PDA

View Full Version : Glad søndag morgen


EB
10-09-2006, 08:20
Ser ut til å bli nok en strålende høstdag i hovedstaden... Blir vel en tur i marka med våre nevøer - noe som skulle tilsi at vi kommer til å være høyt og lavt noen timer på formiddagen. Ha en bedre søndag...

wf145
10-09-2006, 08:43
God morgon frå Ørsta! Her er vi tildeg i gang med dagen, no har Aurora fått frukost, og så skal far få mat:)

Ha ein flott dag alle!:colgate:

AirbusTrond
10-09-2006, 12:03
God morgen fra Gamlebyen. Sol ute, men kjølig. Kaldt & sol er ingen god kombinasjon etter min mening - ute er det for kaldt til å ligge i sola, men får dårlig samvittighet for å ikke gå ut. Og det er for tidlig å tenne på peisen. Nuvel - det var da en depressiv holdning, men det er kanskje fordi jeg er fyllesyk også. Ha en god søndag dere andre!:cool:

Someone
10-09-2006, 12:51
God søndag morgen. Overraskende fin form idag på tross av gårsdagens utskeielser i de sene natte timer. Kanskje "the buffalo theory" stemmer allikevel og alle de dårlige hjernecellene mine nå er eliminert......håper ihvertfall det siden det må leses både strategi og finans idag før det kanskje også blir tid til en løpe eller sykkeltur

Christian
10-09-2006, 12:53
Sol och varmt i Svenska huvudstaden.
Och idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, är Formel 1 jag tänkte se om några timmar.
Bara vila idag, vart ju en lång dag utomhus igår, eller hur, Sömntutan Savipix? ;)

LCH
10-09-2006, 13:58
God søndag fra Bislet, her surrer man rundt i febertåke på andre dagen, men det er ting som tyder på at influensaen begynner å slippe taket. Nydelig vær ute, men det blir vel indretjeneste i dag.

Utflyttet
10-09-2006, 14:16
Originally posted by LCH

God søndag fra Bislet, her surrer man rundt i febertåke på andre dagen, men det er ting som tyder på at influensaen begynner å slippe taket. Nydelig vær ute, men det blir vel indretjeneste i dag.

Et tu?

Tredje dagen her og det er lysning...

-A

Savipix
10-09-2006, 16:45
Originally posted by Christian

Sol och varmt i Svenska huvudstaden.
Och idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, är Formel 1 jag tänkte se om några timmar.
Bara vila idag, vart ju en lång dag utomhus igår, eller hur, Sömntutan Savipix? ;)


13 timmar i sängen var i längsta laget till och med för den unge Savipix. Nu sitter jag och skriver på min thesis och en rapport som skall lämnas till en kund i morgon. Ha en fin avslutning på dagen!

LN-MOW
10-09-2006, 16:52
Solen skinner i Atlanta. Fruen og eldstemann skal til til Florida og se paa et par universiteter. Dermed er minsten og jeg alene i et par dager. Saa da blir det vel 'bachelor pad' .. :p

Fotball paa TV om litt .. ikke akkurat noen stor match, saa vi faar se om jeg gidder. Real Madrid mot ett eller annet bondelag overfoeres i ettermiddag ogsaa ..

Ingen store planer - mulig vi tar en tur i parken og ser om det er noe action der.

Skal proeve aa faa med meg ABC-filmen om 9/11 i kveld - men ut fra forhaandsomtalen er det nok faktafeil til aa fjerne enhver serioesitet ...

Someone
10-09-2006, 16:56
Originally posted by LN-MOW
'bachelor pad' ..


????

Hva er det?

LN-MOW
10-09-2006, 16:58
'Ungkarsrede' ... eller 'sted hvor gutter og menn roter og spiser usunn mat' ...

Mao. ferie fra 'Tante Sofie' ..
:p

Someone
10-09-2006, 17:10
Skjønner....som single student kan jeg mye om det ;)

WestAir
10-09-2006, 17:20
God ettermiddag! Herlig å komme hjem til sol og (nesten) sommer etter to uker i Hellas.

Trety
10-09-2006, 23:15
Glad søndag kveld! Har akkurat vært vitne til at Start kjørte over Lillestrøm med 2-0 - slikt gleder et Start-hjerte (og det samme hjertet gleder seg over av FFK tryna skikkelig mot VIF også...^_^ ). Dermed skulle uken være reddet, og jeg ser for alvor frem mot Ajax-møtet i UEFA-cupen. :colgate: