PDA

View Full Version : God søndag morgen...

EB
05-05-2019, 06:03
God morgen fra et stille og rolig Ris. Kokosbolle og kaffe dag også:-) Formiddagen byr på en tur til fots til ku-slippet på Bygdøy Kongsgård i formiddag. Ha en bra hviledag du også.

Someone
05-05-2019, 06:50
God morgen fra Tjøme. Stille og rolig, menylisten kjølig og kun såvidt vimpelen rører på seg. Noen sosiale planer i løpet av dagen før turen går hjem senere i dag.

Ruby
05-05-2019, 07:15
God morgen fra Stavanger. Solen skinner fra skyfri himmel, men temperaturen er ikke særs behagelig. Ikke de store planer for dagen, men vi starter med kaffe for å få kroppens gang.
Ha en fin fin søndag :)

Concorde98
05-05-2019, 07:57
God morgen fra gullstua på Arlanda hvor solen skinner og flymotorer durer utenfor. Kaffe i koppen og bare velstand. Straks bærer det hjemover med SAS. :) Ha en fin en! :)

Bergern
05-05-2019, 08:33
Goedemorgen fra Haag!
Rolig kveld avløses av en avslappende morgen. Kun hjemreisen på programmet idag, så her skal ingen overanstrenge seg.
Lat søndag ønskes :)https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190505/725fe51b894ebbf0e0e9f69f25555edf.jpg

robertaas
05-05-2019, 09:02
God morgen fra Gloucester. Det var vanskeligere enn beregnet å få sett Cotswold i helgen uten egen bil. Teller på knappene om jeg skal dra innom Painswick før det er tilbake til Heathrow Terminal 5 hvor jeg kan nyte den eksklusive boardinggruppe 5 og mangel av lounge.

Ha en god en alle andre medlemmer av pariakasten.

Gunnar
05-05-2019, 12:13
God formiddag fra det Jærske. Noen skrev "skyfri himmel" lengere oppe, og ingen mengde av slag mot trevirke har klart å stoppe jinxen. Så nå drypper det jevnt og trutt ute, uten tegn til blått noe sted. Da får jeg heller lage til litt innekos, og pannekaker burde fungere greit i så måte...^_^

LN-MOW
05-05-2019, 12:33
G’morgen, ja. Ser ut til å bli en ustabil dag sånn værmessig. Men sne får vi ihvertfall ikke ...

Ikke så mye på programmet, da jeg fikk det essensielle hagearbeidet gjort før det braket løs i går. Muligens en tur til Costco i fruens nye Subaru Crosstrek, hvis jeg får låne den.

Tuddelidu ...

Henshaw
05-05-2019, 12:59
Hola fra én T-bane godt utenfor Oslos grenser. Tur inn til storbyen for siste Avengers: Endgame, som avsluttes i stil på Odeon IMAX.

robertaas
05-05-2019, 13:03
Ser at de skal ha et flymuseum i Gloucester da det er mye flyhistorie her. En lokal fabrikk laget landets første jetfly. Istedefor å gjøre det tilgjengelig for vanlige folk og legge museet i sentrum så har man lagt museet et godt stykke unna ved en gammel flyplass. Makan!

robertaas
05-05-2019, 21:20
Hah, havnet i kjiping-køen ved boarding og en norsk kjendis prøvde snike seg forbi meg. Han klaget over midtsete og billige billetter fra TV2.

dc-8-63
05-05-2019, 21:46
G’morgen, ja. Ser ut til å bli en ustabil dag sånn værmessig. Men sne får vi ihvertfall ikke ...

Ikke så mye på programmet, da jeg fikk det essensielle hagearbeidet gjort før det braket løs i går. Muligens en tur til Costco i fruens nye Subaru Crosstrek, hvis jeg får låne den.

Tuddelidu ...
Crosstrek er en “Fin Bil” svigerinnen har er en - en flott bil. Her i vest skinner solen og en er på plass i Hagen etter 5k morgen løpetur, føles bra etter en meget travel uke i den lille bokhandlen. Jakt på bil fortsetter, #1 på listen ble solgt - mens en som var solgt kom tilbake på markedet.

robertaas
06-05-2019, 01:17
Ligner jo på Pontiac Aztek.... ;)

dc-8-63
06-05-2019, 02:26
Ligner jo på Pontiac Aztek.... ;)

Hvordan reagerte førerhunden din ? :rolleyes: eller med andre ord hvor blind kan man bli bak et tastatur.:drunk: