PDA

View Full Version : God onsdag fra Røros

EB
15-05-2019, 05:18
God morgen fra Erzscheidergården. Klar for dagens møter i Trondheim...heldigvis skla vi tilbake hit igjen i ettermiddag. Ha en bra onsdag der du er.

FQTV
15-05-2019, 06:21
Morn fra havet.

Ingen tåke i dag. Blå himmel og blikk stille hav.
Blir nok en CAVOK på helirapporten.

Eller nærmer det seg snuing til dagskift, noe som betyr halvveis til hjemreise og muligens en liten ferie. Vet bare ikke til hvor enda. Tiden vill vise og Vårherre leder ann.

God natt på morgenkvisten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

TriStar
15-05-2019, 06:44
God morgen fra Flytoget. På vei til Stavanger og omegn for et par dager. Transporten besørges av nevnte tog, Kjos og leiebil fra Sixt. Ha en finfin vårdag[emoji3]

Chriscross
15-05-2019, 08:07
Morn fra havet.

Ingen tåke i dag. Blå himmel og blikk stille hav.
Blir nok en CAVOK på helirapporten.

Eller nær

Du kan få en god del tåke fra oss på Tampen o, du savner den, ser knapt havet under oss. En slitsom natt er over, nå skal det soves mye for jeg frykter neste natt blir like slitsom.

Someone
15-05-2019, 08:12
God morgen, omsider fra L1, som farer gjennom forstedene. Bilen ble levert hos Mikrolakk i morges så ble en ekstra spasertur i morgentimene. Men satser på jeg får den tilbake med en ripefri støtfanger i morgen. Og nye sommerdekk, mens de uansett har bilen hos seg. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190515/28f0c6a0e58cfc34ea7827395f19d6da.jpg

FQTV
15-05-2019, 08:13
Du kan få en god del tåke fra oss på Tampen o, du savner den, ser knapt havet under oss. En slitsom natt er over, nå skal det soves mye for jeg frykter neste natt blir like slitsom.

Neste torsdag og fredag er tåken velkommen [emoji383][emoji383]

Sov godt

SudCaravelle
15-05-2019, 08:53
God morgen, omsider fra L1, som farer gjennom forstedene. Bilen ble levert hos Mikrolakk i morges så ble en ekstra spasertur i morgentimene. Men satser på jeg får den tilbake med en ripefri støtfanger i morgen. Og nye sommerdekk, mens de uansett har bilen hos seg. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190515/28f0c6a0e58cfc34ea7827395f19d6da.jpg

Ha ha.. De taggerene har noen ganger et poeng. Husker på mosseveien på åtti-tallet hadde de tagget "med bilen gjennom ozonlaget.."

God morgen fra uttafor Bærum - mange miljøvennlige Skype-møter og en ny kveld som aupair.. Tenker jeg skal te med barna ned på Majorstuen og vise dem hvordan folk egentlig har det.

Bergern
15-05-2019, 08:55
God morgen fra Comfort Børsparken!
Lett redusert etter gårsdagens fantastiske middag på Kontrast, må jeg konstatere at den påfølgende 'ølstafetten' tydeligvis ikke føltes fullendt, uten en knert på sengekanten.
Snur meg og tar et par timer til, tenker jeg :)
Bedre onsdag, og muligens torsdag, ønskes!https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190515/8b0c4efc1c65156ed71ca81902419d74.jpg

Bergern
15-05-2019, 09:04
Ha ha.. De taggerene har noen ganger et poeng.

Må være en fremmedtagger. Ingen sann bæring ville tatt seg bryet, så lenge det et champagne igjen. Og det er det. Tror jeg...

Fnate
15-05-2019, 11:44
God morgen fra Gaustad. Dagen startet med besøk hos tannlegen. Skulle egentlig vært krone, men tannlegen solgte seg ned.

Så har jeg vært på Vindern… Det er liksom annerledes her enn på Lillestrøm Polet. Spurte etter Aperol Mix. Det var de utsolgt for "men vi hadde en aldeles nyyyydelig kveld i går med denne..." Så da kjøpte jeg sånn.

- "Og denne"
- Ok. Den åsså da

Så da ble det tung pose. Og flagg. Dundrosaurusen vil ha flagg. Sånn som henger ut fra verandaen. MAKAN!!!

Ha en fin en

Martin
15-05-2019, 11:54
Spurte etter Aperol Mix. Det var de utsolgt for

Alle pol innenfor en viss radius fra adressen til EB er vel utsolgt for det?

God onsdag-feels-like-torsdag fra jobben. Passe stressa dag.

Ha en god en :)

Fnate
15-05-2019, 12:10
Alle pol innenfor en viss radius fra adressen til EB er vel utsolgt for det?

Ikke så sikkert. Tror muligens @EB kjører ekte Aperol og blander selv.

