PDA

View Full Version : Snart helg fra Singapore!

fluxie
29-11-2019, 01:56
God morgen fra Singapore. Dere sover nok godt, mens her har dagens startet tidlig. Sjekket ut og pakket, klar for siste dag hos IATA før turen går hjemover i kveld. Tenkte at jeg bare kjapt skulle sjekke at Lufthansa-maskinen fra Frankfurt hadde dratt på tid, og fikk da se bildet under. Aldri ett godt tegn når maskinen plutselig diverter til VIE på veien til Singapore. Så da får man håper at man kommer seg hjem i kveld da....

Ønsker alle en god helg, selv om du vet hvordan du skal komme deg hjem eller ikke.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191129/4bae491e73abb24e4e6b8fa03a85ef7f.jpg

LN-MOW
29-11-2019, 04:47
Den er på vei, så du kommer deg nok hjemover. ;)

Litt surrete i hue her etter litt thanksgivingwhisky. Litt til så er det bingen.

Godt med dagen overstått. Familiedrama er alltid best når det er overstått. Fredag er mellomdag og da skal det ikke gjøres en dritt. Black Friday betyr ‘hjemme bra, borte ikke et alternativ’.

Ruby
29-11-2019, 05:33
God morgen fra Oslo. Med møte som ikke starter før 09:00 var planen å sove leenge.
Plan ikke fulgt, så her sitter en i 11 etasje å blomstrer fremfor tv’n å venter på at frokosten skal åpne. Heldigvis var rom utstyrt med Nespresso maskin. Satser på at møte går kjapt slik at jeg rekker første ettermiddags flight tilbake til SVG.
Ha en bra dag :)

ForeverSAS
29-11-2019, 06:06
God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor en eller annen har strødd et raust påfyll av hvitt over landskapet i løpet av natten.

Uansett, her er man også oppe og straks kaller et par-tre timers ekstra-innsats på renhold. Skolene her har fri i dag, så det betyr reduserte oppgaver. Etter jobb får man vel avlegge Orkdal et besøk for litt nødvendigheter til helgen, og i tillegg burde man vel få bestilt neste service på bilen også.

I ettermiddag skal helgen få senke seg, og om man får seg litt god mat krydret med lite stress, ja da klager ikke jeg.

En god en ønskes.:)

EB
29-11-2019, 06:27
God morgen fra Ris. Her er kjøkkenkontoret åpnet og snart forflytter jeg meg Tim et salgsfellesskap på Ullevål Stadion i noen timer. Ha en bra fredag der du er!

roger
29-11-2019, 08:28
Morn frå Trondheim. Tid for vekas NAV-dag. Minste kidd er også heime; han var meget fornøgd med å få det valget. Huset skal fiksas litt, skoltar skal leggast i bløyt og potetbasert drykk frå inn- og utland skal fiskast fram til i morgon.

Reflekterte litt over flyaktivetane i året som har vore (er ganske glad eg ikkje skal prøve meg på noko slikt i dag; vil anta at veiret kan gi ei viss påvirking her i Trøndelag i dag). Trur det går mot ein all-time low med berre ein fire-fem reiser. Likevel så har eg fått plotta inn både nye flyplassar og nye reisemål. Så skal vel ikkje klage. Snart nytt flyår!

Someone
29-11-2019, 11:07
God fredag fra Hvalstad. Her er det espresso i koppen og Misjonen på radioen. Her har vi både vært en stund i barnehagen, og rukket innom fiskehandleren og Polet i Asker. Lite svarte tilbud noen av stedene. Kona er på julebord, så da får jeg sitte hjemme alene med rekene mine. Ha en fin dag

FlyingDutchman
29-11-2019, 11:24
God morgen fra Trøndelag.
En del hjemmekontoring i dag, før turen går til kontoret. Dog, ikke for å jobbe, men for en god gammeldags vorsch før julebordet. For å sikre helgeformen er det også lagt opp til juleølsmaking i morgen kveld.

Go helg!

Fnate
29-11-2019, 11:28
God morgen fra Arlanda Express. Har hatt litt hjemmekontor på hotellrommet og nå bærer det hjem for helgen.

Lun kveld i kveld før morgendagen bringer enda en juletradisjon. Meg, Storsmurfen og Elefanten skal til deilige Thon Hotell Oslofjord. Det skal handles på senteret før det blir julemiddag på Egon og så kose oss på hotellet.

Ha en like fin helg alle i hopes

SudCaravelle
29-11-2019, 14:22
Hei fra en 737. Tre dager med dialekt og håndkleer frie for skyllemiddel får holde. Hjem til to julebord, to juleavslutninger og en overlevering av leilighet. Så er det mandag.

Hypern
29-11-2019, 14:40
God morgen fra Arlanda Express. Har hatt litt hjemmekontor på hotellrommet og nå bærer det hjem for helgen.

Lun kveld i kveld før morgendagen bringer enda en juletradisjon. Meg, Storsmurfen og Elefanten skal til deilige Thon Hotell Oslofjord. Det skal handles på senteret før det blir julemiddag på Egon og så kose oss på hotellet.

Ha en like fin helg alle i hopes

Middag på eh Egon? Egon er dyrt og i beste fall middels mat. Jaja hver sin smak...

God ettermiddag fra Oslo. SIden jeg ikke er i jobb så har jeg ikke gjort noe spennende. Annet enn å vente på telefoner på jobbsøknader man har inne. Det har jeg ikke fått dessverre.
Har også brukt litt tid på å lese seg opp på ting man kan omskoleres til, dvs vrake min mastergrad i IT til fordel for noe helt annet. JA litt black friday tilbud har man sjekka på nettet. Ha en god fredag. :)

Fnate
29-11-2019, 14:46
Middag på eh Egon? Egon er dyrt og i beste fall middels mat. Jaja hver sin smak...

Egon er da helt ok om man ikke skal knuse sparegrisen. Thon Hotell Oslofjord derimot...

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Discus
29-11-2019, 16:25

Når man er i Sandvika å er jo Egon ganske nærme toppen av gourmet...

TG923
29-11-2019, 16:30
Egon er da helt ok om man ikke skal knuse sparegrisen. Thon Hotell Oslofjord derimot...

Husk å dra EuroBonuskortet før betaling da - 50 poeng pr. 100 kr.

https://eurobonus.shopping/member/no/shops/list/store/609101/category/74/country/3/coming-soon/false/web-shop/false/campaign/false/order/name/direction/asc/page/2/search

robertaas
29-11-2019, 17:05
God fredag fra Vy på vei til OSL. Nye eventyr igjen denne helgen. Har også merket at LH har tekniske problemer idag. Deres CyberOffer med kode virket ikke og folk ble belastet en annen pris enn den som ble vist... skikkelig opprydning må gjøres der. Og dagens flight er 10 min forsinket allerede.

I tarmbyen som jeg skal til streiker bussene i hele regionen og det er arbeid på toglinjene. Tyskland fungerer ikke som før.

Ha en god en alle som ikke er avhengig av tyskere idag.