PDA

View Full Version : Endelig mandag


EB
30-09-2019, 06:08
God morgen fra Ris. Nespresso i kopp og kropp. Hjemmekontoret åpnes om noen minutter før et par ærend i sentrum. Mandag betyr og byr på trening. Ha en bra start på uken du også.

FQTV
30-09-2019, 06:17
Nettopp blitt mandag her i sone -6 til norsk tid.

Livlig stemning med live musikk og en eller annen kråke som synger. Noen ganger OK, men for det meste så vil ørene blø. På tide å gå videre.

Ellers er innsjekken gjort på SK 908. Kjempe fornøyd med at budet mitt gikk gjennom. Det samme skjer neppe om ti dager når det skal flys over dammen igjen, og om 21 dager på returen.

Ha en fin uke.
FQTV


Sent from my iPhone using Tapatalk

ForeverSAS
30-09-2019, 06:20
God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor det er grått og vått, og noen har til og med spådd snø ila dagen i dag og i morgen. Usj, vedkommende burde vært innesperret.

Nåvel, jobben kaller uansett, så her er man straks på vei ut døren for en innsats i kommunal regi, før det blir hjem sånn rundt klokken 14.30. I ettermiddag får man se an været tror jeg, men man skulle vel egentlig fått unna en liten treningsøkt tror jeg.

Ha en fortreffelig en. :)

B747-8
30-09-2019, 06:30
Martin sier at jeg skal Google :8:
God mandags morgen fra L21 til Lysaker. Da er det ny arbeids uke :)
Jeg ønsker at jeg kunne få besøke førerhuset på det toget jeg er på nå. Martin sier at det kan søkes med Google :8: Har Martin rett der også :wow:
Ha en fin mandag :)

Martin
30-09-2019, 06:52
Martin sier at jeg skal Google :8:

God mandags morgen fra L21 til Lysaker. Da er det ny arbeids uke :)

Jeg ønsker at jeg kunne få besøke førerhuset på det toget jeg er på nå. Martin sier at det kan søkes med Google :8: Har Martin rett der også :wow:

Ha en fin mandag :)



Nei, men det går sikkert an å Google seg fram til et bilde av hvordan det ser ut.

Ikke verdens beste morgen. Første dag etter en ukes ferie. Ute er det mørkt, og på radioen sier de at det er lang kø pga. en ulykke på E6, noe TomTom-appen min kan bekrefte. Frister veldig å bli under dyna, for å si det sånn, men det fyller vel ikke lønnskontoen.

Ha en god en enten man sitter på E6, L21 eller hvor enn man måtte sitte. Eller stå.

Hickok
30-09-2019, 07:55
God morgen fra SK802 eller Scandinavian Air Services, som pilot speaking kalte det for. På vei til Horten for noen dager der. Håper bare det hvite pulveret holder seg unna en stund til.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

roger
30-09-2019, 08:10
Vi har fått nytt bussopplegg her i Trondheim. Og av og til får ruteopplegget + andre sin desperasjon om å trykke seg inn på ein full buss den konsekvens at eg får 24 meter buss åleine.. Måtte dele med ei dame til i dag då. Denne bussen var heldigvis nettopp det minuttet forsinka slik at eg rakk den. Og no har den smekk fulle bussen framom plukka opp folk flest på resten av haldeplassane også.

Så good morgon herifrå. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190930/130d0ce48b4f302278f4a3cd083ce0da.jpg

Fnate
30-09-2019, 09:26
Trøtt morgen fra toget. Kontordag venter. Faktisk den første kontordagen uten skuldrene oppunder øra siden i Juli en gang. Ganske magisk. Sånn skal det også fortsette nesten et par uker.

Hvis alt går etter planen...

I kveld blir det opp til Bestemor der elefanten har vært og plukket poteter.

Ha en fin en

FlyingDutchman
30-09-2019, 09:27
God morgen fra Trondheim!

Dagen holdte på å starte dårlig. Skiftet dekk i går, men fant ut at en funkelny felg ikke passet (i motsettning til de andre 3). Hadde allerede forberedt alle hjul og løsnet muttere, men siden jeg ikke fikk skiftet alle dekk, måtte en aksel stå igjen. Og så oppdaget jeg en rar lyd under kjøring i morges... viste seg at jeg hadde glemt å skru til de siste muttere av dekket som ikke ble byttet. Teit. Men, fikk nå skrudd på mutterne igjen, uten noe mer drama. Og felgleverandør sjekker hva som har skjedd feil med feilvaren og fikser ny felg.

Bra jeg ikke hadde møter i dag morges :)

Ellers gleder jeg meg til å endelig fly "langt" igjen, på fredag. BNA via EWR. I det noen her på forumet kalte tredje klasse (pluss). Noe som jeg mener er bra nok for OSL-EWR på en dagflight.

Ha en flott uke!

Ruby
30-09-2019, 11:40
God morgen fra London. Bolaget sto for en glitrende service på turen over hit i går og mytransfer.com stilte opp med dresskledd kall og spell ny MB.
Ellers har vi allerede gått på oss over 6k steg, så vi beveger oss endel.
Straks går turen til Warner Bros Studio og rundtur i Harry Potter`s verden.
Ha en glitrende flott mandag :)

Polaris
30-09-2019, 12:04
Ikke noe tog her, men V6'en bragte meg til jobb i mårrest uten problemer. Første gang siden 3 ukers ferie. Første som møter meg er tidenes mest sure, bitchy kollega-dame som måtte surke over at jeg kjører 25km/t framfor 20km/t her inne i rød sone. Den dama bør få seg et solid ligg, ett liv og friere tøyler. Hun var helt hysterisk og ville ikke roe seg ned, selv om jeg spurte hvorfor hun eser seg så opp på en Mandag morgen... :lol:

Jeje, kaffe og sjokolade for å holde ut de tungtrådde timene her, lite spennende som skjer og rar uke med fri på Torsdag pga "17Mai-feiring" :)

Someone
30-09-2019, 13:36
God dag fra Hvalstad. Der kom også solen etter en heller våt formiddag. Nespressomaskinen har fått kjørt seg i dag, og i kveld får jeg satse på en løpetur. Ha en fin dag

KnutW
30-09-2019, 14:07
... surke over at jeg kjører 25km/t framfor 20km/t her inne i rød sone.

Hvordan vet hun hvor fort du kjørte in der roten Zone? Står det en måletavle alà de man har langs veien (og når/hvordan ble den kalibrert sist?) eller sto dama i veikanten med egen laser..?

LN-MOW
30-09-2019, 14:08
G'morgen ... her må det preppes for Bøtteballetten før man stikker ut og gjør et par ærender. Siste dag i september og fortsatt full sommer. Det blir ihvertfall ikke mulig å slå nedbørsrekorden for dette året, med mindre noe svært drastisk skjer i ettermiddag. Tangere kanskje, men ikke slå.

Velvel - fortsatt god resten-av-september, wherever you are ...