PDA

View Full Version : Glad tirsdag fra Ris


EB
19-11-2019, 06:38
God morgen. Her skal hjemmekontoret åpnes og en og annen kopp med Nespresso inntas. Satser på å få gått meg en skikkelig tur i lunsjpausen...ellers blir det mest innedag. Kvelden avsluttes med bursdagsfeiring i 1. etg - slipper å tenke på taxi hjem.

Someone
19-11-2019, 08:03
God morgen fra Hvalstad. Her er det fortsatt november rain som gjelder. Cutters skal testes ut for første gang senere, dog sender jeg inn eldstemann som crash test dummy denne gangen. Kona drar på jobbtur så her er jeg også alene-pappa med bøllene frem til i morgen. Ha en fin dag

Scandinavien_Airlines
19-11-2019, 08:47
Gooodmorn på denne DEJLIGE Tirsdag, her på dagens BEEEDSTE tidspunkt, 7.47 xD

SudCaravelle
19-11-2019, 09:04
God morgen fra kontoret.. Fine tre kilometer er tilbakelagt i vannet og man er rimelig fysen. Fikk en småskarp melding fra storbonden om at det var lurt å snike seg ut døren ved 05.30 tiden da det tydeligvis var klart for et nokså sjeldent hjemme med sykt-barn-dag i dag..

FQTV
19-11-2019, 09:33
Morn fra BGO-området.

I dag har eg nærmest skrudd tiden 14 år tilbake i tid. Føles hvertfall slik. Fri fra hovedjobb, betyr vikaroppdrag på ferje denne uken. Det er virkelig tilbake til start. Ikke nok med det, måtte bruke vekkerklokke og den ringte kl 05. Tortur.

Godt det snart er helg [emoji849]

FQTV




Sent from my iPhone using Tapatalk

FlyingDutchman
19-11-2019, 09:59
God morgen fra jobb.
Meget viktig oppdage står på planen i dag... kjøkkentjeneste... heldigvis har jeg en veldig snill kollega som vet at jeg funker dårlig tidlig på dagen (og derfor kommer en del senere en mange her i gården) og som allerede har tatt første del som innebærer ut- og innrydding av oppvaskmaskin og kaffemaskinrens.
God start på dagen det :) Får kanskje spandere lunsj på henne, for dette er ikke første gang.

Ha en flott tirsdag!

Polaris
19-11-2019, 10:20
God mornings fra EU.

Per normal ringte klokka 05:00 og jeg kosa meg med Radioresepsjonen på veg til jobb. Bondene her i nabolaget har drevet med "trekker-konvois" (traktor-konvioer) i rushtiden på morgen og ettermiddagen for å ødelegge arbeidsdagen til normale folk i ca 2 uker nå. Derfor er det godt å ikke tilhøre den "normale" rushtiden.

Kaffe, en lion og tusen uinteressante møter står på timelista i dag. Tidlig hjem og begynne med å vaske ut leiligheta i ettermiddag.

Fnate
19-11-2019, 12:17
Møkkamorgen fra Flytoget :(

I dag skulle jeg og Elefanten ha første skikkelige "Bongo-tur" på lenge. Til ARN via LHR i en billig BA Club billett. Meeeen først klikket telefonen så den ikke ringte. Våknet av meg selv 05.50. Det er sent når avgang er 07.25. Men jeg hev på meg klær og bestilte taxi.

Midtveis til OSL får vi varsel fra BA om severe weather conditions og delay. Vi kom ikke til å rekke connection videre til ARN. Måtte be taxien snu og kjøre tilbake.

Man kan jo ikke forklare kunden at "desverre rakk jeg ikke eventet ditt kl 18.30 da jeg valgte å fly via London". Selv jeg ser den.

Så da måtte jeg nødkjøpe SAS igjen og fly vanlig direkte. Vi som hadde gleda oss så innmari til utflukten. Har hatt greit uflaks med BA bookinger i høst altså. Maaaakan.

Ha en bedre dag

SAS_flyer
19-11-2019, 12:21
Møkkamorgen fra Flytoget :(

I dag skulle jeg og Elefanten ha første skikkelige "Bongo-tur" på lenge. Til ARN via LHR i en billig BA Club billett. Meeeen først klikket telefonen så den ikke ringte. Våknet av meg selv 05.50. Det er sent når avgang er 07.25. Men jeg hev på meg klær og bestilte taxi.

Midtveis til OSL får vi varsel fra BA om severe weather conditions og delay. Vi kom ikke til å rekke connection videre til ARN. Måtte be taxien snu og kjøre tilbake.

Man kan jo ikke forklare kunden at "desverre rakk jeg ikke eventet ditt kl 18.30 da jeg valgte å fly via London". Selv jeg ser den.

Så da måtte jeg nødkjøpe SAS igjen og fly vanlig direkte. Vi som hadde gleda oss så innmari til utflukten. Har hatt greit uflaks med BA bookinger i høst altså. Maaaakan.

Ha en bedre dagGod ruting. Synd det ble sånn. [emoji3]

Sent fra min SM-A705FN via Tapatalk

Martin
19-11-2019, 12:23
Man kan jo ikke forklare kunden at "desverre rakk jeg ikke eventet ditt kl 18.30 da jeg valgte å fly via London". Selv jeg ser den.

Så sære kunder du har, da? :rolleyes:

Fnate
19-11-2019, 12:52
Så sære kunder du har, da? :rolleyes:

Ja... jeg vet. "Alle normale mennesker hadde jo skjønt den der"

oy-viv
19-11-2019, 14:44
Midtveis til OSL får vi varsel fra BA om severe weather conditions og delay. Vi kom ikke til å rekke connection videre til ARN.


Øh... ‘servere weather conditions’ ....hvor? På Gardermoen?? Så vidt jeg kan se, har der været nedsat sigtbarhed i morges, men hvad ellers??
Alle andre fly både landede og kom af sted! BA- maskinen har overnattet i
OSL, så hvad er deres problem???

På den anden side kunne disse ‘servere weather conditions’ ha været
på LHR! Derovre er en sludbyge jo nok til at skabe massehysteri og panik:stir!

Og ellers: god tirsdag her fra syd. Vejret er gråt, råt og trist!
Måske burde jeg bestille en flybillet, så jeg kan få humøret tilbage??

Chriscross
19-11-2019, 15:16
Fikk en småskarp melding fra storbonden om at det var lurt å snike seg ut døren ved 05.30 tiden da det tydeligvis var klart for et nokså sjeldent hjemme med sykt-barn-dag i dag..

Der har du beviset for at det alltid er lurt å trene på morgenen.;)

God ettermiddag fra prærien. Fire uker hardkjør er over, nå har jeg fortjent fyr på peisen, Euroman og kaffe/smil i godstolen.

Fnate
19-11-2019, 15:26
På den anden side kunne disse ‘servere weather conditions’ ha været
på LHR! Derovre er en sludbyge jo nok til at skabe massehysteri og panik:stir!


Det var nettopp det de var. På LHR.

Fredrik74
19-11-2019, 15:47
I morse ringde klockan tidigt.

Bussen kom inte. Taxiappen fungerar inte inget internet. Ringer taxi men taxin kommer inte då han har fel adress. Bara att boka om flyget man missade...

LN-MOW
19-11-2019, 16:16
Er dette riktig tidspunkt å fortelle om det fine været vi har? :p

Ukens andre fridag er i gang. Fått i oppdrag å rydde opp i papirrotet rundt svigerbeistet, så der går nok mesteparten av dagen. Godt jeg fikk blåst klar innkjørselen i går ...

Satser på en hårklipp innimellom slagene - hos en god gammeldags barbersalong med varme håndlkær og full pakke. Trolig til lavere pris enn Cutters ... ;)