PDA

View Full Version : Glad torsdag fra Røros


EB
14-11-2019, 06:17
God morgen fra Erzscheidergården. Klar for å starte opp en ny arbeidsdag. Mange møter før Vy tar meg til Oslo i kveld. Ha en flott torsdag der du er.

Bergern
14-11-2019, 06:50
God morgen fra Oslo lufthavn!
Alt tyder på en lang dag. Godt man ihvertfall er feberfri og kun har direkteflighter :)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191114/a403e52cab024f5b8316842b208ec166.jpg

Tipp-topp tøyse-torsdag ønskes!

FlyingDutchman
14-11-2019, 09:23
God morgen fra bussen.
Det blir workshop hele dagen, så da kan vi komme fram til om forskjellige ‘leir’ snakker om forskjellige ting når de tror de mener det samme.
Vi har rikelig med kaffe så det ordner seg nok til slutt.

Ha en flott dag!

Hickok
14-11-2019, 10:12
God formiddag fra Horten. Her går det fremover, og i kveld blir det retur hjem. Krankupp med Ægir i kveld, så da blir det vel kanskje en juleøl eller tre også?

Someone
14-11-2019, 10:18
Mornings fra Hvalstad. Sovende barn, så her nytes livet før jeg skal ut med mikrofonen og snakke fly og luftfart i Flypoddens tjeneste. Spørs om det ikke skal unnes litt juleøl i kveld. Ha en fin dag

Ruby
14-11-2019, 10:22
God eftan fra Bangkok. Etter en seeen frokost, to timer ved bassenget og en tur innom Centralworld, har jeg nå pause og kviler beina på øl-pøbben på Novotel hvor også lunsj inntas.
Ha en glitrende flott torsdag :)

ForeverSAS
14-11-2019, 10:26
God morgen fra Snillfjord. :)

Knall vær, lite å si ellers om den saken.

Her kaller straks landeveien med destinasjon Steinkjer og Malm ut uken, så bagen er pakket og klar, og nå skal kjøkkenet ryddes og kåken støvsuges litt, så man slipper og begynne med slikt når en kommer hjem på søndag.

En fortreffelig en ønskes. :)

FlyingDutchman
14-11-2019, 11:24
Fikk bestilt høstture til Singapore. Med Singapore Airlines i en A350 og returen i en A380. Leeeeeeeeeenge til, men gleder meg allerede.
Men først, i morgen, bitterbalspising, det gleder jeg meg minst like mye til.

LN-MOW
14-11-2019, 13:49
Hu hei ... godt og varmt inne, rundt frysepunktet ute.

Dørstoppereventyret går videre. Etter å ha funnet ut at Office365 faktisk kan lastes ned, skal jeg i dag prøve å få overført emailkontoene mine ....

#livetmedmylaptop

Cecilie
14-11-2019, 14:09
God morgen nummer 2 fra Georgia :)

Men fra litt lenger sørøst enn han rett over her. En natt i Savannah er altfor lite, det skjønte jeg allerede da jeg booket hotellene her, men ferden går videre til Charleston i dag.
Så, jeg må nok tilbake hit en annen gang.

Litt logistikkutfordringer her, da leiebilen vi plukket opp i Miami fra Sixt ikke kan tas ut av Florida, Georgia eller Alabama. :o Derfor har jeg booket en ny leiebil fra Savannah i dag, som vi kjører til Charleston med. På lørdag når vi skal sørover igjen mot Orlando, så stopper vi her i Savannah og leverer Charleston-bilen og plukker med oss Sixt-bilen.:rolleyes:

Ha en fin dag, med eller uten logistikkutfordringer :D

FQTV
14-11-2019, 14:44
God ettermiddag fra Bergen hvor himmelen er neste skyfri.

En dag på sykehuset gav endelig resultat/funn på et lengre problem som nå skal løses. Så dette må kalles en God dag.

Gleder meg til å komme i gang.

God helg på forskudd


Sent from my iPhone using Tapatalk