PDA

View Full Version : Snart halvveis, det er onsdag!


Bergern
31-07-2019, 06:24
Doven tirsdag følges av lat onsdag. Eller ferie som det også kalles.
Luftfuktigheten kommer stadig i klumper, men et lite solgløtt kjempet seg gjennom.
For dem som liker spiontrillere, kan jeg anbefale denne av C. Cumming.
Overordentlig hyggelig onsdag ønskes!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190731/ad3da4f8b27117cbb4e585662a08814b.jpg

EB
31-07-2019, 06:53
Glad onsdag fra Ris. Digger kjøligere netter...men nå er det på tide å starte opp arbeidsdagen. Møte med ny togleverandør på formiddagen - blir definitivt en spennende dag. Satser på å få gått en del i løpet av dagen også...bra onsdag ønskes.

Someone
31-07-2019, 07:49
Mornings fra Sandefjord og Scandic Park Hotell, et Scandic hotell som ser relativt lite «Scandic» ut. Venter på at frokosten skal åpne, før det blir en dukkert. Ender opp på Tjøme i kveld. Ha en fin dag

Concorde98
31-07-2019, 09:51
God morgen fra Bad Reichenhall. Skyet i dag og en nydelig kjølig temperatur ute. Lat onsdag i vente, kun et kjøpesenter besøk planlagt i Østerrike, ellers får man se hva dagen bringer. :) Ha en fin en!

Ruby
31-07-2019, 10:15
God morgen fra hula i Bergen. Ute har vi et skikkelig grisevær, så da var det liten tvil da spørsmål om ekstraarbeid tikket inn på SMS på morgenen. Så nå er vi i gang med en 16-timers hvorav 8timer er overtid og således fyller vi greit på feriekontoen.
Utover det, lite å melde.
Ha en nydelig onsdag :)

Chriscross
31-07-2019, 10:59
God dag fra Bergen. Tåke offshore gjorde at jeg sikret sen utsjekk fra hotell, men da det var 47 min til avgang sjekket jeg ut på App. Dere kan jo gjette hva som skjedde 45 min før avgang, jo 2 t forsinkelse. Egentlig en liten sak, men den blir større når en skal være våken hele natten. Og været er som allerede nevnt i tråden slik det pleier være i Bergen. Også sitter det en fyr og snorker høyt...

Deg er med andre ord stor sannsynlighet for at dagen ender bedre enn den har startet:-).