvalget fra biz-tralla som plaster på såret. Ett lite hopp på LH866 så er jeg hjemme. Blir godt!

God lørdag ønskes alle!

Chriscross
30-11-2019, 07:49
God morgen. Fyr på peisen og utsikt mot Holmenkollen fra godstolen. Ny er det kaffe og DN lørdag. Håper å få dratt med meg en jente til Tryvann når det åpner. Så er det noen fester til skiboks som må hentes, ny bil nye fester.

robertaas
30-11-2019, 09:36
God formiddag fra tarmbyen. Skal toge til pittoreske Aschaffenburg før det er tilbake for å se byens Waldspirale og julemarked i tide før hotellets basseng stenger. Har ikke gjort resesrch så jeg vet ikke om det går i FKK her.

I frokostsalen har de smørautomat og det er noe jeg ikke har sett før. Måtte selvsagt prøve, det vil jeg ikke gjøre igjen...

Ha en god en alle som lever i lykkelig uvitenhet om smørautomater.

Martin
30-11-2019, 09:49
God lørdag.

I anledning at SAS tar farvel med 737-600 i dag: Skulle overføre et lite beløp i mobilbanken. Regnet ut hvor mye jeg skulle overføre, og beløpet ble 683 :cool:

Ellers har man fått med seg et par episoder av Bonanza, og straks skal man være med på maraton. Ikke sånn løping, men en fem timer lang (mot nornalt en) sending med Popquiz med Finn Bjelke

Etterhvert får man finne vegen mot hovedstaden og en kinodate med Bruce Springsteen.

Ha en god en :)

Futura
30-11-2019, 11:27
Puhh, Endelig kommet meg gjennom booking maraton som vi startet på i går morges. 10 forskjellige hoteller for til sammen 21 netter og en flyreise er bestilt. Litt spesielt å søke på hotell i en by med mer enn 15 mil innbyggere og så velge det som står aller øverst på lista. Bare det at det var billigst øverst. Dog oppgraderte vi på backpacker stedet i Delhi, fra sovesal til rom med bad, til 310kr for 3 netter. Hotellene vi bestilte er i Ras al Khaimah, Al Ain, Abu Dhabi, Dubai, Bombay, Jaipur, Agra, Delhi, Colombo og Dubai. Fra før hadde vi bestilt første hotell i Dubai. Prisen på det hadde steget fra 388kr per rom per natt på første opphold og 306 på siste, til nesten 800kr for det midterste oppholdet. Dermed var det Dubai som faktisk tok lengst tid. Nå gjenstår bare togbillett fra Mombai til Jaipur, så er alt i boks. Nå er det ut å måke snø....

Ruby
30-11-2019, 11:28
God morgen fra SVG. Nydelig, dog kaldt vær på disse klanger.
Har allerede rukket tur innom gjeste-kontoret mitt på Sola for Mail check, før jeg kom hit.
Nå går turen til Bergen og det tradisjonelle julebord med guttaboys.
Mulig det blir besøk på it vannhull i by’n før kursen settes vestover mot Mathopen.
Ha en fantastisk weekend :)

LN-MOW
30-11-2019, 14:48
G’morgen! Her går det i fotball og øl kaffe mens andre sitter og koper i en flykabin i en svært vid bue et sted mellom Arlanda og Gardermoen. Kanskje litt misunnelig, men håper å få det med meg når siste Boeing skal ut.

Skyet og mildt her hos meg. Avkom med frue skal hjem i kveld, så håper å få dem avgårde tidlig nok til at jeg får en time eller så med dagslys der nede. Minnekortet trenger litt mosjon.

‘Fortsatt god dag, i eller utenfor en flykabin.