PDA

View Full Version : Glad tirsdag:-)


EB
12-11-2019, 05:02
God morgen fra Ris. Snart klar for en formiddag på skinner på vei med Vy til Røros. Bytter bort det fuktige været med tørr og fin vinterkulde. Ha en bra tirsdag der du er.

ForeverSAS
12-11-2019, 06:06
God morgen fra Snillfjord. :)

Angivelig litt varmere i dag enn i går i følge prognosene, men det vil vise seg etter hvert.

Her røk planene om en full uke fri rett vest da sjefen for renhold i kommunen fant nummeret mitt i går kveld. Dermed bærer det straks ut døren for en liten innsats i kommunal tjeneste i dag også, men så blir det jo litt påfyll på kontoen av slikt.

I ettermiddag skal det søkes etter en koffert til helgens tur, og så får man vel se om man får unna en treningsøkt også.

En fin fin en ønskes.:)

Someone
12-11-2019, 06:24
Mornings fra Hvalstad. Her nytes enn espresso mens minstemann fortsatt sover. Reine luksusen. Ennå hvitt ute, men dagens meldte regn kan gjøre det interessant. Så bortsett fra barnehagelevering og henting, så holder jeg meg nok innendørs. Ha en fin dag

SudCaravelle
12-11-2019, 06:29
God morgen fra Vettakollen. Svømmefri dag gir slappere morgen og man kan få nyte småkaos i rushtrafikken. Møter hele dagen og en middag på Aker Brygge i kveld ar alt på agendaen.

Scandinavien_Airlines
12-11-2019, 07:47
Goood Tirsdag fra S-tog linie E til København H herfra Køge på dagens bedste tidspunkt, 7.47 :-)

Hypern
12-11-2019, 08:01
God tirsdag. Siden man er i permisjon inntil videre fra jobb byr dagen på fint lite. Egentlig helt ok siden jeg hadde besøk i går og drikke ble det nok av og ingen av oss skulle på jobb eller noe viktig i dag så.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Ruby
12-11-2019, 08:02
God morgen fra UdonThani. Her går ferden sørover på vei fra Vientiane til Bangkok. Kort pit-stopp her før ferden fortsetter videre i morgen. Ganske lite som skjer på disse kanter og det er tydelig at turistnæringen sliter med meget sterk Bath.
Nå ser jeg faktisk frem til litt myldrende storbyliv.
Ha en nydelig dag :)

Fnate
12-11-2019, 08:29
God morgen fra et rimelig stupfullt R10 tog, som for ordens skyld har rødt lys i tunellen.

Etter at VY bestemte seg for å leke flytog har dette blitt en rimelig overfylt balje i rushen. Men det er jo andre tog også.

Nå venter lang dag med årets siste gruppe av besøkende til kontoret. Det blir ikke feil, kan jeg kjenne.

Ha en fjong dag

Martin
12-11-2019, 08:49
God morgen fra et rimelig stupfullt R10 tog, som for ordens skyld har rødt lys i tunellen.

Husk at det er VY sin feil. Etter at de byttet navn har det blitt mange flere røde lys. Heldigvis blir alt snart så mye bedre på Sørlandsbanen, når de får nye logoer på togene.

God tirsdag fra jobben. Tirsdager er som regel noenlunde rolige dager når det gjelder arbeidsmengde, så da er det desto høyere andel av kunder eller kollegaer andre steder som roter det til litt.

Ha en god en :)

Twin Otter
12-11-2019, 09:21
Hei fra SAS Plus en plass over det store havet. Soving på fly er oppskrytt. Borte bra, hjemme best. Det gledes.

roger
12-11-2019, 10:16
Morn frå Trondheim. Ute and byn ein tur, skal kjapt innom jobb, og så plukke opp litt tufs kid. Passa bra, sidan frøkna er på hotellferie (men framleis i byn) og eg må på jobb i morgon... Jaja.

Avslutta tilfeldigvis dagen i går med VH1, og the Corrs. Veldig fin DC-3 med I Breathless - videoen!

FlyingDutchman
12-11-2019, 10:44
God morgen fra Trondheim her også.
Glemte at jeg har et møte i ettermiddag, på haugen der Roger pleier å holde til, og må pløye gjennom 50 sider før møtet. Det i seg selv er ikke et problem, men lunsj og andre møter kommer i veien. Så ja, derfor tar jeg meg tid til et innlegg her, for da får jeg enda dårligere tid. Prioritering er viktig.

Ha en flott dag!

LN-MOW
12-11-2019, 12:54
Våt morgen fra vestsørøst. Her har det hølja ned i natt. Og etter regnet kommer det frost, -5 til natten, så vi får håpe at veiene får tørke før frosten slår til.

Ellers skal det jobbes litt. Lenge siden sist, så det blir uvant. Får kanskje prøve å få oppgradert dørstopperen ny-pc’en til fungerende tilstand også ...

Mine sympatier til dere som er avhengig av tog rundt Oslo. Her kommer forslag til årets julegave.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191112/eca52d48197ad2fda11aa8eb9fd6ed2e.jpg