View Full Version : God morgen
Chriscross
15-04-2019, 04:42
God morgen fra Park Royal Singapore. Her funket GHA statusen og bassenget er fint. Kan ellers slå fast at det er langt å fly lhr-sin og at a380 er et veldig stort fly. Får vel se oss litt om i nærområdet også før vi flytter til Conrad.
Nyt dagen.
Glad mandag fra København. Nå skal det pakkes og kursen settes mot Oslo - årets påskeutflukt nærmer seg slutten. Nå blir det to dager med jobb før det igjen blir påskefri.
Mornings fra Oslo - her skulle man nok egentlig vært på tbanen på vei til sentrum og et tog til Gøteborg, men den gang ei. Nei det var ikke fordi jeg forsov meg, men tenkte mer at å nå Hamburg på en dag var litt i meste laget på et tog, buss for tog og et tog. Så tenker jeg heller tar 13:01 toget og slapper av i København istedet. Irriterende å tape 30 DKK for seteresverasjon for Rødby-København i dag da, men det får nå gå. Jeg endret også planen litt sånn i siste liten for å gjøre unna litt her hjemme (feks klesvask) før man drar. Livet med et fellesvaskeri gjør at det å vaske på søndager er strengt forbudt. :rolleyes:
Morn fra buss retning Sandvika for å finne en L1. Greit tungt å stå opp når frøkna har påskeferie, men slipper da rushtrafikken og på badet og kom meg avgårde tidligere enn vanlig. Tror riktignok jeg skal overleve en to-dagers uke
God morgen fra Beitostølen. Etter frokost blir det å fyre opp hyttekontoret i formiddag. Men en skitur skal jeg klare å få til, og ikke minst få bakt en kake. Ha en fin dag
Morn fra buss retning Sandvika for å finne en L1. Greit tungt å stå opp når frøkna har påskeferie, men slipper da rushtrafikken og på badet og kom meg avgårde tidligere enn vanlig. Tror riktignok jeg skal overleve en to-dagers uke
Nå har jeg vel aldri skjønt hvem som tar L1 for å komme seg fra Sandvika til noe sted med mindre det ikke er en av småstasjonene langs veien. Skal man til Oslo er det omvei. :rolleyes:
Nå har jeg vel aldri skjønt hvem som tar L1 for å komme seg fra Sandvika til noe sted med mindre det ikke er en av småstasjonene langs veien. Skal man til Oslo er det omvei. :rolleyes:
Liker sightseeing og får klaustrofobi i tunneller...
Alternativt jobber jeg ved Nyland og jeg tviler sterkt på at jeg sparer noe tid ved å ta et kjappere tog til Lysaker/Skøyen/National for å så bytte til L1 der.
Det er 5 min forskjell på den og de andre, så om L1 kommer og det er mer enn 5 min til "hurtigtoget" så er omveien raskest. Og dessuten er det stort sett sitteplasser der. Men fint at noen heller står og venter og ikke fyller opp sitteplassene på L1 ;)
Ha en god dag med eller uten sitteplasser.
Hei og hå fra EU.
Her til lands, til tross for mye sterkere religiøs utøvelse enn Norge, har vi ikke noe ukeslang påskeferie. Tvert i mot har vi kun en skarve Fredag og Mandag fri :) Jaja, det er iallefall en uhyre rolig uke med nesten ingen på jobb siden alle har tatt ut ferie denne uka.
Blir godt å rydde opp langt nedi epostlista mi som er SVÆRT forsømt....
Ha ei fin uke :)
God morgen fra Rotterdam. Nå ventes det på frokost, og så får man se an dagen utover. Ingen planer om å stresse.
Ha en god en [emoji846]
Hei og hå .. Etter gårsdagens storm har temperaturen dippet godt nedover. Pollentettheten er også drastisk redusert. Skal bli strålende fint i dag, så en god dag for å spre litt plantegift. Ikke det man gjør med størst glede, men når man bor i semitropiske strok har man lite valg.
Siste fridag før påskehælvetet braker løs. Har heldigvis litt Hval marsipansjokkis å trøste meg med.