Jeg og Storsmurfen kjører miksen. Det er fin sånn formiddagsgreie. Man tømmer den delt på 2 og da blir man akkurat så subbete at man kan snuble inn og ta en nap

Someone
15-05-2019, 12:18
Man driver da ikke med ferdigmix?

Ellers har jo Polet en 3 liters aperol, så du får gå for den

FBI2012
15-05-2019, 12:47
Bom dia fra Lisboa! Valgte meg et hotell i bydelen Saldanha som ligger litt i utkanten av sentrum. Her er få turister og det passer meg perfekt. Tok kun 20 min med metro direkte fra aeroporto´n.

Var stas å fly TAP sin nye a321neoLR ned hit. Dette var den femte kommersielle flighten med nettopp dette flyet ble jeg forklart og flyet opplevde som svært komfortabelt. Tror SAS helt greit kan gå for samme konfigerasjon som TAP sin c-class. Helt likt blir det jo ikke med a330/a340´n C-class, men dette er nok en av de bedre løsningene for en narrow-body.
MEN...det er jo også noe eget å fly wide-body. Galley´n så trang ut, så disse maskinene blir nok neppe noen favoritt for SAS-crew, men her kan man sikkert velge flere løsninger.

Ha en fin dag!

https://samchui.com/2019/04/07/tap-air-portugal-receives-first-airbus-a321lr/#.XNvn2a3M33A

FlyingDutchman
15-05-2019, 13:07
God ettermiddag fra Trondheim.
Heldagsmøte i dag. Hurra.

Håper dere har det bedre :D

Eirik
15-05-2019, 13:22
God dag fra Aperolens hjemland(?), Munchen.
Englebarnet levert i barnehage, svømmetur unnagjort, fantastisk sushi fortært, mangler bare at upgrade på MUC-OSL på fredag går i gjennom, så en får feiret 17. standsmessig hele veien (samt få med stor koffert som ikke er helt forenelig med go light).

LN-MOW
15-05-2019, 14:06
Hepp hepp .. her startet dagen med en runde på gymmen. Deretter tok jeg med meg kaffekoppen ut i boblebadet. En utmerket start på dagen.

Nytt Pondus lå i postkassen i går, og den skal nytes etter jobb. Går rykter om at bussjåfør Ivar har fått seg dame. Da er jorden flat.

Tjab
15-05-2019, 14:52
God ettermiddag. Her ute på havet er det helt ok. Snart ferdig med 3 uker i kontorstol... :)

Ruby
15-05-2019, 15:19
God eftan fra Stavanger. Her har dagen gått i diverse ærend og surring rundt i hagen. Nydelig vær her på disse kanter. Nå skal jeg forsøke meg på soving før nattevakt, en øvelse jeg er kjempe dårlig på. På kvelden blir det SK til Bergen hvor det skal jobbes litt for innkommet.
Ha en glitrende flott eftan. :)

EB
15-05-2019, 17:42
Ikke så sikkert. Tror muligens @EB kjører ekte Aperol og blander selv.

Jeg og Storsmurfen kjører miksen. Det er fin sånn formiddagsgreie. Man tømmer den delt på 2 og da blir man akkurat så subbete at man kan snuble inn og ta en nap

Helt klart blander selv...men nå må det hamstres snart. Sist kjøpte vi en kasse på OSL...men den er det kun litt under en halvliter igjen av.

Bergern
15-05-2019, 17:56
Helt klart blander selv...men nå må det hamstres snart. Sist kjøpte vi en kasse på OSL...men den er det kun litt under en halvliter igjen av.

Kasse med Aperol? Må være på høyre side av elven...

jcnorway
15-05-2019, 18:19

#rørosspritz [emoji16]

Eirik
15-05-2019, 21:18
mangler bare at upgrade på MUC-OSL på fredag går i gjennom, så en får feiret 17. standsmessig hele veien (samt få med stor koffert som ikke er helt forenelig med go light).

Oppgraderingen gikk i gjennom den, men visste ikke at det ikke inkluderer noen form for bagasjekvote (lounge og fast track har jeg fra før av), merkelige greier. :8:

KnutW
15-05-2019, 21:36
Og flagg. Dundrosaurusen vil ha flagg. Sånn som henger ut fra verandaen. MAKAN!!!

De vil gjerne det. Husker en kompis satte en flaske cognac på at jeg hadde flaggstang i hagen max. ett år etter at dama kom i hus. Han fikk en halvflaske, vi (dama) fikk skråstang ut fra en søyle... MAKAN!

Fnate
15-05-2019, 22:14

MAKAN!!! Tror du ikke alternativet de anbefalte på Vindern hadde 7%. SYYYYYV PROSENT. Terningkast 2 på Lillestrøm.

De vil gjerne det. Husker en kompis satte en flaske cognac på at jeg hadde flaggstang i hagen max. ett år etter at dama kom i hus. Han fikk en halvflaske, vi (dama) fikk skråstang ut fra en søyle... MAKAN!

Ha ha. MAKAN!!!