PDA

View Full Version : Glad onsdag fra Ris

EB
18-09-2019, 05:58
God morgen alle sammen. Klar for litt hjemmekontorering her hjemme før dagen tilbringes som meddommer i Oslo Tingrett. Ha en bra onsdag du også.

ForeverSAS
18-09-2019, 07:17
God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor det fortsatt er vannlekkasje fra oven.

Nåvel, her ble planen om en fridag skutt i senk, da det er lite folk på renhold. Dermed trår undertegnede til i et par-tre timer, sånn for og få unna det verste.

Etterpå bærer det inn til Orkanger for litt nødvendige innkjøp og påfyll av kjøleskapet, og dernest er det bare fri resten av uken. Fra i morgen og ut helgen skal nabobikkja overnatte da naboene drar til Krakow i morgen.

Ellers ble det jo en litt stri start på uken på denne kanten: https://www.avisa-st.no/nyheter/2019/09/16/87-beboere-isolert-19953599.ece

Jeg bor dog på rett side, og kunne bare dra hjem- stort mer kunne man ikke gjøre. Så håper vi veien er oppe igjen på mandag.

En fortreffelig en ønskes. :)

B747-8
18-09-2019, 07:40
God tidlig onsdag morgen fra L21 til Lysaker.
Jeg håper toget kjører hele veien i dag. For i går da bare plutselig innstilte de toget. Og alle måtte finne andre måter å komme seg til Lysaker på. Ikke bra....
Ha en fin onsdag :)

Bergern
18-09-2019, 08:20
God morgen fra Tunhovd!
Merkelig nok holdt temperaturen seg rett over null natten gjennom. Er vannets frysepunkt en faktor, eller er det bare tilfeldig og at jeg har glemt alle gangene vi opplevde rett under? Kanskje man skulle kjøpe seg en gradestokk i kelvin, så slipper man sånne funderinger.
Overvelmende onsdag ønskes!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190918/f9e5c72ca74e1ba880f0af63ef53796b.jpg

Someone
18-09-2019, 09:07
God morgen fra Juan les Pins. Begynner med «desserten» mens vi venter på egge-kokken skal komme på jobb. Noen skyer i morgentimene, men når selv jeg sitter i shorts og t-skjorte skal man ikke klage. Planen er en tur til Antibes for lunsj etterpå

Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190918/fc42845bbb2f7f7f67f6fd6b6e92b5bc.jpg

Martin
18-09-2019, 09:35
God onsdag.

Bra start på dagen ved at en luring klarte å parkere oppå et autovern på E6 og lagde kjempekø fra minst Kløfta til mellom Gran og Berger. Var lut og kjørte en annen veg, men et par pulter var tomme da jeg kom på jobb pga. samme kø. Også onsdag som er den roligste dagen #hinttavsarkasme.

Fortsatt optimist ang. Viking-Lotto. At potten er det samme tallet som fødselsåret mitt tar jeg som et tegn. Også er det bare tre arbeidsdager til ferie.

Ha en god en :)

Bergern
18-09-2019, 12:35
Planen er en tur til Antibes for lunsj etterpå

Ha en fin dag

Skal man til Antibes, bør man spare lønsj-drammen til en god absint :D
https://no.tripadvisor.com/Attraction_Review-g187217-d4081910-Reviews-Absinthe_Bar-Antibes_French_Riviera_Cote_d_Azur_Provence_Alpes_ Cote_d_Azur.html

Fnate
18-09-2019, 13:34
God formiddag fra Frankfurt. Venter på boarding til Oslo. Litt forsinket men ikke helt krise.

Ikke sånn superimponert over LH business fra Denver. Ikke noe amenity kit og ikke noe "club kitchen". Men artig med lille solo-setet i 747'en.

Gleder meg fælt til å klasse rompa i sofaene hjemme nå...

Ha en fin en

LN-MOW
18-09-2019, 14:01
God formiddag fra Frankfurt. Venter på boarding til Oslo. Litt forsinket men ikke helt krise.

Ikke sånn superimponert over LH business fra Denver. Ikke noe amenity kit.

Sjekket du rommet hvor hodetelefonene ligger? LH deler ikke ut, de er forhåndsplassert.

G’morgen. Etter gårsdagens ståhei med flytting av svigerbeistet, håper jeg på en rolig dag. Vi fikk ihvertfall ingen telefoner i natt, det er et godt tegn.

Ser ut til å bli nok en sommerdag. Septemberrekordene ryker i hopetall, men nå ser det ut til at ihvertfall nettene blir litt kjøligere. Aircond-anlegget gleder seg.

Men nå frokost ......

Fnate
18-09-2019, 14:06
Sjekket du rommet hvor hodetelefonene ligger? LH deler ikke ut, de er forhåndsplassert.

G’morgen. Etter gårsdagens ståhei med flytting av svigerbeistet, håper jeg på en rolig dag. Vi fikk ihvertfall ingen telefoner i natt, det er et godt tegn.

Ser ut til å bli nok en sommerdag. Septemberrekordene ryker i hopetall, men nå ser det ut til at ihvertfall nettene blir litt kjøligere. Aircond-anlegget gleder seg.

Men nå frokost ......Nei det sjekket jeg ikke. Men det så nokså trangt ut til å skulle være noe der. Og IFE funket uansett ikke på mitt sete, selv etter noen restart. Så jeg trengte dem ikke, og ergo sjekket jeg ikke. Men da var det sikkert der.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk