PDA

View Full Version : God mandag fra Oslo


Someone
01-07-2019, 09:52
God morgen fra jobb. Begynte dagen med en sykkeltur fra Hvalstad. Ny pers, så sitter her nydusjet og fornøyd, og drikker min espresso før jeg gyver løs på dagens arbeidsoppgaver. I kveld skal det Podderes litt, siste før sommerferien. Ha en fin dag

FlyingDutchman
01-07-2019, 09:59
God morgen fra Trondheim. Regntunge Trondheim, når man ser eller går ut, kunne man lett ha trodd at det er høst. Men det er helt greit, sitter tross alt inne og jobber. Teller ned til sommerferie, 3 uker igjen.

Ha en flott dag!

Ruby
01-07-2019, 12:26
God morgen fra hula i Bergen. Tydelig at folk er på ferie, dog sparer jeg min ferie til august. Like greit er det, tatt været i betrakting. Her på jobb er det iallefall tydelige ferietendenser. Ergo blir det mye nett-surf.
Ha en nydelig juli-dag :)

SudCaravelle
01-07-2019, 13:18
Hei fra gjemmekontoret i skaukanten. Det ble en litt redusert svømmings på morgenkvisten grunnet litt laber motivasjon og "ny" svømmehall. Det ble 2k meter og nok med det.

Må vel snart begynne å pakke og merker at reisefeberen sniker på nå tre dager før avreise for en fire og en halv ukers kosetur. Tenk alt vi kommner til å spare i strøm og bompenger mens vi er borte.

Fnate
01-07-2019, 13:25
God mandag fra Seychellene. Overskyet og regn andre dag på rad og det begynner å ulme av protester fra jomfru Maria. Elefanten gir beng så lenge det er Cola i minibaren.

Ha en fin en

LN-MOW
01-07-2019, 13:41
G’morgen, ja .. noe grått her også . Regner med det kommer et skrall i løpet av dagen. I går ettermiddag lå det to små celler over området. En over oss og en over flyplassen. Go figure ...

Fridag. Kona er dratt på jobb. Må imidlertid fortsatt slite med guttungen og svigerbeistet. Men foreløpig er det stille og deilig ....