PDA

View Full Version : God lørdag morgen fra Ris

EB
10-08-2019, 06:10
God morgen og gratulerer med dagen til Someone.

Nespresso i koppen og snart klar for dagens første kjøretur med det nye leketøyet som står på gårdsplassen. Men vi skal vel også få begveget oss til fots i løpet av dagen...så da er det vel bare å starte opp.

LN-MOW
10-08-2019, 06:24
God natt lenger vestfra.

RJon
10-08-2019, 07:26
God alt for tidlig lørdag fra GLA.

Fant ut i går at jeg var lei av regnet, og rauk på en booking til Sør-Europa. KLM får æren av å ta meg avgåde i dag.

Fant ut at det var for galt å ikke teste ut BA's nye A350 mens jeg var på tur. Det krever overnatting på LHR hjemover, men da får jeg med meg enda en ny type på kjøpet, A321NEO. Har heller aldri prøvd BA's Club, så det blir enda en første. Rapport kommer om det er interresse for det.

Ha en finfin lørdag folkens! [emoji3]

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

robertaas
10-08-2019, 08:52
God morgen fra Odense. Skal etter hotellfrokost avgårde til et slott langt uti perifierien. Ikke helt enkelt reise kollektivt dit, men skal få det til. Skal etterpå tilbake til byen og se hva jeg finner av eventyr her.

Tok en runde i byen igår og merket at mye av sentrum var sperret av for ombygging. Når man bygger et eventyrkompleks og museum over 9 mål midt i en by og i tillegg bygger på andre prosjekter rundt så merkes det. Her skal man virkelig invesere i turismen. Hadde altså gjort dårlig research og burde egentlig kommet hit i 2021 når de er ferdig.

Ha en god en alle som har kommet litt for tidlig.

Someone
10-08-2019, 09:20
Mornings fra L1. Dagen ble startet med godt bakverk fra Morgenlevering. Men mulig det må bli mer kaker og espresso etterhvert. Familien er sendt avgårde til svigers, mens jeg er på vei til et utdrikningslag. Så ligger an til en brukbar dagfyll [emoji13]

Ha en fin dag

Concorde98
10-08-2019, 09:55
God morgen fra Lillestrøm. :) Gratulerer så mye med dagen til Someone!
Da var ferien på det nærmeste omme. Men det blir flytur om et par helger igjen heldigvis!
Observerte i går en person som nektet og høre på kabinsjefen. Vi rullet allerede mot rullebanen da en kvinne med hijab løp fram og satte seg i SAS Plus. Mye ledig der tenkte hun nok. Det så kabinsjefen og grep inn. Hun snakket ikke svensk eller engelsk så kabinsjefen måtte peke og prøve lenge før hun flyttet seg... Ikke ofte man ser noen ikke følger ordre så åpenlyst! Under landing på OSL i går drev min sidemann og sendte tekstmeldinger. Ja, det er mange forskjellige mennesker rundt omkring! ;)
Ha en fin dag alle sammen! :)

Fredrik74
10-08-2019, 10:10
Trist morgon från BMA där flyget till MMX är försenat med minst 2 timmar.

Ser samtidigt på FR24 att GOT-SPU med BRA är på väg tillbaka till GOT.

Martin
10-08-2019, 10:17
God lørdag.

Grattis til Someone!

Planer for dagen her, er å ta turen til Moss der Smokie spiller i kveld. De med den «Lay back in the arms of someone». Værmeldinga derimot, tyder på at de gjerne kan droppe «Have you ever seen the rain?». Så får vi se om man finner ut hvem Alice er...

Prøver også å komme over gårsdagens bookingblemme da jeg skulle booke togbillett hos SJ. Fram og tilbake er dobbelt så dyrt, eller ‘no.

