PDA

View Full Version : God lørdagsmorgen fra Arlanda


Bergern
27-07-2019, 07:00
God morgen fra Arlanda!
Ser ut til at charterkjøret snart er i gang. Selv skal jeg bare hjem. Via AMS, selvfølgelig :D
Strøken lørdag ønskes!

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190727/1c3a24900fce7f1e7e9beb3976db2133.jpg

dc-8-63
27-07-2019, 07:18
Verdens beste lille øy....nyter en « Head full of Dynomite» fra Fremont Brewery - en øl Sudcaravelle mener er for Hipsters - men en Hipster fra Kolbotn ? En stasjon som Someone ønsker sterkt går i glemmeboken, uansett det smaker utmerket etter en interessant uke hos den lille bokhandlen (Discus avdelingen) hvor en pusler med GDPR og China data arkitektur, det går med store mengder kaffe og Chime møter

Someone
27-07-2019, 07:19
God morgen fra Hvalstad. Litt deilig å være hjemme på hedensk grunn i dag, i hvertfall for noen dager. Kona stikker avgårde på et utdrikkingslag, så her blir jeg værende med to barn og klesvask. Akkurat i dag hadde det vært kjekt med au pair [emoji13]

Vel vel, den første nespressoen er unnagjort. Ha en fin dag

EB
27-07-2019, 07:55
God lørdag morgen fra et alt annet enn et stille og rolig Beitostølen. Frokost før vi skal ut på tur...badet her i går og i dag blir det nok et bad enda høyere til fjells. Til et juv i Valdres for å oppleve Frikar igjen i kveld. Bra lørdag:-)

robertaas
27-07-2019, 08:12
God lørdag fra Mainz som har Sommerlichter i helgen. Trodde det var sommer og hetebølge her, men da jeg kom ned til festivalområdet ved elven så det nesten ut som julemarked der. Spiser og drikker tyskertene virkelig det sammen om det er minus 10 eller pluss 40?
https://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=47282&stc=1&d=1564204006

Skal idag prøve få meg litt klassisk båttur på elva til byen som Burt kanskje kommer fra.

Ha en god en alle som tok musikkgåten.

Ruby
27-07-2019, 12:22
God lørdag fra Stavanger. Ute er det varmt som rakker’n, så aircondition jobber hardt og gjør livet inne behagelig. Utpå eftan er det ut på glad-mat-festival for tredje dag på rad men satser på å ikke bli for sen.
Ha en fiiin en :)

Fnate
27-07-2019, 12:40
God morgen fra Helgeroa. I går ante jeg fred og ingen fare der jeg skulle til å åpne meg en øl. 20 minutter senere satt jeg i steden i bilen, etter at Storsmurfen hadde bestemt oss for helgebesøk hos Svigerfam nr2.

Ha en fin en!

Martin
27-07-2019, 12:50
God morgen fra Helgeroa. I går ante jeg fred og ingen fare der jeg skulle til å åpne meg en øl. 20 minutter senere satt jeg i steden i bilen, etter at Storsmurfen hadde bestemt oss for helgebesøk hos Svigerfam nr2.

Ha en fin en!

(My bolding) Makan! Holder det ikke med en svigerfamilie?

God, varm lørdag herfra. Fint lite planer for dagen og helgen.

Ha en god en :)

Fnate
27-07-2019, 12:53
(My bolding) Makan! Holder det ikke med en svigerfamilie?

God, varm lørdag herfra. Fint lite planer for dagen og helgen.

Ha en god en :)Det gjør jo ofte ikke det og årsaken er jo gradvis mer og mer vanlig :)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Bergern
27-07-2019, 13:12
Det gjør jo ofte ikke det og årsaken er jo gradvis mer og mer vanlig :)

Sent fra min SM-G955F via TapatalkMen man har vel stort sett én av gangen, her oppe hos oss :)

ForeverSAS
27-07-2019, 13:28
God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Hvor ordet varmt langt fra er tilstrekkelig, har passert det for lengst.

Her har moderen og samboer vært innom med et flunkende nytt spisebord, som viste seg å være en anelse større, i alle fall i eske-form, enn hva jeg hadde trodd. At vi overhodet fikk det opp i 2 etasje er nesten utrolig. Kunne nesten like godt manøvrert en lastebil opp trappen...

Nåvel. Første del av nye spisestue er på plass. Neste del blir å kaste ut en gammel sofa og en seksjon samt å vaske litt, men det får vente til noen skrur ned litt på plussgradene.

En fortreffelig en ønskes. :)

ToreD
27-07-2019, 15:30
God lørdag fra Stavanger. Ute er det varmt som rakker’n, så aircondition jobber hardt og gjør livet inne behagelig. Utpå eftan er det ut på glad-mat-festival for tredje dag på rad men satser på å ikke bli for sen.

Ha en fiiin en :)



Da sees vi kanskje!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fnate
27-07-2019, 16:19
Men man har vel stort sett én av gangen, her oppe hos oss :)

Blir jo på en måte et definisjonsspørsmål :)

learjet
27-07-2019, 23:56
God kveld fra Nittedal

Siste delen av ferien har startet.
Rolig dag med bading tur i skogen og bading i et herlig tjern (Kjulstjern for lokale)

I morgen blir det å sale opp for en rask tur til Verdens Ende. Og hvis sol og måne er i riktig vinkel så kommer datteren over fjorden fra Koster hvor hun har tilbragt helgen i båt sammen med en venninne og hennes familie. Bare bitte litt misunnelig på den turen.

Senere i uken blir det tur til Mumilandet.

Og vedrørende svigerfamilie diskusjon. Hadde jeg hatt mer enn en svigermor. Da hadde behovet for tung terapi vært overhengene ��

Martin
28-07-2019, 00:04
Apropos, så har jeg en teori om hvorfor jeg fortsatt er singel: Mine svigerforeldre kunne dessverre ikke få barn.