PDA

View Full Version : Glad onsdag:-)


EB
08-05-2019, 07:15
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for en intensiv salgsdag som avsluttes med prøvesmaking av den nye 6-retters menyen på et av våre andre steder. Blå himmel, sol og ikke noe sne...dette kan jeg like. Ha en bra onsdag du også.

Someone
08-05-2019, 07:59
God morgen fra Hvalstad. Pent, men kjølig. Her er vi klare for avgang, men venter bare på at barnehagen skal åpne. Ha en fin dag

Chriscross
08-05-2019, 08:24
God morgen fra Kokstad/Bergen. Det er jo fasinerende å se på asiater til frokost. Han ene spiste ikke opp hele den blå castelloen han hadde forsynt seg med for å si det sånn...

Har riktignok nok sluttet å le av dem da jeg er usikker på hvordan asiater oppfatter meg når jeg skal spise i asia.

TriStar
08-05-2019, 09:21
God morgen fra et smålurvete hotell i Frankfurt. Messedag og deretter hjem med LH. På turen ned fikk jeg endelig «krysset av» A320neo. Apropos frokostbuffet og asiatere så jeg følgende rett bli komponert av en kineser på et norsk hotell; cornflakes toppet med sursild og deretter tilført varmt vann fra tekannen... Ha en bedre start på dagen[emoji3]


Sent from my iPhone using Tapatalk

FlyingDutchman
08-05-2019, 09:36
God morgen fra Trondheim.
Prøvde buss istedet for tog. Resultatet er at jeg må stå opp 24 minutter tidligere for å komme hele 10 minutter tidligere på jobb, altså 14 minutter i minus sammenlignet med toget. Dette kommer jeg nok ikke til å gjøre igjen. Minutter før kl 10 har mye verdi for meg.

Ha en flott dag!

LN-FHU
08-05-2019, 10:50
God morgen fra Trondheim #2

Frisk sykkeltur i 1,1 grader på morran....en våkner av slikt ;) I ettermiddag blir det fotballkamper med minstemann , deretter CL for å se om Liverpool får engelsk eller nederlandsk motstand i finalen.

Ha en strålende onsdag :D:D