PDA

View Full Version : God morgen, fra Asker Øst


Someone
03-07-2019, 09:01
Mornings fra Eastside i Asker, nærmere bestemt Billingstad stasjon. Bilen er levert på service, så da blir det L1 herfra i stedet. Så får man starte på dagens oppgaver. Ha en fin dag

Henshaw
03-07-2019, 09:16
Noen er i Asker Øst, mens her er man vel på Østre Aker.
Tre dager på jobb igjen før det er ferie, samtidig benyttet man gårsdagen til å booke enda litt mer ferie. Langhelg i Lisboa på bursdagen til samboeren, hun vet om reisen, men aner ingenting om hvilken klasse jeg booket i. Ble også greit overrasket da jeg valgte seter på LIS-FRA og det var 2-2-2 i biz, viser seg jo at LH flyr med A346 der den dagen vi reiser hjem, gleder meg til å se ansiktet hennes når vi setter oss der. Hele morroa koster 600 kroner mer enn det ville gjort i økonomi de dagene

Discus
03-07-2019, 10:05
God morgen fra heimen. Hjemme etter 11:30t ombord på TG i natt. Topp flight, topp crew, topp mat. Enten var jeg heldig, eller så er det mange kritiske folk som skriver om dem. Har fått inntrykk av at de bare er bånn i bøtta i business. Anyway - uthvilt og dagen er i gang.

FlyingDutchman
03-07-2019, 10:21
God morgen fra Trondheim :)
Tosifrede tall på gradestokken er blitt til ensifret, så det er litt kjølig her. Men heller det enn stekende sol. Sistenevnte er det ungene "plages" med i Portugal, på tur med mor.

Ha en flott dag alle sammen!

EB
03-07-2019, 16:23
God ettermiddag fra Palermo. Akkurat sjekket inn om et eldre Palazzo...med en fantastisk beliggenhet. Nå ut for å sjekke denne byen. Når vi la til kai i Messina i for isdag lå gamle Vestfold til kai...fra Moss-Horten til nytt liv på Messina-Villa San Giovanni.

TriStar
03-07-2019, 16:54
Her passerte man nettopp Asker, om bord på en lilla buss i retning Kongsberg. Trafikken bedre enn fryktet, så da er det kanskje bare en halvtime forsinkelse. Uansett er man straks klar for festival og utepils[emoji3] Første billett er i boks, konsert med det verdenskjente jazzorkesteret Hellbillies. Ha en strålende onsdagskveld!


Sent from my iPhone using Tapatalk

FQTV
04-07-2019, 08:39
God morgen fra heimen. Hjemme etter 11:30t ombord på TG i natt. Topp flight, topp crew, topp mat. Enten var jeg heldig, eller så er det mange kritiske folk som skriver om dem. Har fått inntrykk av at de bare er bånn i bøtta i business. Anyway - uthvilt og dagen er i gang.

Dette:
"Eller så er det mangen kritiske folk som skriver om dem" [emoji2960]


Sent from my iPhone using Tapatalk