PDA

View Full Version : Glad tirsdag fra Røros


EB
16-07-2019, 06:14
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for å gå en liten omvei til jobb på morgenkvisten. En del interne møter med diskusjoner rundt skifte av ulike leverandører i transportsektoren neste år. Ha en bra tirsdag du også.

TriStar
16-07-2019, 07:19
Morgenstund har gull i munn... Om det enda hadde vært en kaffekopp å oppdrive her kl 6 på morgenen... God morgen fra Hotell Ivar Aasen i Ørsta. Ser ut til å bli godvær dag, så da får man ut å nyte det etter frokosten er fortært. Ha en finfin tirsdag[emoji846]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190716/ffab8c5adceb38a081215aa4aee37240.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Someone
16-07-2019, 07:54
Mornings her fra Danmark. Værmessig tyder det på at badingen blir i bassenget i dag også. I går ble Ebeltoft Gårdsbryggeri besøkt, så har litt i kjøleskapet som da må testes ut. Ha en fin dag

Scandinavien_Airlines
16-07-2019, 08:47
Gladlig Mandag fra Næstved Danmark, idag står den på ferie her hjemme, og huslige sysler der skal passes, det også dejligt :-), klokken, den bedste tid på dagen, 7:47 morgen :-).

SQ 777
16-07-2019, 08:48
God morgen fra Lillestrøm.. I dag er sen viktig dag i historien, 50 år siden Apollo 11 dro i retning av månen og landet den 20. juli.

Selv glemmer jeg aldri den 20. Var utskremt utvekslingsstudent til Seattle Post-Intelligencer.

Så landing på månen i avisa.. Alt styr med å få avisa ut på gata med denne nyheten. Det ble påstått dette var første avisa ute i USA. Har selv den fortsatt.

Chriscross
16-07-2019, 08:54
God dag fra Bali hvor vi hvistnok har opplevd kraftig jordskjelv i følge norske medier. Var bare litt risting i 10 sek. I dag går turen fra Anantara til Hilton Garden In som blir base for litt sightseeing.

Ruby
16-07-2019, 09:07
God morgen fra hula i Bergen. Kan melde om fint, dog litt for kaldt vær til sommer å være. Har fått sjekket inn hos bolaget som flyr hjem til SVG på eftan. Ellers helt tydelig at det er ferietid, for her er det dørgande stille.
Nyt tirsdagen :)

FQTV
16-07-2019, 10:21
Morn fra Reykjavik.

Natt 6/6 done. Nå frokost og hjemreise.
Flyr med den lokale transportøren i Saga Class som er et nytt produkt for meg.

[emoji1127] var jo kjekt. Dyrt, men fantastisk mat de har her oppe. Langoustine suppen på Lobsterhouse var så god at eg måtte ha to av den når vi var innom.

Ja ja, salaten får vente litt til.


Sent from my iPhone using Tapatalk

FlyingDutchman
16-07-2019, 11:18
God morgen fra bartebyen!

Alt er så bra som det kan bli. Begynner å glede meg til ferie, og det ser ut som sykehusopphold avsluttes et par dager før avgang.

Ha en strålende dag!

jcnorway
16-07-2019, 11:23
God morgen fra Borgo val de Taro!

Sen frokost inntatt, deilig kaffe og kake fikk man også på morgenen. Solen skinner fra skyfri himmel og nå står en dag i utfluktens tegn på programmet. Hertz leverte oss en Jaguar F-Pace i stedet for Audi Q7. Funker det også, mer enn god nok plass til 2 voksne og 1 barn [emoji6]

Ha en finfin dag!

ForeverSAS
16-07-2019, 13:10
God dag fra Snillfjord. :)

Skyet og grått her, men loves bedre til kvelds.

Nåvel, her vaskes klær som etter hvert skal ned i en koffert for årets første ferietur. Ferden går ikke fryktelig langt avgårde. Bare over fylkets store fjord med en ferje og en time med bil til Åfjord. Det faderlige opphavet skal avlegges en visitt en ukes tid. Står oppført som ferie, men gamlingen har visst et og annet prosjekt på gang, så tviler på at det blir en uke med kun hvile og rekreasjon....

En fin fin en ønskes. :)

LN-MOW
16-07-2019, 14:57
G’morgen fra Taket - nærmere bestemt taket på International Park & Ride på ATL. Droppet guttungen hos United, hentet litt frokost og parkerte meg her i påvente av at rushtrafikken gir seg litt.

Kan vel bytte det dårlige mobilbildet jeg lastet opp først ut med noe bedre .. mer i bildeforumet.

http://enfb.net/Flybilder/190716_ATL/N605UX.jpg

SudCaravelle
17-07-2019, 02:52
God kveld fra bassengkanten. En meeeeget lang dag oss som startet meget bra på Jet Runway Cafe etterfulgt av et drøyt seks timers shoporama hvor dragen har dratt in nok eurobonuspoeng for noen godturer utover..

En rask middag på en lokal Hooters og nå litt spagetti-øl i solnedgangen mens dragen knatrer jobb på PCen sin.

Natta

47238