View Full Version : KLM med betalt restaurant i lounge
robertaas
03-06-2019, 01:38
KLM har akkurat introdusert en betalt restuarent i sin Crown Lounge på AMS. Hvordan tror du det vil gå?
https://onemileatatime.com/klm-lounge-restaurant/
Det var jo ikke akkurat billig heller, da .... Hadde SAS solgt pølser for 50 spenn per stk i loungen sin, hadde folk gått på den ..?
Slik jeg ser det så er det i tillegg til det vanlig matutvalget i loungen.....
Kan man ikke da like gjerne spise på en annet restaurant på flyplassen?
<mod>
Ryddet, topic er "KLM med betalt restaurant i lounge"
</mod>
Kan man ikke da like gjerne spise på en annet restaurant på flyplassen?Skal bli veldig interessant å se hvordan dette går, med en målgruppe som allerede har et gratis tilbud. Jeg tror dette er dømt til å gå i dass.
I Junaiten har man jo måttet betale for mat og real drikke i loungene i årevis?
robertaas
06-06-2019, 23:27
Og selv om det er gratis så må man der bruke en servitør som skal tipses om man skal ha noe mer enn vann og kjeks.
Og selv om det er gratis så må man der bruke en servitør som skal tipses om man skal ha noe mer enn vann og kjeks.
MAAAKAN!!!!
At "de har det i Junaiten" er vel ikke noen grunn til at vi bør få det her? Sånn generelt, altså.
Neppe hyperaktuelt for meg. Har aldri flydd KLM, og gjør jeg det noen gang har jeg neppe tilgang til loungen. Og skulle jeg ha det, så nøyer jeg meg nok med den maten som er gratis.
At "de har det i Junaiten" er vel ikke noen grunn til at vi bør få det her? Sånn generelt, altså.
Neppe hyperaktuelt for meg. Har aldri flydd KLM, og gjør jeg det noen gang har jeg neppe tilgang til loungen. Og skulle jeg ha det, så nøyer jeg meg nok med den maten som er gratis.Det er jeg enig i. Mente mest at det ikke var unikt.
Hvordan dette blir er jo det spennende. Om de får en high end betalbar restaurant inne i loungen så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Men om de hadde fått en kjip kafe og brukte det for å fjerne all annen mat så er det kjipt.
Trenden er vel uansett at lojalitet betyr mindre og mindre. Det er cash her og nå for en billett som betyr mer og mer. Evt cash også i loungen
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Trenden er vel uansett at lojalitet betyr mindre og mindre. Det er cash her og nå for en billett som betyr mer og mer. Evt cash også i loungen
Husk, Cash is King
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190607/a31efea31f6adc32fda2a62b16f6624c.jpg