PDA

View Full Version : God tirsdag morgen


EB
15-10-2019, 06:49
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for ny arbeidsdag før jeg i ettermiddag setter kursen mot Bartebyen, Ha en bra tirsdag der du er.

Ruby
15-10-2019, 07:14
God morgen fra sk4144 mot BGO. Pleier å stå tidlig opp, men 04:45 er drøyt asså.
Nå blir det to vakter så retur på eftan i morgen.
For øyeblikket litt regn i luften her, men tenker det blir mer av det der jeg skal.
Ha en fin fin tirsdag :)

FQTV
15-10-2019, 07:51
God morgen fra mandags kvelden her i -9 sonen.

Highway 1 er unnagjort. Nå er vi i LA og tenker å svippe nedom grensen å se på de lokale fra andre siden av gjerdet prøve å komme over til oss.

Så blir det nordover mot SF ut på kvelden.

Snart god natt her mens dere få har en god dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
15-10-2019, 08:19
Mornings fra Hvalstad. Siden helgen prosjekt er garasjen, så er dagens mål å få dratt litt rundt og kjøpt ymse opphengs og lagrings dingser. Dessuten skal det også prates litt om fly i en mikrofon. Ha en fin dag

Desk pilot
15-10-2019, 08:43
God morgen fra et stykke nord i landet. Her kan vi melde om en minusgrad eller to og nysnø på bakken! Så nå er det lyst og fint rundt oss. :) Slik oktobersnø pleier ikke å ligge lenge så vi får nyte den mens den er her. Ha en fortreffelig tirsdag alle flypratemakere.

Scandinavien_Airlines
15-10-2019, 08:47
Gooodmorgen her fra Næstved her på dagens bedste tidspunkt :-), dagens rejseplaner er desværre, ingen :-/.

Martin
15-10-2019, 09:11
God tirsdag fra jobb.

Sent i seng i går var en dårlig ide. Kombinert med en syk kollega og en annen med sykt barn samt sjefen borte i kundemøter hele dagen blir det nok litt å drive med for oss som er på jobb.

Ha en god tirsdag enten du har noe å gjøre på jobben eller ikke :)

Concorde98
15-10-2019, 09:33
God morgen fra Røros. :) Her er akkurat en god frokost spist også blir det litt sightseeing rundt omkring. Hjem med Widerøe i ettermiddag. Ha en fin dag! :)

FlyingDutchman
15-10-2019, 10:52
God morgen fra Trondheim!
Første og siste møte for i dag er unnagjort, folk er glade. Dette blir nok er grei dag.

Håper dere får en flott dag :)

Fnate
15-10-2019, 11:30
Makan fra Lillestrøm. Trøtt som en strømpe. Her har det virkelig gått unna med jobb og div kundekvelder og forhandlinger om alt mulig i det siste. Men nå starter min helse-periode.

Fra nå og til 1 Januar skal jeg og Pellefanten være sunne. Trimme og drikke mye mindre brus av ulike former så vi blir veltrimmede og flotte

Ha en fin en

LN-MOW
15-10-2019, 14:06
Fra nå og til 1 Januar skal jeg og Pellefanten være sunne. Trimme og drikke mye mindre brus av ulike former så vi blir veltrimmede og flotte

Ha en fin en



I hele jula også ...? Hvorfor ikke likegodt sette strek 22/12 ..? ;)

G’morgen fra -6 sonen, for å holde meg til fagspråket. Har fått stt sammen nytt reiseprogram, så da satser vi på det ikke dukker opp noen uventede ‘curveballs’. T-3.

Ble danset på først ved sekstiden. Høstmørket gjør selv morgenfriske vekkerbeagler mer sedate.

Det var Columbus Day i går. Tror de fleste nå har gjennomskuet gjøken. Hverken skoler eller offentlige kontorer var stengt. Ser frem til en oppgradering av Leiv Eriksson Day.

FBI2012
15-10-2019, 15:00
God tirsdag fra Manhattan!
Her er ´The Big Apple´ i ferd med å våkne til liv. Bor komfortabelt på Holiday Inn Manhattan 6.th Ave Chelsea. Ingen luksushotell dette, men rent og pent og perfekt beliggenhet når man bare skal være her noen få dager.

Alle har sine favoritt steder her i New York. For meg er bydelen Chelsea det jeg forbinder mest med New York og praktisk nære til det meste jeg ønsker å besøke mens jeg er her borte. Kjekt å slippe å bruke for mye tid av oppholdet på å sitte i subway til eller fra hotellet.

Jeg trives best når det ikke er så mye folk her...men det skjer jo aldri.(med unntak av noen få dager i januar), så jeg blir nok pent nødt til å dele byen med drøssevis av andre.

Så dags for dagens gjøremål:
`First we take Manhattan...(then we take Berlin)`

LN-MOW
15-10-2019, 15:08
Ooooh .. og der skle den nye John Grisham-boka inn i Kindle’n min. God timing :)

roger
15-10-2019, 17:24
God morgen fra mandags kvelden her i -9 sonen.

Highway 1 er unnagjort. Nå er vi i LA og tenker å svippe nedom grensen å se på de lokale fra andre siden av gjerdet prøve å komme over til oss.

Så blir det nordover mot SF ut på kvelden.

Snart god natt her mens dere få har en god dag.


Sent from my iPhone using TapatalkGod eftan frå Trondheim. Ditover (LA) skal eg i morgon. Litt snurt for at ikkje plusgrade gjekk inn, glad for at eg booka Plus. Så får vi sjå korleis det blir.

Hickok
15-10-2019, 18:59
God ettermiddag fra BGO. På vei tilbake til TRF etter dagstur til Bergen fra Horten(!). Et par dager igjen der før det blir å returnere med SAS fra OSL på torsdag kveld. Full fart i oppstarten, men satser på det roer seg ned etter hvert.