PDA

View Full Version : God mandag morgen fra Ris

EB
17-06-2019, 06:31
God morgen:-) Hjemmekontoret åpner og Nespresso`n er i k(r)oppen. En tur inn legen for en EU-sjekk av kroppen før et møte i Asker. Som alltid på mandager så blir det en treningsøkt på kvelden. Ha en bra start på uken!

ForeverSAS
17-06-2019, 07:06
God morgen fra Snillfjord. :)

Skjønt god og god den blir vel det når man kommer seg ut i regnet og får våknet litt til. En god halvtime til man fyker ut døren, klar for nok en dag på jobb.

Med regn i luften er det duket for en del ymse oppgaver innendørs i ettermiddag, men greit med slikt også.

Ha en god en. :)

Fnate
17-06-2019, 07:45
Morgen fra Lillestrøm stasjon. Sliten etter en forkjøla helg med feber og gugge, etterfulgt av 2 timers søvn i natt pga jetlag. Da passet det smådårlig å skulle ut på reise til ett av årets viktigste møter.

Tenkte jeg for en gangs skyld skulle prøve VY til flyplassen også. Sånn for å spare penger... de er forsinket så det suser og kom endelig men med halvparten så mange vogner. Så neste gang blir det garantert Flytoget

Men... "alt for Alma", eller noe sånt

Ha en fjongere dag.

Polaris
17-06-2019, 07:55
God Morgen fra nasjonalparken.

Revisjonsarbeidet går videre (hva heter det egentlig på godt norsk?). Står på vippen om å ta en alvorlig prat med personal-damen vår på jobb, men spørs om det gjør "vondt verre". Får tenke litt på det over en kopp kaffe :) Ingen forsinkelser i morgentrafikken gjennom en nydelig soloppgang på øde landeveg.

https://i.imgur.com/JFYLzhj.jpg

storg
17-06-2019, 08:10
God morgen fra Torshov. Snart jobb, etter en lat helg. Men ferien nærmer seg. Nå må man bare finne ut hvilket hotell man skal booke på Røros....

SudCaravelle
17-06-2019, 08:37
God morgen fra innenrikskantinen på OSL. Litt kaotisk her i dag og mye stressede mannfolk med snuslepper og brune motesko.

Kjenner fremdeles lørdagens utagering på kroppen og gruer meg til en natt på norsk hotell.

Snart helg igjen - i overimorgen er det allerede onsdag.

SC

Ruby
17-06-2019, 08:45
God morgen fra Stavanger. Her er en såvidt kommet i gang, egg på kok mens kaffen sildrer ned i kanna. Denne uken har arbeidsgiver jaggu satt meg opp på 5 vakter, et skikkelig hardkjør, makan asså, men gjerne greit med en reality check...? Nei!
Bolaget flyr det korte hoppet til BGO sånn midt på dagen.
Ha en strålende uke :)

Someone
17-06-2019, 08:55
Mornings fra Holmensenteret. Her skal det settes først skudd med TBE vaksine. Så er spørsmålet om den skal i armen eller rompa. Etter pågår det vel jobbes litt

Fnate
17-06-2019, 09:04
På en såpass intenst dårlig morgen er det ganske digg med EBD seat-block og få ca eneste ledige nabosetet i GO. :)

Polaris
17-06-2019, 09:10
Mornings fra Holmensenteret. Her skal det settes først skudd med TBE vaksine. Så er spørsmålet om den skal i armen eller rompa. Etter pågår det vel jobbes litt

Bor ikke du i Oslo, da? Eller skal du på ekspedisjon?
Forøvrig tror jeg skuddet går i armen på alle over 4 år :p

Someone
17-06-2019, 09:28
Bor ikke du i Oslo, da? Eller skal du på ekspedisjon?

Forøvrig tror jeg skuddet går i armen på alle over 4 år :p

Hvalstad, så er det en fordel å ha fastlege i nabolaget. Men jeg løper endel i skogen, inkludert lenger sør langs kysten. Så greit å ligge litt i forkant

FlyingDutchman
17-06-2019, 10:36
God morgen fra Trondheim.
En møtefylt dag, som betyr at jeg ikke får gjort så mye annet enn å sitte og snakke (og høre på). I morgen blir det bedre, nesten møtefritt og skal drive med datavisualisering på kart. Og dét er artig :D

Ha en flott dag alle!

LN-MOW
17-06-2019, 14:17
Jææææ. ... fem timer på nærflyplassen i stekende varme suger energi og væske .. sjelden har vannmelon smakt bedre enn da jeg kom hjem i går. Skal gå gjennom bildehaugen i dag så da kommer det muligens noe i bildeforumet etterhvert.

Sommervarmen er tilbake, men i morgen starter en ny runde med langvarig regn og torden.

EB
17-06-2019, 14:34
...jeg ble revaksinert i dag med en trippelvaksine (som visstnok alle må ta hvert 10. år) Sprøytet inn guffe i venstre skulder.

EB
17-06-2019, 14:34
God morgen fra Torshov. Snart jobb, etter en lat helg. Men ferien nærmer seg. Nå må man bare finne ut hvilket hotell man skal booke på Røros....

Sende noen en pm du;)

Millemor
17-06-2019, 18:32
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190617/8ef7e515ac3c594f776a6cc22238a54f.jpg
God ettermiddag fra en takterrasse i Roma der spritzen er såpass overpriset at det nok kan defineres som turistfelle. Behagelig bris og flott utsikt gjør at jeg velger å glemme det. Ha en fin kveld folkens!

Sent from my iPhone using Tapatalk