Ha en god en :)

Henshaw
10-08-2019, 10:24
Morn fra linje 3 på T-banen. Blir en dag litt i treningens navn, da klubben har besøk av litt div sensei fra Australia og Malaysia. Tradisjon tro siden jeg har hatt lang ferie fra kampsporten blir jeg nok fantastisk støl i morgen

Fnate
10-08-2019, 11:13
God morgen fra Setesdal. Har vært på rundreise til onkler og tanter. Nå bærer det til Gaustablikk.

Ha en fin en

FlyingDutchman
10-08-2019, 12:17
God morgen fra Hammerfest!
Hotellfrokost er inntatt og er klar for en liten runde i sentrum. Må tømme polet for godsaker, for i kveld er det fest, hva annet er det å gjøre i en ‘by’ med ‘fest’ i navnet? (Jeg klarer bare ikke å venne meg til at steder med over 5000 innbyggere kalles for by i dette landet)

Ha en flott lørdag :)

SudCaravelle
10-08-2019, 14:06
God morgen og gratulerer til Someone.

Hadde en liten seiersdans her før frokosten da en svenske bekreftet at 10 gufne timer i LH A380s andre klasse er nå sete 1A. Greit å fly komfortabelt når det bare er en kort weekend i Miami for å besøke fattern.

Nå er det snart nedover til Continental for en sen lunch med dragen og to av arvingene.

FBI2012
10-08-2019, 14:06
God morgen fra Buenos Aires! I dag går reisen videre til Córdoba, den nest største byen her i Argentina. Jeg har aldri vært der tidligere, så det ser jeg frem til. Alltid interessant med litt nye steder. Kjenner meg dessuten litt små-"crancky"(som en Diego Maradona) etter flere dager i denne argentinske hovedstaden med høyt tempo og hissig lynne, så det skal bli godt å komme seg litt ut i provinsen.

Buenos Aires har 2 flyplasser, men jeg har valgt å reise med Aerolíneas Argentinas fra den mindre flyplassen; Aeroparque Jorge Newbery, som ligger rett utenfor den spennende bydelen Palermo sentralt i Buenos Aires. Denne flyplassen har kun internasjonale flighter til Uruguay, ellers kun innenriks ruter. Norwegian benytter seg av denne flyplassen vissnok. Dette blir også en ny opplevelse.

Ha en fortsatt fin lørdag der hjemme eller ute i andre steder av verden!

LN-MOW
10-08-2019, 14:22
Hrm.. hei. Allerede vært ute og jaktet frokost med godt hell til tross for duggete brilleglass. CB’ene er allerede under oppbygging i horisonten og meterolygene har akkurat endret værmeldingen tilsvarende ..

Men hva gjør vel det? I dag er det PL-lørdag igjen ........ :up:

Bizflyer
10-08-2019, 15:31
God ettermiddag fra det Sørlandske!

Deilig å komme hjem etter en uke på farten. Regnvær både lørdag og søndag betyr at jeg bare skal være hjemme og gjøre ingenting bortsett fra å bælme ned noen demokratiske øl.

Ikke rart jeg drikker i sånn et drittvær...

God morgen fra Odense. Skal etter hotellfrokost avgårde til et slott langt uti perifierien. Ikke helt enkelt reise kollektivt dit, men skal få det til. Skal etterpå tilbake til byen og se hva jeg finner av eventyr her.

Tok en runde i byen igår og merket at mye av sentrum var sperret av for ombygging. Når man bygger et eventyrkompleks og museum over 9 mål midt i en by og i tillegg bygger på andre prosjekter rundt så merkes det. Her skal man virkelig invesere i turismen. Hadde altså gjort dårlig research og burde egentlig kommet hit i 2021 når de er ferdig.

Ha en god en alle som har kommet litt for tidlig.

Sjekk ut jernbanemuseet i Odense. Ligger rett ved hovedbanegården. Utrolig mye gøy å se på der!

FBI2012
10-08-2019, 16:47
Fint flyvær i Buenos Aires i dag:)