View Full Version : God søndag morgen...
God morgen fra et stille og rolig Ris. Kokosbolle og kaffe dag også:-) Formiddagen byr på en tur til fots til ku-slippet på Bygdøy Kongsgård i formiddag. Ha en bra hviledag du også.
God morgen fra Tjøme. Stille og rolig, menylisten kjølig og kun såvidt vimpelen rører på seg. Noen sosiale planer i løpet av dagen før turen går hjem senere i dag.
God morgen fra Stavanger. Solen skinner fra skyfri himmel, men temperaturen er ikke særs behagelig. Ikke de store planer for dagen, men vi starter med kaffe for å få kroppens gang.
Ha en fin fin søndag :)
Concorde98
05-05-2019, 07:57
God morgen fra gullstua på Arlanda hvor solen skinner og flymotorer durer utenfor. Kaffe i koppen og bare velstand. Straks bærer det hjemover med SAS. :) Ha en fin en! :)
Goedemorgen fra Haag!
Rolig kveld avløses av en avslappende morgen. Kun hjemreisen på programmet idag, så her skal ingen overanstrenge seg.
Lat søndag ønskes :)https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190505/725fe51b894ebbf0e0e9f69f25555edf.jpg
robertaas
05-05-2019, 09:02
God morgen fra Gloucester. Det var vanskeligere enn beregnet å få sett Cotswold i helgen uten egen bil. Teller på knappene om jeg skal dra innom Painswick før det er tilbake til Heathrow Terminal 5 hvor jeg kan nyte den eksklusive boardinggruppe 5 og mangel av lounge.
Ha en god en alle andre medlemmer av pariakasten.
God formiddag fra det Jærske. Noen skrev "skyfri himmel" lengere oppe, og ingen mengde av slag mot trevirke har klart å stoppe jinxen. Så nå drypper det jevnt og trutt ute, uten tegn til blått noe sted. Da får jeg heller lage til litt innekos, og pannekaker burde fungere greit i så måte...^_^
G’morgen, ja. Ser ut til å bli en ustabil dag sånn værmessig. Men sne får vi ihvertfall ikke ...
Ikke så mye på programmet, da jeg fikk det essensielle hagearbeidet gjort før det braket løs i går. Muligens en tur til Costco i fruens nye Subaru Crosstrek, hvis jeg får låne den.
Tuddelidu ...
Hola fra én T-bane godt utenfor Oslos grenser. Tur inn til storbyen for siste Avengers: Endgame, som avsluttes i stil på Odeon IMAX.
robertaas
05-05-2019, 13:03
Ser at de skal ha et flymuseum i Gloucester da det er mye flyhistorie her. En lokal fabrikk laget landets første jetfly. Istedefor å gjøre det tilgjengelig for vanlige folk og legge museet i sentrum så har man lagt museet et godt stykke unna ved en gammel flyplass. Makan!
robertaas
05-05-2019, 21:20
Hah, havnet i kjiping-køen ved boarding og en norsk kjendis prøvde snike seg forbi meg. Han klaget over midtsete og billige billetter fra TV2.
G’morgen, ja. Ser ut til å bli en ustabil dag sånn værmessig. Men sne får vi ihvertfall ikke ...
Ikke så mye på programmet, da jeg fikk det essensielle hagearbeidet gjort før det braket løs i går. Muligens en tur til Costco i fruens nye Subaru Crosstrek, hvis jeg får låne den.
Tuddelidu ...
Crosstrek er en “Fin Bil” svigerinnen har er en - en flott bil. Her i vest skinner solen og en er på plass i Hagen etter 5k morgen løpetur, føles bra etter en meget travel uke i den lille bokhandlen. Jakt på bil fortsetter, #1 på listen ble solgt - mens en som var solgt kom tilbake på markedet.
robertaas
06-05-2019, 01:17
Ligner jo på Pontiac Aztek.... ;)
Ligner jo på Pontiac Aztek.... ;)
Hvordan reagerte førerhunden din ? :rolleyes: eller med andre ord hvor blind kan man bli bak et tastatur.:drunk: