PDA

View Full Version : God ferieonsdag fra Verdens Ende


EB
26-06-2019, 06:42
God morgen. Det regner her ute ved Nasjonalparken...men i hytta er det tørt, varmt og stille. Snart Nespresso og banankake. Dagen bringer om ikke været bedrer seg både kino og bowling. Ha en bra onsdag du også.

Someone
26-06-2019, 08:40
Mornings fra Hvalstad stasjon. Ser ut til å være dobbelt sett på L1 i dag. Heldigvis da med halv program er det sjeldent mange på perrongen her. I kveld skal det hjelpes til med frakt fra Ikea. Ha en fin dag

FlyingDutchman
26-06-2019, 09:38
God morgen fra Trondheim!
I dag blir en relativ innholdsfattig dag. Tror jeg bare får hive i meg enda en kopp kaffe.

Ha en flott dag :)

Concorde98
26-06-2019, 10:11
God morgen fra innenriks loungen på OSL. Ikke så fullt her og snart er det Bergen tur. Meldt sol er det også. :) Ha en fin en!

Martin
26-06-2019, 10:18
God morgen fra Pearl Seaways. Snaue halvtimen igjen til København der det ikke er meldt mer enn 29 grader i dag. Det finnes vel muligheter for å få kjØLt seg ned litt. Et par dager her før samme balja i retur på fredag.

Ha en god en [emoji846]

Polaris
26-06-2019, 10:32
Bedriten natt, la oss med 25 grader i det kaldeste rommet i huset (var 31 grader i resten av huset, og 35 grader utendørs). I løpet av natten så jeg temperaturen var på 26 utendørs ca kl 02:30, så jeg tenkte kanskje kunne vi få kjølt oss ned noe. Våknet med 26 grader innendørs. Gaaaaah :p Orker ikke mer varme!!! Føkk this shit! Er så glad vi bygger hus med klimaanlegg, tenk at man ikke skal kunne bo i Europa sånn ca. Nederland uten å måtte ha AirCondition?!

Jaja. På jobb her har vi behagelige 26 grader på kontoret, jeg kunne tenkt meg en ferie til Grønland akkurat nå :p

FlyingDutchman
26-06-2019, 10:44
God morgen fra Pearl Seaways. Snaue halvtimen igjen til København der det ikke er meldt mer enn 29 grader i dag. Det finnes vel muligheter for å få kjØLt seg ned litt. Et par dager her før samme balja i retur på fredag.

Ha en god en [emoji846]

Dersom du ikke allerede har Warpigs på listen over barer du har lyst å besøke, så kan jeg anbefale den :drink

Fnate
26-06-2019, 11:08
God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det opp til OSL og så via LHR til Seychellene.

Omsider ble innboksen tom før sommeren også. Og det meste av ting er faktisk gjort. Så nå er det bare å daffe i en drøy uke. :)

Ha en usedvanlig fin dag dere også

Elefanten
26-06-2019, 11:09
God morgen. Det regner her ute ved Nasjonalparken...men i hytta er det tørt, varmt og stille. Snart Nespresso og banankake. Dagen bringer om ikke været bedrer seg både kino og bowling. Ha en bra onsdag du også.

Jeg liker kake!!!

Bergern
26-06-2019, 11:27
Jeg hadde en kollega en gang, som fikk i oppgave å gå på polet og kjøpe noe godt å ha til fredagsrekene. Han kom tilbake med bananlikør. Det ble et underlig måltid.
God formiddag fra Tunhovd!
Har fått forlenget lediggangen og leiebilen med et døgn.
Livet smiler :)

Ruby
26-06-2019, 11:48
God morgen fra gate 19 på SVG. Møte i Oslo i morgen, og denne gang tar vi en sommer-vri og reiser inn dagen før. Det første vi skal få unnagjort er en kowboystrekk, så blir det et par kalde på by’n på eftan.
Ha en nydelig sommer-onsdag :)

Fnate
26-06-2019, 16:11
Var ikke dette Elefanten hadde sett for seg når han skulle på luksusferie i Seychellenehttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190626/ee02a4585e39581becf6ebd546a1eb20.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

LN-MOW
26-06-2019, 16:21
MAKAN!

G’morgen fra sommervarme Nord-Georgia. Har brukt morgenen til å forlenge FR24-antenna med et par Reodor Felgen-grep. Håpet å øke rekkevidden litt, så jeg fikk dekning helt ned til kysten, men så langt ser det ikke ut som at det helt holder. Virker som at jeg får litt flere hits, men stort sett innen 100nm ... Enkelte slengere vises dog ..

Sol og fint. Ser ut som det skal holde seg mellom 20 og 30 fremover, og det er forsåvidt greit. Straks ferdig med dagens andre kaffekopp. Deretter blir det ut med bikkjene før arbeidet kaller .....