PDA

View Full Version : God lørdag fra Beito


Someone
13-04-2019, 08:07
God morgen fra Beitostølen. Fyr i peisen, og som vanlig når man er på hytta så er det både Jäger og noe godt til morgenespressoen. Og «koppen» er i bruk. Etter vi monterte ny seng her i går må vi nok en tur på gjenbruksstasjonen med den gamle og veldig mye emballasje. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190413/c555b10a2b074d4d2838a854b80e380a.jpg

Hickok
13-04-2019, 08:29
God morgen fra Bergen. Har funnet på noe utrolig smart i dag, nemlig busstur til Stavanger med rutebuss!! Selvfølgelig fotballkamp som er årsaken, og ja, jeg vet det går fly.. Ha en fin dag!

Concorde98
13-04-2019, 09:04
God morgen fra Lillestrøm. Her nyter man første dagen i ferien med kaffe fra Lufthansa koppen. Nykvernet kaffe fra Wien. Ingen flytur før tirsdag som jo er fire segmenters dagstur til BGO som etterfølges av Wien med OS Biz på torsdag. Men først altså, indretjeneste inkludert en skikkelig balkong vask med mer.
Ha en fin dag! :)

Chriscross
13-04-2019, 09:19
God morgen fea Prærien. Straks litt fysisk fostring og siste del av pakkingen før det bærer mot Singapore for store og små. Ser ut til at både sas og Sq gjør gode penger i dag.

LN-MOW
13-04-2019, 13:56
G’morgen fra North Georgia.

Her blir det straks ekspedisjon for å fange frokost. Lørdagen står i hagearbeidets tegn. Blir å operere allsidige verktøy som hammer, drill og høytrykksspyler. Og muligens litt motorsag.

Satser på at det blir tid til litt fotball også.

kimpe
13-04-2019, 14:46
God formiddag fra Manchester.

Fløy inn i går med Aer Lingus etter noen jobbdager i Dublin. Synes de var veldig lik Norwegian, hadde Businessbillett men ikke så mye som en kopp kaffe å få.

Nå kamp på Old Trafford der 14 gjester skal være med i loungen vår, alltid hyggelig det!

Ha en fin påske, her bærer det videre til Stockholm i morra!

Kim

Ruby
13-04-2019, 16:12
God ettermiddag fra Stavanger. Fine været her, men fortsatt mye for kaldt. Ellers er en i full sving, Fido Husqvarna klipper plen og jeg har hatt indretjeneste med mye innslag av kaffepauser. Har også vert på en runde med øvelsekjøring med yngste datter.
Nydelig aften ønskes! :)

Fnate
13-04-2019, 23:37
God ettermiddag fra Chicago. Koser meg med en øl oppe i en krok på Mezzaninen på messe. Om et par timer overlater jeg resten til kollegaene mine (ikke at de kommer til å merke det stort denne gangen) og setter meg på flyet hjem.

Da er det påskeferie!!!

Ha en fin en