PDA

View Full Version : Good morning Norge, god natt Washington

roger
25-10-2019, 06:47
Siste kveld her borte no, etter ei veke med ting som flyg betydeleg høgare enn fly.

Starta rundturen i LA i førre veke. Dit ville ikkje sas gi meg C, men det ville dei heimatt herifrå. Nesten litt for kort tur, men skal tole det. Plus bortover gjekk no fint, det er eit ganske brukbart produkt. Viktigast for meg er å ha eige sete, og at det ikkje er så trangt.

Har ikkje sett han oransje fyren, men vi fekk besøk av Mike P., som helsa så mykje. Ingen som vart så imponerte over det. Når temaet skifta til Buzz og kompani, eksploderte salen. Know thy audience, seier eg.

EB
25-10-2019, 07:04
Glad fredagers fyret mitt i Ålesund havn. Nå skla kofferten pakkes og jeg seter om noen timer kursen hjemover. Gårsdagens middag på Union Øye kommer til å gå inn i historien som en av de beste kveldene...noensinne. Men nå skal det blir rett og slett skikkelig bra å komme hjem.

B747-8
25-10-2019, 07:27
God fredags morgen fra L21 til Lysaker. For et vær...
Den der som alltid skriver en melding kl. 747 skriver den for seint. For da har jeg vært på jobb i lang tid, og da er det ikke alltid at jeg ser de meldingene.
Håper Martin har kontroll på Elefanten, Fnate, Elgen og alle de....

Endelig fredag! Godt det snart er helg :)

Ruby
25-10-2019, 07:41
God morgen fra Stavanger. Her ruller nyheter over skjermene. Om en times tid blir det transportoppdrag. I fortsettelsen av det ruller vi ut til Sola og gamle-kontoret hvor det skal skrives reiseregning, ja og kaffe slabaras da :D
Ha en nydelig fredag :)

livinspeed
25-10-2019, 07:43
God morgen fra KRS. Ikke akkurat en stappfull maskin som skal ta meg til OSL i dag morges, så fikk endret til en ledig treseter. Litt skuffet over meg selv i at jeg ikke oppdaget før nå at det står "operated by Euroatlantic" på den neste flighten, men man overlever vel - så får man i det minste krysset av ny flytype i listen, ikke så mange som bruker 763 lenger :)

Ha en fin fredag og god helg!

Edit: Tror det har blitt diskutert her før, men det er litt merksnodig at all kommunikasjon over høyttalerne foregår eksklusivt på engelsk til tross for helnorsk fly.

Someone
25-10-2019, 08:07
Mornings fra Hvalstad. En liten espresso før vi toget avsted til barnehagen. Full au pair tjeneste i dag også da kona kommer sent hjem. En liten til til Asker for noe stæsj samt en løpetur står på planen. Dog med vogn, så blir lite topp segmenttider på Strava. Ha en fin dag

LN-MOW
25-10-2019, 08:20
G’moorgen fra Skjervenga. Fikk ikke sove, så var oppe tidlig og så siste 30 minuttene av playoff-matchen mellom LAFC og LA Galaxy. Gamle Stabæk-gutta Dio (2 mål) og Bob Bradley sørget for at Zlatan nok har avsluttet sin USA-karriere. Men FOR en match!

Ser ut til å være oppholdsvær og nå skal det spaseres ned til kontoret.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191025/6bfdaa89668db59ebe0fc1a0068f0e3a.jpg

Martin
25-10-2019, 08:49
Håper Martin har kontroll på Elefanten, Fnate, Elgen og alle de....

Når ble de mitt ansvar??

God fredag fra jobben. Klar for ny dag. Har vel runda andre uka nå med litt andre arbeidsoppgaver enn jeg har hatt mesteparten av de snart tre årene jeg har jobbet her, og har kommet fram til at forandring fryder. Gleder meg jo faktisk litt til å gå på jobb nå :) (Ikke at jeg direkte gruet meg før, men nå gleder jeg meg enda mer).

Ellers passe klar for helgen. Tror ikke jeg skal så veldig mye. Kanskje leke litt med et leketøy jeg bestilte her om dagen, om Posten klarer å levere allerede i dag, selv om de lover levering først på mandag. Pakken ligger i Oslo allerede, og kjøretiden fra Postterminalen i Oslo og hjem til meg er på snaue 40 minutter så teoretisk kan det gå. De har overrasket før :)

God fredag og god helg ønskes :)

FlyingDutchman
25-10-2019, 09:15
God morgen fra SNN. En av de litt større grønne (Aer Lingus A320) skal ta meg til London straks, så blir det en tur til OSL fulgt av TRD. Hele arbeidsdagen går med på flying, helt greit det.

Ha en fin opptrapping til helgen dere :)

Martin
25-10-2019, 11:39
Ellers passe klar for helgen. Tror ikke jeg skal så veldig mye. Kanskje leke litt med et leketøy jeg bestilte her om dagen, om Posten klarer å levere allerede i dag, selv om de lover levering først på mandag. Pakken ligger i Oslo allerede, og kjøretiden fra Postterminalen i Oslo og hjem til meg er på snaue 40 minutter så teoretisk kan det gå. De har overrasket før :)

Jadda!

47855

KnutW
25-10-2019, 12:27
Tok en kjapp titt på investeringskontoen i formiddag for å se om det holder til litt snadder i kveld. Tror sågar det holder til en cognac til kaffen:

B747-8
25-10-2019, 16:18
Når ble de mitt ansvar??

:)

Ja, du sier noe der. De er ikke ditt ansvar...
Jeg bare ble så skremt når det ropes ‘Jeg er best!’.

Martin
25-10-2019, 16:28

Jeg har sluttet å bli redd når tøyelefanter roper at de er best.

#degærnehardetgodt

B747-8
25-10-2019, 16:55
#degærnehardetgodt

Haha :D :D

robertaas
25-10-2019, 17:27
God fredag fra 8A på fly som snart skal hjelpe meg komme til en tidligere hovedstad.. Fast track og mat i gullstua var bra idag. Noen minutters venting på flyger ga tid til å laste ned lokale aviser. Må jo forberede meg på helgen.

Ha en god en alle som skal se noe nytt idag.

Fnate
25-10-2019, 19:57

Jeg har sluttet å bli redd når tøyelefanter roper at de er best.

#degærnehardetgodt

Men han både er og var best. Han har fått fremforhandlet 2 helt episke direkteflighter. Først i går med OSL-LHR-ARN på jobbtur.

I dag OSL-LHR-MAD-TFS for å dra til Syden i Januar. Og ikke bare det. Det blir sydentur til Granka i romjulen i tillegg. Livet er en fest for Elefanten.

Og ikke nok med det! Mia har til og med forhåndsgodkjent den siste der, siden hun skal være med. Under mottoet "ja, ja... det er vel bedre enn Norwegian?".

Ha en fin en

B747-8
25-10-2019, 23:50
Men han både er og var best. Han har fått fremforhandlet 2 helt episke direkteflighter. Først i går med OSL-LHR-ARN på jobbtur.

I dag OSL-LHR-MAD-TFS for å dra til Syden i Januar. Og ikke bare det. Det blir sydentur til Granka i romjulen i tillegg. Livet er en fest for Elefanten.

Og ikke nok med det! Mia har til og med forhåndsgodkjent den siste der, siden hun skal være med. Under mottoet "ja, ja... det er vel bedre enn Norwegian?".

Ha en fin en

Han er heldig han Elefanten. Han får ca. 12 direct flights (med terminal i mellom).
Noen som har det :) :)