PDA

View Full Version : Glad søndag fra Ris

EB
19-05-2019, 06:08
God morgen fra Ris. I dag fikk Nespresso`n selskap av ikke mindre enn to kokosboller...dette må bli en flott dag:-) Blir en tur i/rundt Trandumskogen før Widerøe flyr meg til Røros i ettermiddag. Ha en bra start på arbeidsuken du også.

Someone
19-05-2019, 07:07
God morgen fra København. Tivoli i går og tenker starte dagen med den Blaa Planet i dag. Hjem med DFDS i ettermiddag

fluxie
19-05-2019, 07:30
God morgen fra Mjøndalen. Regner pøser ned og en rolig morgen ligger foran meg. Det blir en liten 80-årsbursdag senere i dag, ellers lite på programmet. Ha en flott dag!

robertaas
19-05-2019, 09:53
God formiddag fra Cherbourg. Sitter og lurer på om jeg skal prøve komme meg inn i den utsmykkede teaterbygningen idag mens tiden går mot at jeg må komme meg til jernbanestasjonen. Togturen tar jo lengere tid enn flyturen og på fransk vis går den jo ikke engang til flyplassen, dit er det enda en times reise. Godt å ha lastet opp med nok podcaster og litt unge Sheldon.

Ha en god en alle som lar tiden gå idag.

FQTV
19-05-2019, 10:44
God dag fra tåkehavet.

Dagens ekstra flight ser ut til å bli stående på bakken. De som skal hjem smiler bredere og bredere. Snakker om overtid på overtiden [emoji383][emoji383][emoji383]

Så feil kan de ta. Det blir "bare" mer OT.

Det er på torsdag og fredag tåken er høyst velkommen. Ha en fin søndag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ruby
19-05-2019, 11:52
Strålende morgen fra hula i Bergen. I dag er det et fantastisk vær på disse kanter, på morgenen i dag, fikk jeg lagt på en ekstra tur langs sjøkanten før en entra hula og jobb, fantastisk. Ellers lite å styre med her, så driver å tråler nettet etter award billetter i F, kjekk øvelse det.
Ha en nydelig søndag :)

FQTV
19-05-2019, 12:40
driver å tråler nettet etter award billetter i F, kjekk øvelse det.

Hvor/hvordan øver du deg på det?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hypern
19-05-2019, 13:56
God søndag fra Oslo. Deilig med lite på planen, men skal straks ut å møte en kamerat. MGP i går ble sett litt på før man var så sliten at man bare la seg. Det merkes at man er mer opplagt i dag. ^_^

Det blir en intensiv uke som kommer, pga jobbing som eksamensvakt Det er kjedelig, men gir da litt penger