PDA

View Full Version : Glad onsdag fra Røros


EB
25-09-2019, 06:03
God morgen fra Vertshuset Røros. Her er det fantastiske høstfarger... Nå venter en dag med interne møter før det vel blir en bra tur på beina i ettermiddag. Ha en bra onsdag der du er.

Scandinavien_Airlines
25-09-2019, 06:35
Go Onsdag fra Næstved hvor det er min fødselsdag, dagens flyvning går ned til bageren efter kage, kako og boller, alt imens jeg venter på flyvningen imorgen til GOT fra CPH

FQTV
25-09-2019, 06:58
Gratulerer med dagen til deg [emoji3595]
Og god morgen til dere andre.

Vekkerklokken står på 0830. Hvorfor eg er våken kl 05 vites ikke men det er like greit å bare stå opp.

Kun en avtale kl 10, ellers intet å gjøre. Føles litt befriende. Muligens det blir litt planlegging av utesteder i NYC på helgens Mileagerun.

FQTV


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fnate
25-09-2019, 09:16
Makan fra toget. Oppe litt før tidlig i dag for å levere bilen på service. Jeg har visst kjøpt serviceavtale så det var en god nyhet som jeg sikkert burde visst om fra før.

Nå en tur på kontoret før jeg flyr til Stavanger for å si ting og spille en sang i kveld, mens Elefanten holder de som jobber i kiosken på Scandic Sola travle.

Ha en fin en

FlyingDutchman
25-09-2019, 09:18
Tidlig morgen fra Gløshaugen!

Har allerede vært her en halvtime... A-menneskeoppførsel dette her.
Ser det er friends and family tilbud, så får vel bruke litt tid på å se etter billetter.

Ha en flott dag!

Martin
25-09-2019, 09:25
God morgen fra hekken til Silja Symphony på veg inn Stockholmskjærgården. Har sett styggere ting enn dette:

47736

darkcho
25-09-2019, 09:55
God morgen fra hovedstaden. Dagen tilbringes på kontoret, før det skal søkes opp hyggelige tilbud i Sas Friend and Family på kvelden.


Ha en fin onsdag!

SudCaravelle
25-09-2019, 11:04
God morgen fra innenrikskantinen.. Yasmine skulle hatt Nobels fredspris. Vestlandet til i morgen og hjem til sjøslag på Aker Brygge i morgen. Godt det er snart helg..

(Som vanlig er jeg overrasket over hvor høyt folk tør å snakke sensitivt/negativt med firmanavn og fulle navn høyt i telefonen)

Martin
25-09-2019, 11:11
(Som vanlig er jeg overrasket over hvor høyt folk tør å snakke sensitivt/negativt med firmanavn og fulle navn høyt i telefonen)



Er da man skal ta opp telefonen, late som man jobber for en konkurrent, «ringe sjefen» og si (minst like høyt): «Du, jeg hørte akkurat noe interresant fra *sett inn navnet på vedkommendes arbeidsgiver*.

TriStar
25-09-2019, 11:21
God formiddag fra DY330 sånn ca over Svartisen. Dagstur til Bardufoss og Indre Troms. Ganske glissent i kabinen, så god plass på treseteren. Hyggelig crew har nettopp servert kaffe og melder om ankomst 10 min før rute. Skal forsøke Sixt fasttrack for første gang. Leie forhåndsbetalt på mobil og nøkkelskap på BDU som også skal åpnes med mobilen via «Sharebox». Blir spennende å se om man får seg leiebil. Ha en strålende onsdag, med eller uten ullgenser og allværsjakke[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
25-09-2019, 11:34
Mornings fra L1 i retning Hvalstad. På tur tilbake med arvingen for å pappapermiere i nærheten av Nespressomaskinen resten av dagen. Ha en fin dag

Martin
25-09-2019, 21:15
Er da man skal ta opp telefonen, late som man jobber for en konkurrent, «ringe sjefen» og si (minst like høyt): «Du, jeg hørte akkurat noe interresant fra *sett inn navnet på vedkommendes arbeidsgiver*.



Forøvrig er det en ansatt i et større kjent norsk dameblad som er litt nervøs for å komme på jobb i morgen etter «litt for mye» i Stockholm i går. #historierfraloungen