PDA

View Full Version : God onsdag fra Seattle


dc-8-63
02-10-2019, 04:54
.....nærmere bestemt en tak terrasse på Curio visstnok et Hilton prosjekt - uansett flott utsikt i nydelig vær, en flott feiring av en milepæl i prosjektet for den lille bokhandelen. Vi er visstnok de første som leverer på den nye plattformen til IT avdelingen til bokhandlen noe som har vekket litt oppmerksomhet - ledelsen i AWS kommer på besøk neste uke - tror at det kvalifiserer til en IPA til
Ha en flott onsdag

Chriscross
02-10-2019, 05:21
Flere som tjuvstarte med meldinger fra feil dag her.

Har fortsatt ikke fått noen complimentary upgrade etter ca 853 flyvninger som Diamond med sas, og det skjer ikke denne uken heller. Trøsten er at rad 20 ble ledig på sk908 på torsdag. The High Line kan by på folk en mandag kl 10 også, men ikke like ikke som på søndager slik vi prøvde forrige tur til nyc.

Fant en tyrkisk restaurant med det klingende navnet Ali Baba i nærheten av hotellet, uteserveringen var det viktigste for oss. Tross alt nordmenn på tur som må nyte sol og 28 grader når den inntreffer i oktober.
I morgen er planen å flytte til Park Hyatt for en natt.

EB
02-10-2019, 06:07
Glad onsdag fra Røros. Klar for en dag med møter, m,ter og flere møter. Flytter oss videre til en gammel skyss stasjon litt nærmere Sverige i kveld for å sosialisere oss utenfor egne steder. Ha en topp onsdag du også...

B747-8
02-10-2019, 07:20
God onsdag fra Seattle!! Kult :) :) Det er ikke hver dag det er hilsen fra Seattle :) :)
God morgen fra Norge og L21 :)
Jeg var hjemme mellom 10 og 11. Og da virket det ikke som det var mange som var på Flyprat, bare de from US :)
Ha en fin onsdag :) :)

TriStar
02-10-2019, 07:53
God morgen fra Flytoget. Her har man stått opp alt for tidlig for å komme seg på dagstur til Stavanger. 8-flyet til DY og hjemover med SAS i ettermiddag. Muligens noe roligere på OSL grunnet høstferie? Må hvertfall finne meg en frokost... Ha en finfin onsdag[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

fluxie
02-10-2019, 08:11
God morgen fra L12 fra Mjøndalen til OSL. Dagen starter med frokost i Mjøndalen, lunsj i CPH, middag i BGO og kveldsmat i BOO. Til alle farende fanter vær stolt. #flystolt

Someone
02-10-2019, 08:16
Mornings fra Hvalstad. Her skal det sosialiseres sammen med andre pappaer i nabolaget. Delvis alene med barna i kveld, så spørs vel om løpetur blir omgjort til en økt på treningsrommet i stedet for. Ha en fin dag

FlyingDutchman
02-10-2019, 10:44
God morgen fra Trondheim!

I tillegg til t-shirt kom det to digitale pakkelapper. Nye reiseryggekk er ankommet. Det ble litt julaften i går. Passer meget bra at de kom nå, for da går det an å teste på tur på fredag. Basert på en anbefaling på et FF forum på fjasbok ble det https://nayosmart.com/products/almighty-travel-backpack i begge størrelser. Første inntrykk er at den minste passer helt perfekt til samboeren, og den litt større passer helt OK til meg. Ser umiddelbart at jeg ikke trenger den ekstra plassen som den største versjonen gir.
Arvingen ønsket seg en slik (minste versjon, for arvingen er tross alt mye mindre enn meg) til jul. Så får vel bare i gang og trykke på noen knapper igjen.

Ha en flott dag!

Bizflyer
02-10-2019, 10:59
God morgen fra det Sørlandske!

Her er man tilbake på åffissen etter et par dager på farta.
Høstferie for unga, men de sitter jo bare bak en skjerm og spiller allikevel.
Heldigvis ikke de store planene for dagen eller resten av uka. Heldigvis.

God onsdag ønskes!

Fnate
02-10-2019, 11:36
God morgen fra kontoret. Kontorering i dag, rett og slett. Så skal jeg si ting og spille en sang i Oslo i kveld.

Ferdig med den saken.

Ooooh, og så fikk jeg sikret meg billetter på BA salget like før det ble avsluttet i går. Sånn ca et kvarter før og sparte innmari mye penger. Pluss at jeg får fly Finnair hjem fra LAX i A350. Woohooo

Ha en fin en

Ruby
02-10-2019, 14:19
God onsdag fra SQ kantina på LHR. Her var det jaggu folketomt, nesten da.
Et par timer har en til å slappe av her i min favoritt på LHR før bolaget flyr oss hjemover.
Været er nydelig på disse kanter.
Ha en nydelig onsdag :)

LN-MOW
02-10-2019, 16:27
Hei, hå og fallerallan ... her slingrer Sirkus Svigerbeist videre og vi er klare for dagens motbakke. Tror det er på tide å gå gjennom medisinkabinettet hennes og se om jeg kan finne noe å lyse opp dagen med .. Inntil det skjer får jeg nøye meg med kaffe og bikkjekos.

Men nå skal det jobbes helt til klokken slår fire ...

roger
07-10-2019, 20:39
God morgen fra Trondheim!

I tillegg til t-shirt kom det to digitale pakkelapper. Nye reiseryggekk er ankommet. Det ble litt julaften i går. Passer meget bra at de kom nå, for da går det an å teste på tur på fredag. Basert på en anbefaling på et FF forum på fjasbok ble det https://nayosmart.com/products/almighty-travel-backpack i begge størrelser. Første inntrykk er at den minste passer helt perfekt til samboeren, og den litt større passer helt OK til meg. Ser umiddelbart at jeg ikke trenger den ekstra plassen som den største versjonen gir.
Arvingen ønsket seg en slik (minste versjon, for arvingen er tross alt mye mindre enn meg) til jul. Så får vel bare i gang og trykke på noen knapper igjen.

Ha en flott dag!Rekna med at sekken er med på tur no? Korleis er den å bære med litt vekt i?

FlyingDutchman
07-10-2019, 20:54
Rekna med at sekken er med på tur no? Korleis er den å bære med litt vekt i?

Både jeg og samboer er strålende fornøyd!
Sekken min var totalt 8kg og det var null stress.
Ekstraplassen kom forøvrig godt med, fikk plass til mine Bose headset på toppen. Likevel, så hadde jeg fint klart meg med den minste også.