PDA

View Full Version : God torsdag fra Hvalstad

Someone
28-11-2019, 05:45
God morgen fra den vestlige skogkanten. Siden kona tar seg av litt barnehageinnkjøring i dag, kan jeg sitte hjemme å drikke espresso, før vi skal til kontroll og vaksine. Dog har hun avspasering og hjemmekontor i dag, så mye nedside i form av arbeidsoppgaver som dukker opp :o Ha en fin dag

ForeverSAS
28-11-2019, 06:04
God morgen fra Snillfjord.:)

Hvor man har fått unnagjort frokosten og en 4-5 nettaviser av både norsk og internasjonal art på morgenkvisten, og straks kaller en innsats på jobben. I løpet av dagen burde man vel lande en samtale med en eller annen sjef, for og avklare jobbsituasjonen videre fra 2020.

Etter jobb får butikken avlegges et besøk, blant annet for å hente en 3-4 julegaver. Vel hjemme skal det satses på minst mulig i ettermiddag, da uken egentlig har vært brukt fornuftig allerede.

En fortreffelig en ønskes.:)

EB
28-11-2019, 06:18
Glad torsdag fra bygda vest for hovedstaden. Klar for litt hotellkontor før jeg flytter meg tilbake til sentrale strøk når køen har gitt seg. Ha en tipp topp torsdag du også.

Ruby
28-11-2019, 09:58
God morgen fra SVG. DY Kom nettopp med gladmelding, forsinkelse. Så da fikk en litt ekstra tid til å besøke den nye baren, Crafts :eek:
Bare en transportetappe til Oslo i dag.
Ha en fantastisk torsdag :)

Twin Otter
28-11-2019, 10:05
Hei fra Stavanger Stasjon. Klar for en transportetappe her også, men den blir nok noe lenger en Ruby sin. 6 timer og 27 minutter på Sørlandsbanen venter. Ser frem til noen rolige dager hjemme hos det moderlige opphavet.

Martin
28-11-2019, 10:56
Endelig! Drømmen om å vinne i Viking Lotto, og ikke møte på jobb igjen før pengene evt. er brukt opp!!

Vant altså hele 55 kroner, og endte med å møte et kvarter senere enn normalt (som egentlig var et kvarter før jeg egentlig er nødt til å møte)

Kake på kontoret i dag, men hun som hadde den med opplyste om at mannen hennes hadde bakt den, så nå har de andre fått det for seg at menn også kan bake, samt kommet med diskrete hint til meg. Makan...

Snaaaaaaaart helg, og det skal bli digg.

Ha en god en :)

FlyingDutchman
28-11-2019, 11:07
God morgen fra Trondheim!
Et par møter er unnagjort, to møter til, så dette blir atter en dag man ikke får gjort "ekte" jobb. Jaja, slik er livet.

Ha en møtefri dag!

SudCaravelle
28-11-2019, 11:21
Hei fra Vestlandet.. Etter et to dager med to forskjellige Clarion hoteller kjenner jeg at jeg snart har gitt mitt bidrag til miljøet med sparedusj og sandpapir-håndkleer. Lunsj, noen møter og en middag igjen, før man kan tenker på morgendagens møter og hjemtur.

Ha en fin torsdag.

LN-MOW
28-11-2019, 13:52
Hepp hepp ... her skal det feires Thanksgiving idag. Huset er fullt av familie og fler skal det bli. Ovnen skal straks skrus på så vi får varmet opp det som skal varmes opp.

Happy Thanksgiving, til de av dere som måtte være i stroka.

Fnate
28-11-2019, 14:11
Endelig! Drømmen om å vinne i Viking Lotto, og ikke møte på jobb igjen før pengene evt. er brukt opp!!

Da rakk du sannsynligvis jobben allikevel da? Blakk som ei kjerkerotte og klar for kake...

God dag fra SAS kantina på OSL. Det er dags for årets julebord på AG i Stockholm. En god tradisjon med en Svensk bransjekollega. Er vel 10-ende året på rad (de første en annen plass) og en riktig hyggelig jobbekveld.

Boarding om 15 min, så er vel bare å komme seg bort til kjeksfatet og se om man får skrapt opp Elefanten før vi må gå

Ha en fin en

Martin
28-11-2019, 14:18
Da rakk du sannsynligvis jobben allikevel da? Blakk som ei kjerkerotte og klar for kake...

Blakk og blakk, men i det minste "brukt opp" gevinsten i form av tapt inntekt. Sånn ca-ish.

Kaka var forresten god. Til info.

Hickok
28-11-2019, 14:59
God ettermiddag fra et tog på Asker stasjon, eller god og god. Flyet mitt til BGO ble akkurat kansellert, så dette kan bli spennende. Masse kansellerte SAS fly i dag, så det er nok ikke bare enkelt å få plass på et annet....

Martin
28-11-2019, 15:16
God ettermiddag fra et tog på Asker stasjon, eller god og god. Flyet mitt til BGO ble akkurat kansellert, så dette kan bli spennende. Masse kansellerte SAS fly i dag, så det er nok ikke bare enkelt å få plass på et annet....

Vy har avgang fra Asker til Bergen om en snau time :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191128/621c28f1a67ceee3479ce974d82e41e0.jpg

Hickok
28-11-2019, 15:27
Jeg kom med flyet før, 16.10, så nå er spørsmålet om toget er i rute forbi Lillestrøm...

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

LN-MOW
28-11-2019, 16:05
Jeg kom med flyet før, 16.10, så nå er spørsmålet om toget er i rute forbi Lillestrøm...

Se opp for elefanter i sporet..

Nei forresten - han er visst utenlands.

Hickok
28-11-2019, 16:23
Se opp for elefanter i sporet..

Nei forresten - han er visst utenlands.Vi bommet! Boarding nå.