View Full Version : God søndag fra fjellet
God morgen her fra hytta. Før-frokosten er inntatt, det er fyr på peisen og solen skinner på Bitihorn. Satser på en kort skitur med høyt tempo, før jeg tar med eldstemann i bakken så snart det tiner. Ha en fin dag
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190414/21a7fe81d8af599a1ff1a42fa796470d.jpg
Morn fra havet.
12t nattevakt unnagjort.
Skikkelig fint påskevær. Blå himmel, lite vind og neste flatt hav. Herlig.
Nå sove til langt ut på ettermiddagen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Islands Brygge, København. Det er fortsatt dejlig å være norsk i Danmark. Gårsdagens tur til det nye utsiktstårnet i Danmark ble en heftig opplevelse. I dag skal det vel spaseres og frokosteres videre...og bilen skal bli stående. Ha en digg søndag du også.
God morgen fra 179 meter over havet i Kiev. Solen er tilbake etter et par dager med overskyet vær. Nå blir det komme seg ut for å se på aprikos-trærne som blomstrer og jeg regner med i løpet av dagen blir Kiev fullgrønn - kastanjetreet utenfor stuevinduet i leiligheten vår har grønne museører så utsynet ut der vil bli vanskelig om noen dager. For oss gjør ikke det noe siden vi i morgen ettermiddag tar turen med toget til Dnipro og leiligheten vår der. I Dnipro blir vi tolv dager, men først får vi feire vår bryllupsdag i dag med en bedre middag og kveldskos.
God søndag fra Stavanger.
Her var en opp allerede ved 7-tiden og TV`n og kaffetrakter har fått kjørt seg.
Fido er nå i sving ute på plenen og jeg tenkte å bedrive litt ferie research.
Ha en fin fin søndag :)
G’moooorgen, ja! Her går vi i skyttergravene med tornadovarsel og en stygg storm på inbound. Satser på at det styggeste går sør eller nord for oss som det pleier.
Så da blir det en rolig innedag med kaffe og fotball.
Søndag fra LHR. Merker at det er påskeferie. På BA766 til Oslo er vi bare 6 stykker i Group1 og 3 i Group2.
Forøvrig... Jeg får ikke sove i en stol.
Trøtt
Grompf
God Palmesøndag
God søndag fra en ev Ruters grønne. På veg til OSL og videre i en plusskabin som på ingen måte ser full ut.
God palmesøndag ønskes :)
46868
SudCaravelle
14-04-2019, 14:37
God ettermiddag fra en midlertidig bypåske. Dasser litt i hagen med Dragen mens lapskausen godgjør seg på kjøkkenet. Faktor 8 holder egentlig ikke, men la gå..
46869
God aften fra fjerne østen. Litt språklige utfordringer her, hvordan bestilling på en øl kunne bli pasjonsfruktjuice skjønner jeg ikke. Anyway - fortsatt god påske!
God ettermiddag fra en midlertidig bypåske. Dasser litt i hagen med Dragen mens lapskausen godgjør seg på kjøkkenet. Faktor 8 holder egentlig ikke, men la gå..
46869
Selv på 1000 meter over havet kunne man starte grillsesongen og sitte i ute, og jakken er kastet. Men her gikk det i faktor 50, men selv det har begynt gi litt farge......tok det første og beste, som var barnas solkrem [emoji13]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190414/0c09cbb0437f4631b2c79641dce3c771.jpg
Bizflyer
14-04-2019, 16:55
God ettermiddag fra innenriksloungen på OSL.
Deilig å komme i denne loungen uten at det er stappfult som sardiner i boks som det pleier.
Etter en hel uke på reis skal det bli deilig å komme hjem, og enda deiligere å bli hjemme hele påsken. Skal bli fint med noen fridager nå.
Fortsatt god søndag ønskes!